محدوده «طرح ترافیک» به دلیل آلودگی هوا گسترش یافت

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
محدوده «طرح ترافیک» به دلیل آلودگی هوا گسترش یافت

محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد گسترش یافت و امروز تنها خودروهایی که دارای مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک هستند، می‌توانند به محدوده زوج و فرد وارد شوند.

معاون نظارت و پایش محیط زیست تهران از گسترش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد خبر داد و افزود:

امروز (یکشنبه) تنها خودروهایی که دارای مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک هستند، می‌توانند به محدوده زوج و فرد وارد شوند.

«ناصر مهردادی» عصر شنبه در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران برگزار شد افزود که در همین ارتباط و براساس مصوبه کمیته، رو روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۳ و ۲۴ آبان) تنها خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک می توانند وارد محدوده زوج و فرد شوند.

وی اظهار کرد که توقف فعالیت معادن شن و ماسه آبرفتی غرب تهران تا عادی شدن وضعیت هوا، لغو ورزش‌های همگانی در پارک‌ها و مجموعه‌های ورزشی شهر تهران، تشدید برخورد با خودروهای دودزا شامل خودروهای دولتی و غیردولتی، تشدید برخورد با موتورسواران دودزا و آلوده کننده شهر تهران از دیگر مصوبات جلسه دیروز کمیته اضطرار بود.

درهمین ارتباط، زنگ ورزش مدارس شهر تهران در روزهای یکشنبه و دوشنبه(فردا و پس فردا) به دلیل پایداری شرایط جوی و تداوم آلودگی هوا تعطیل شد.

«محمد رستگاری» معاون نظارت و پایش محیط زیست تهران، درباره تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران گفت که بعید می‌دانم امروز این جلسه تشکیل شود؛ چراکه در جلسه دیروز عبور از شاخص ۱۵۰ پیش‌بینی شده بود؛ البته این شاخص ساعت به ساعت رصد می‌شود و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ شود، حتما به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه