ابزار سفر: خاموش کننده صدای خروپف

سارا کرایی
سارا کرایی چهار شنبه، ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
ابزار سفر: خاموش کننده صدای خروپف

سایلنت پارتنر ابزاری هوشمند است که با ایجاد  یک «منطقه سکوت» در اطراف فرد باعث خنثی شدن صدای خروپف او می‌شود. اگر شما هم با مشکل خروپف روبه‌رو هستید در ادامه با کجارو همراه باشید و بیشتر با این ابزار آشنا شوید.

فکر نمی‌کنید دیگر وقت آن رسیده که عزیزانتان را از شر خروپف‌های آزار دهنده خود راحت کنید؟

اگر به دنبال راهی برای از بین بردن یا کم‌کردن صدای خروپف خود هستید، ما در کجارو سایلت پارتنر (Silent Partner) را پیشنهاد می‌دهیم. سایلنت پارتنر با بهره‌گیری از طراحی ساده و فناوری نوین که صدای آزاردهنده خروپف را تا حد زیادی خنثی می‌کند، بدون شک، می‌تواند بهترین دوست و همراه شمایی باشد که خواب پرسروصدایی دارید و در طول سفر و حتی در خانه می توانید از سایلنت پارتنر استفاده کنید.

سایلنت پارتنر

این ابزار ساده به راحتی روی صورت شما قرار می‌گیرد و خوابی راحت، هم برای شما و هم برای اطرافیانتان رقم‌ می‌زند. سایلنت پارتنر قرار نیست خروپف شما را اصلاح کند و تنها از فناوری پتنت sub-wavelength برای از بین بردن صدای خروپف استفاده می‌کند و به این ترتیب، خوابی راحت و بی‌سر و صدا خواهید داشت. 

سایلنت پارتنرعملکرد دستگاه بسیار ساده است، به سادگی جمع و تفریق ـ امواج همدیگر را خنثی می‌کنند.

سایلنت پارتنر را روی بینی خود قرار داده و کمی به سمت داخل فشار دهید.

دستگاه را روشن کنید.

حالا می‌توانید با خیال راحت به تخت‌خواب بروید. 

سایلنت پارتنر

ابزار سفر دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها، ساعت ۱۱:۵۹ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع quietlife.tech

دیدگاه