نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می ‌دهید؟

حمیده کریمی
حمیده کریمی پنجشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
نظرسنجی: کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می ‌دهید؟

هر چهار فصل سال، زیبایی خاص خودشان را دارند و هر کدام به دلایلی برای سفر مناسب هستند. شما کدام فصل سال را برای سفر ترجیح می‌دهید؟ با نظرسنجی این هفته‌ی کجارو، همراه باشید.

در نظرسنجی هفته‌ی قبل از شما در مورد نحوه‌ی ارتباط برقرار کردن با دیگران در سفرهای خارجی به کشورهایی که زبانشان را نمی‌دانید، پرسیدیم. نتایج این نظرسنجی را در نمودار زیر مشاهده می‌کنید.

نظرسنجی

در این نظرسنجی، ۵۹/۴۸ درصد آرا به زبان انگلیسی، ۱۶/۵ درصد به یادگیری جملات ضروری قبل از سفر، ۱۳/۹۲ درصد به نرم‌افزارهای آموزش زبان، ۵/۵۴ درصد به گزینه‌ی کمک گرفتن از یک همسفر و ۴/۵۶ درصد آراء هم به گزینه‌ی کتاب‌های راهنمای زبان اختصاص یافته است.

سوال این هفته‌ی نظرسنجی کجارو در مورد فصل مورد علاقه‌ی شما برای سفر است.

بهار

چهار فصل

بهار فصل رویش دوباره‌ی طبیعت و یکی از زیباترین فصل‌های سال است. در فصل بهار بهترین موقعیت برای سفر، تعطیلات نوروز است. تعطیلاتی دو هفته‌ای که فرصتی مناسب را برای سفرهای داخلی و خارجی فراهم کرده است. بسیاری از آژانس‌های مسافرتی، تورهای ویژه‌ای برای سفرهای داخلی و خارجی برای ایام نوروز در نظر می‌گیرند. علاوه بر تعطیلات عید، آب و هوای مطلوب هم باعث می‌شود که خیلی از افراد این فصل زیبا را برای سفر انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

تابستان

چهار فصل

تابستان هم به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، فرصت بسیار مناسبی برای سفر است. به خصوص ماه آخر تابستان که هوا رو به خنک‌تر شدن می‌رود. در این فصل، سفر به مناطق کوهستانی بسیار طرفدار دارد و توصیه می‌شود. لذت کوه‌نوردی در کوهستان‌ها و پیاده‌روی در مسیرهای دیدنی با چشم‌اندازهای زیبا و انجام ورزش‌ها و تفریحات آبی در شهرهای ساحلی، از مزایای سفر در تابستان هستند.

بیشتر بخوانید:

پاییز

چهار فصل

فصل پاییز شاید برای مسافرت خانواده‌ها مناسب نباشد چرا که فصل شروع سال تحصیلی است. اما مناظر زیبای پاییزی و هوای ملایم، شرایط را برای سفری به‌یادماندنی فراهم کرده است. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند در این فصل زیبا سفر کنند و مناظر هزاررنگ پاییزی را از دست ندهند.

بیشتر بخوانید:

زمستان

چهار فصل

شاید فکر کنید فصل زمستان برای سفر مناسب نیست. اما اگر از طرفداران ورزش‌های زمستانی باشید، این فصل را برای سفر از دست نمی‌دهید. سفر به مناطق گرمسیری و سواحل گرم و آفتابی می‌تواند خستگی روزمره را از شما دور کند و تجربه‌ای متفاوت باشد.

این هفته هم منتظر مشارکت شما هستیم.

برای شرکت در این نظرسنجی تا ساعت ۶ عصر روز چهارشنبه فرصت دارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه