سفر اپ: با سینما تیکت به سادگی بلیط سینما بخرید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: با سینما تیکت به سادگی بلیط سینما بخرید

سینما تیکت نام اپلیکیشنی است که کاربران از طریق آن می‌توانند بلیط سینما‌های ایرانی را خریداری و صندلی مورد نظرشان را نیز انتخاب کنند. همراه کجارو باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

سینما رفتن یکی از کار‌هایی است که باعث سرگرم شدن افراد می‌شود و البته محیطی فرهنگی نیز به حساب می‌آید. روزانه افراد زیادی در سراسر جهان به سینماها می‌روند تا به تماشای فیلم‌های روز بپردازند. ایرانیان نیز از این غافله مستثنی نیستند و همه روزه شاهد حضور افراد زیادی در سینما‌های تهران و سایر شهر‌های کشور هستیم. در حال حاضر فیلم‌های خوبی نیز در حال اکران هستند و تماشای آن‌ها می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. اما همیشه مشکلاتی در خصوص خرید بلیط و انتخاب صندلی مناسب وجود داشته است. وب‌سایت‌ سینما تیکت امکان خرید آنلاین بلیط سینماهای مختلف را فراهم کرده است که از طریق آن می‌توانید بلیط سانس مورد نظرتان را خریداری و صندلی مورد نظرتان را نیز انتخاب کنید. این سرویس، اپلیکیشنی نیز برای دستگاه‌های اندروید و iOS دارد که استفاده از سینما تیکت را برای کاربران ساده‌تر می‌کند.

سینما تیکت

اپلیکیشن سینما تیکت دارای اغلب قابلیت‌هایی است که در سایت این سرویس مشاهده کردیم. کاربران از طریق این اپلیکیشن می‌توانند بلیط فیلم مورد نظرشان را خریداری کنند. آخرین اخبار سینمایی، فیلم‌های در حال اکران و اطلاعات این‌چنینی نیز درون این اپلیکیشن وجود دارد. یکی از ویژگی‌های اصلی این سرویس، ارزان بودن قیمت بلیط‌های آن است. برای همین ممکن است مبلغی که از طریق این سرویس پرداخت می‌کنید، پایین‌تر از قیمتی باشد که در گیشه بلیط فروشی سینما می‌پردازید. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید اپلیکیشن سینما تیکت را برای اندروید و iOS دانلود کنید.

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه