کافه گردی: کافه آروما، محیطی دنج، فضایی پر از جزییات

علیرضا کیخا
علیرضا کیخا جمعه، ۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کافه گردی: کافه آروما، محیطی دنج، فضایی پر از جزییات

کافه آروما یکی از کافه‌های اطراف میدان هروی واقع در پاسداران است که اگرچه فضای چندان بزرگی ندارد، اما برای گذراندن لحظاتی خوش با دوستان، گزینه خوبی است. با کجارو همراه باشید تا با هم سری به این کافه بزنیم.

معرفی

کافه آروما یک کافه متفاوت است! این کافه فضای چندان بزرگی ندارد اما محیط آن بسیار دنج و دکوراسیون آن زیبا است. میز و صندلی‌های این کافه کوچکتر از اندازه معمول هستند و نزدیک به هم چیده شده‌اند، اما همین مساله باعث متفاوت شدن این کافه و نزدیک‌تر شدن شما به دوستانتان خواهد بود! محیط کافه آرام است و با نور ملایم طراحی شده؛ برخورد کارکنان بسیار صمیمانه است. کیفیت خوردنی‌های کافه هم مناسب است. در ادامه شما را به دیدن تصاویر اختصاصی کجارو از این کافه دوست‌داشتنی و دنج دعوت می‌کنیم.

کافه آروما

کافه آروما

کافه آروما

کافه آروما

کافه آروما

کافه آروما

کافه آروما

کافه آروما

کافه آروما

کافه آروما کجاست؟

کافه آروما در پاسداران، انتهای گلستان پنجم، خیابان شهید موسوی، سر شمس‌آباد، مجتمع تجاری گل‌ها، طبقه همکف، پلاک ۱۳ قرار دارد.

موقعیت کافه آروما روی نقشه

کافه آروما

چی بخوریم؟

مدیر کافه آروما همه مواردی که در منوی این کافه‌ رستوران وجود دارند را به شما پیشنهاد می‌کند. اما اگر می‌خواهید نگاهی به منوی کافه بیندازید، می‌توانید آن را در عکس زیر ببینید.

کافه آروما

امکانات

کافه آروما دارای امکاناتی مثل اینترنت بی‌سیم، دستگاه کارت‌خوان، تحویل رایگان، جای پارک، سالادبار، صبحانه، جای پارک، غذای بیرون‌بر، سرویس بهداشتی، حق سرویس، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی است. ساعت کار کافه از ۱۱ صبح تا ۲۴ است.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه