ابزار سفر: کلاه چراغ دار

سارا کرایی
سارا کرایی چهار شنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: کلاه چراغ دار

در این مقاله با کلاه بافتنی X-Cap آشنا می‌شوید، کلاهی که می‌توانید هنگام دویدن، دوچرخه‌سواری، مطالعه و هر کاری که نیاز به روشنایی داشته باشد استفاده کنید و البته خود را گرم نگه دارید. در ادامه با کجارو همراه باشید و بیشتر دریاره ایکس کپ بخوانید.

این روزها که شب‌ها طولانی‌تر و سردتر می‌شوند، مطمئنا این نیاز را حس می‌کنید که احتیاج به ابزاری دارید که هم سر شما را گرم نگه‌ دارد و هم شب‌های سیاه را برایتان روشن کند؛ به خصوص مواقعی که به دوچرخه سواری و پیاده‌روی می‌روید یا به همراه دوستانتان در کمپ به سر می‌برید. در این مقاله به معرفی کلاه ایکس کپ (X-Cap) می‌پردازیم که هم گرما و هم روشنایی را برای شما به همراه دارد.

کلاه چراغ دار

در اصل، ایکس کپ کلاهی بافتنی مجهز به یک چراغ متحرک و قابل شارژ است. تنها با فشردن یک دکمه، چراغ این کلاه تا ۱۲۰ لومن روشنایی ساطع می‌کند. البته، با توجه به اینکه این لامپ ۴ درجه روشنایی دارد، می‌توانید میزان روشنایی را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. با هر بار شارژ کامل، می‌توانید از نور چراغ ایکس کپ چیزی حدود ۴ ساعت، بدون وقفه، بهره ببرید و از طریق یک آداپتور USB آن را شارژ کنید و پس از شارژ به‌ آسانی در محل مخصوص لامپ، روی کلاه قرار دهید.

کلاه چراغ دار

 ایکس کپ در دو رنگ مشکی و خاکستری، به قیمت ۱۰۰ هزار تومان (۳۲ دلار) برای فروش در بازار ایران موجود است. شما می‌توانید شب‌های تاریک و سرد زمستان پیش‌رویتان را با گرما و روشنایی این کلاه لذت‌بخش‌تر کنید.

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت ۱۱:۳۰ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع hiconsumption

دیدگاه