اوت لت‌ های بانکوک، بهترین مکان برای خرید ارزان

محبوبه رستمی
محبوبه رستمی دوشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
اوت لت‌ های بانکوک، بهترین مکان برای خرید ارزان

شهر بانکوک یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است. در این شهر خرید یک فعالیت شبانه‌روزی به شمار می رود. اگر بدانید از کجا خرید کنید، می‌توانید اجناس بسیار متنوع و ارزانی پیدا کنید. در ادامه با کجارو همراه باشید. 

بدون شک خرید برند‌های گران‌قیمت برای همه‌ی مسافرانی که با بودجه‌ای مشخص مکانی را انتخاب می‌کنند، مقرون به صرفه نیست. اوت لت استورها گزینه‌های قابل توجهی هستند که می‌توانید در آن‌ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه‌ای انجام دهید.

پیش‌تر شما را در مطلبی جداگانه با مفهوم اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در این است که می‌توان اغلب مجموعه‌هایی از برندهای مختلف را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی‌شوند، با قیمت‌هایی وسوسه‌انگیز و استثنایی خریداری کرد.

امروزه اوت لت استورها به بخش جدایی‌‌ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده‌اند. برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می‌کنند، کما این که بسیاری از افراد به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، برای خرید‌، تنها این مراکز را انتخاب می‌کنند. در هر صورت نمی‌توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم‌پوشی کرد.

جنوب شرق آسیا برای تولید لباس بسیار مشهور است. اگر به دنبال تخفیف‌های فوق‌العاده برای اجناس با برندهای معروف هستید، باید مستقیم به سراغ اوت لت‌های بانکوک بروید.

تمام فروشگاه‌های اوت لت بانکوک محصولات اصلی و معتبر را با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت فروش ارائه می‌کنند.

در این شهر که سالانه میزبان گردشگران بسیاری است، خرید حرف اول را می زند. علاوه برقیمت کم و تنوع زیاد پوشاک، پارچه، لوازم‌خانگی و الکترونیکی ناآشنا ولی باکیفیت در این شهر، آن را به محل مناسبی برای خرید تبدیل کرده است.

در تایلند از برندهای لوکس و مشهور صرف‌نظر کنید و اجناس بی نام و نشان ولی مرغوب محلی را در فهرست خرید خود قرار بدهید. تنها نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، برچسب‌های سایز پوشاک است که اعداد درج‌شده روی آن‌ها با استاندارهای بین‌المللی همخوانی ندارند. اوت لت های معروف بانکوک جز‌‌‌ء آن دسته از مراکز خریدی هستند که حتما به سمتشان جذب خواهید شد.

فروشگاه اوت لت بانکوک

این فروشگاه بهترین گزینه برای خرید شما خواهد بود. در این فروشگاه اجناس تا ۹۰ درصد تخفیف به متقاضیان ارائه خواهد شد. بیشتر از ۵۰۰ برند مختلف در این فروشگاه دارای نمایندگی فعال هستند. فروشگاه اوت لت بانکوک بخشی از بزرگترین خرده فروش تایلند است که در تمام تایلند بیش از ۲۰ مجتمع خرید و فروشگاه دارد.

اوت لت

این فروشگاه در جاده‌ی سایلوم و در نزدیکی ایستگاه قطار هوایی است. تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی، بعد از ایستگاه به اوت لت خواهید رسید. فروشگاه اوت لت بانکوک همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ میزبان شما خواهد بود.

فروشگاه اوت لت کارخانه Levi’s

طرفداران جین، این فروشگاه مناسب شما خواهد بود! شلوار‌های جین اصلی‌ترین اجناس این فروشگاه‌ هستند. اگر چرخی در فروشگاه بزنید، اجناس دیگری مانند ژاکت، پیراهن و تیشرت‌های اصلی جین را تا ۶۰ درصد تخفیف خواهید دید. به هر حال اگر نمای بیرون فروشگاه نظرتان را جلب نکرد، احتمالا از دیدن فضای داخلی هم ذوق‌زده نمی‌شوید.

اوت لت

اوت لت

برای رسیدن به اوتلت Levi’s بانکوک، باید از خروجی هر ۳ ایستگاه Bang Chak قطار هوایی بانکوک بیرون بیاید و در امتداد Sukhumvit پنج دقیقه تا علامت قرمز اوتلت کارخانه Levi’s پیاده‌روی کنید. این فروشگاه از دوشنبه تا پنجشنبه در ساعات ۸ تا ۲۱ پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

فروشگاه جی آر ای

این فروشگاه که در طبقه‌ی اول مرکز خرید Emporium بانکوک قرار دارد، دارای نمایندگی برند‌های معروفی چون ناین وست، شنل، دیور و کارن میلن است. به دیدن علامت‌های تخفیف ۸۰ درصدی بر روی شیشه‌های مغازه‌های این فروشگاه اکتفا نکنید و حتما سری به قفسه‌ها و ریل‌ها بزنید. مطمئنا از این فروشگاه دست خالی باز نخواهید گشت. اجناس این فروشگاه معمولا تنها یک فصل عقب‌تر بوده و لباس‌ها در اندازه‌های متنوع عرضه می‌شوند.

اوت لت

از طریق ایستگاه Phrom Pong قطار هوایی بانکوک می‌توانید به این فروشگاه دسترسی داشته باشید. این فروشگاه از ساعت ۹ تا ۲۱ باز است.

اوت لت کارخانه جیم تامسون (Jim Thompson)

کارخانه‌ی جیم تامسون به احیاگر صنعت ابریشم تایلند برای بازارهای بین‌المللی مشهور است. قیمت بالای اجناس این کارخانه، عده‌ای را در افتتاح اوت لت‌های مربوطه ترغیب کرد. بنابراین اگر سری به فروشگاه اوت لت کارخانه‌ی جیم بزنید، با دستی پر از محصولات ابریشمی این کارخانه باز خواهید گشت. 

اوت لت

پنج طبقه در این فروشگاه وجود دارد. سه طبقه مختص به پارچه‌های کتانی و ابریشمی که به صورت متری عرضه می‌شوند، یک طبقه مربوط به مبلمان منزل مانند بالش‌ها، رومیزی‌ها و پرده‌ها است و محبوب‌ترین و پرطرفدارترین طبقه به لوازم جانبی اختصاص دارد که می‌توانید در آن‌جا عروسک‌های ابریشمی برای بچه‌ها، کروات‌های شیک، لباس و فریم‌های عکس پیدا کنید.

اوت لت

اوت لت

از طریق قطار هوایی بانکوک (BTS) به ایستگاه Bang Chak بروید. اگر از خروجی ۵ بیرون بیاید به خیابان Sukhumvit Soi 93 می‌رسید. فروشگاه اوت لت کارخانه جیم تامسون با پنج دقیقه پیاده‌روی در این خیابان قابل دسترسی است. این فروشگاه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ باز است.

مطالب مرتبط:

منبع bangkok

دیدگاه