افتتاح دومین هتل کریستیانو رونالدو در پرتغال

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا چهار شنبه، ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
افتتاح دومین هتل کریستیانو رونالدو در پرتغال

به تازگی، هتلی بزرگ و مجلل در قلب شهر لیسبون، پایتخت کشور پرتغال، با مشارکت یکی از ستارگان مشهور فوتبال جهان آغاز به کار کرده است. برای اطلاع بیشتر از جزئیات خبر در ادامه مطلب همراه کجارو باشید.

هفته گذشته، هتلی با نام پستانا سی آر ۷ لسیبوآ (Pestana CR7 Lisboa) با ۸۲ اتاق در قلب شهر لیسبون افتتاح شد؛ این هتل بر اساس توافق نامه میان کریستیانو رونالدو (ستاره فوتبال جهان) و گروه هتل‌های پستانا به بهره‌برداری رسیده است. البته پیش‌تر نیز در دوم ماه اکتبر، نخستین هتل این توافق‌نامه طی مراسم فرش قرمز در مجمع الجزایر پرتغالی «مادیرا» آغاز به کار کرده بود. 

هتل کریستیانو رونالدو

هتل کریستیانو رونالدو

ساختمان تاریخی هتل در گذشته متعلق به بانک بوده و تغییر کاربری فضای داخلی آن توسط طراح معروف جیمی موریس (Jaime Morais) انجام شده است. نکته جالب توجه این که در جای‌جای فضای هتل، آثاری از میراث درخشان رونالدو در حوزه ورزش گنجانده شده است. حتی برای ملموس کردن بیشتر فضا از صدای تشویق تماشاگران در راه پله‌ها استفاده شده است.

هتل کریستیانو رونالدو

هتل کریستیانو رونالدو

چیدمان فوتبالی را حتی می‌توان در اشیای موجود در اتاق‌های هتل از جمله قالیچه‌هایی با تصویر رونالدو مشاهده کرد. البته هتل از امکانات منحصربه‌فردی مانند منوی صبحانه، اینترنت پر سرعت و ... نیز برخوردار است که نمونه آن‌ها اغلب در سایر هتل‌های پرتغال وجود ندارد. همچنین هدف از نامگذاری هتل و ذکر شماره ۷ (شماره پیراهن رونالدو) جلب رضایت بیشتر هواداران بی‌شمار رونالدو بوده است و با این روند چنین به نظر می‌رسد که هر هفته هتلی جدید افتتاح خواهد شد.

هتل کریستیانو رونالدو

هتل کریستیانو رونالدو

فراهم نمودن امکانات دیجیتالی مناسب یکی از مهم‌ترین اهداف و امکانات عرضه شده توسط گروه هتل‌های پستانا است. از این رو، مشتریان هتل می‌توانند با استفاده از اینترنت بی‌سیم و قوی هتل برنامه‌های نتفلیکس (Netflix، رسانه سیال) را بدون کوچک‌ترین اخلالی تماشا کنند. همچنین از آنجایی رونالدو در کانال تلویزیونی پرتغال به نام ام ای او (MEO) برنامه اجرا می‌کند، رمز عبور این کانال نیز در اختیار همه مهمانان هتل قرار داده می‌شود.

هتل کریستیانو رونالدو

در حالی که اغلب هتل‌های کشور پرتغال دارای منوی مشخصی برای صبحانه هستند، میگوئل پلاتیر (مدیر هتل پستانا سی آر ۷ لسیبوآ و مدیر سابق هتل استاندارد نیویورک) منوی کاملا متفاوتی را تهیه کرده که غذاهای آن بسیار شبیه غذاهای خانگی مانند بیکن، تخم مرغ و ساندویچ پنیر است.

هتل کریستیانو رونالدو

در حال حاضر، یکی از ایرادهای وارده به هتل فضای تاریک آن است؛ بنا به گفته کارکنان به دلیل حاکمیت رنگ‌های خاکستری و تیره در طراحی فضای داخلی هتل و با وجود باز بودن پرده‌ها، فضای داخل از نور کمی برخوردار است.

مطالب مرتبط:

منبع foxnews

دیدگاه