سفر اپ: با ابیش شهر زیر پای شماست

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵
سفر اپ: با ابیش شهر زیر پای شماست

ابیش نام اپلیکیشنی فارسی زبان است که اخیرا برای مسیریابی عرضه شده است. این اپلیکیشن در مدت محدودی توانسته کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند. همراه کجارو باشید تا با ابیش و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

شهر‌ها روز به روز در حال بزرگ‌تر شدن هستند و یافتن مسیر در این شهر‌های بزرگ و پر پیچ‌وخم مشکلات زیادی را برای افراد به وجود آورده است. در حال حاضر کاربران بسیار زیادی برای رسیدن به مقصدشان از طریق سرویس‌های مسیریابی اقدام می‌کنند که در این بین می‌توان به نقشه گوگل اشاره کرد. گوگل مپ در حال حاضر کاربران ایرانی بسیار زیادی دارد اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که ساختار آن چندان مناسب کاربران فارسی زبان نیست و کمبودی در این زمینه احساس می‌شود. اما اپلیکیشن ابیش آمده است تا این نیاز را مرتفع کند و مسیری واضح و روشن را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

آبیش

اپلیکیشن ابیش که زمان زیادی از عرضه آن نمی‌گذرد تاکنون توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود بکشاند و البته دلیل این موضوع نیز کاربردی بودن آن است. آبیش یک نقشه فارسی است که شهر‌های ایران را پوشش می‌دهد و کاربران می‌توانند حتی با دستورات صوتی فارسی، مقصدشان را تعیین کنند. یکی از قابلیت‌های ابیش، سیستم سخنگوی فارسی آن است که در حین رانندگی می‌تواند بسیار کاربردی باشد. البته باید توجه داشت که این اپلیکیشن برای دریافت نقشه و مسیر نیاز به اتصال اینترنت دارد. اما بعد از دریافت مسیر، بدون نیاز به اینترنت نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. پس اگر شما نیز مایل به استفاده از این اپلیکیشن هستید، می‌توانید از طریق لینک زیر آن را برای دستگاه‌های هوشمندتان دانلود کنید.

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه