تدابیر دولت فرانسه برای جلوگیری از کاهش حضور گردشگران

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۱۵
تدابیر دولت فرانسه برای جلوگیری از کاهش حضور گردشگران

دولت فرانسه با افزایش تدابیر امنیتی در تلاش است بار دیگر اطمینان گردشگران آسیایی را برای سفر به این کشور به دست آورد.

مقامات فرانسوی اعلام کرده‌اند برای جلوگیری از کاهش حضور گردشگران در این کشور قصد دارند تعداد واحدهای پلیس و همچنین دوربین‌های نظارتی را افزایش دهند تا گردشگران آسیایی با اطمینان و بدون ترس از سرقت و حملات تروریستی به این کشور اروپایی سفر کنند. زیرا کمپانی‌های گردشگری این کشور تخمین می‌زنند، شمار بازدیدکنندگان فرانسه تا پایان سال ۲۰۱۶ کاهش ۴ تا ۵ درصدی را تجربه کند.

نخست‌وزیر فرانسه از تشکیل کمیته ویژه گردشگری در دولت خبر داده و ۴۸ میلیون دلار را برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارتقای امنیت و همچنین کمپین‌های تبلیغاتی و اقداماتی برای کمک به رستوران‌ها و هتل‌ها اختصاص داده است.

فرانسه محبوب‌ترین کشور گردشگران بین‌المللی در سطح دنیاست و سال گذشته از حدود ۸۵ میلیون نفر توریست میزبانی کرد، ضمن این که شغل دو میلیون فرانسوی به صنعت گردشگری وابسته است.

کمپانی‌های گردشگری در فرانسه پیش‌بینی می‌کنند امسال به سبب حملات مرگبار تروریستی در چند شهر فرانسه از جمله پاریس و نیس و همچنین افزایش سرقت از گردشگران آسیایی، شمار بازدیدکنندگان از فرانسه بین ۴ تا ۵ درصد افت داشته باشد.

افزایش نیروهای پلیس و دوربین‌های نظارتی بیشتر در مناطقی با جاذبه‌ گردشگری و در مسیرهای ورودی و خروجی پاریس متمرکز خواهد بود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه