ابزار سفر: تشک بادی لامزاک

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰
ابزار سفر: تشک بادی لامزاک

تشک‌های بادی زیادی در بازار وجود دارد اما تشک لامزاک (Lamzac Hangout) چیزی متفاوت است و بدون نیاز به پمپ کردن هوا درون آن به راحتی از هوا پر می‌شود، حدود یک کیلوگرم وزن دارد و از جنس نایلون باکیفیت است. در ادامه با کجارو همراه باشید.

تشک بادی لامزاک هنگ‌اوت (Lamzac Hangout)، یک تشک معمولی نیست، چراکه در کمتر از چند ثانیه با هوا پر می‌شود بدون اینکه نیازی به پمپ کردن هوا درون آن یا حتی باد کردن آن با دهان باشد. پس از ارائه این تشک به بازار، در مدت زمان بسیار کوتاه، تمامی تولیدات شرکت به فروش رسید و این خود نشانه‌ای بر کیفیت بالای این تشک‌ها است.

«لامزاک» واژه‌ای آلمانی است و به معنی «آدم تنبل» است. ایده اولیه لامزاک، زاییده افکار مارجین اومن (Marijn Oomen) بود؛ وقتی در سال ۲۰۱۰ در یک مهمانی دوستانه شرکت می‌کند ایده تولید تشکی که خودبه‌خود و بدون نیاز به پمپ کردن با هوا پر می‌شود به ذهنش می‌رسد.

تشک بادی

کجا می‌توان از این تشک استفاده کرد؟

قاعدتا می‌توانید آن را روی زمین چمن، ساحل دریا (حتی در دمای بالا هوا) و البته روی زمین صاف، سنگ‌فرش و حتی تخته‌سنگ‌هایی که خیلی تیز نباشند قرار دهید.

آیا می‌شود تمام شب را روی این تشک خوابید؟

این تشک اندکی کمتر از یک شب کامل را دوام می‌آورد. در واقع، لامزاک به نوعی طراحی شده است تا جایگزینی برای صندلی‌های بادی باشد و طراح آن به هیچ وجه قصد طراحی محصولی به عنوان جایگزینی برای تشک خواب یا کیسه خواب نداشته است.

چطور هوای درون تشک را باید خالی کرد؟

دهانه‌ی آن را باز کنید و از انتها شروع کنید به رول کردن به سمت دهانه‌ی تشک، در همین حین هوا کم‌کم از تشک خارج می‌شود. چند ثانیه بعد می توانید لامزاک را کاملا جمع کنید و درون کیسه مخصوص قرار دهید.

تشک بادی

حداکثر وزنی که تحمل می‌کند چقدر است؟

توصیه می‌شود بیش از ۲۰۰ کیلوگرم وزن روی تشک قرار داده نشود. 

آیا راهی وجود دارد که وقتی از لامزاک استفاده نمی‌کنم، باد آن را جابه‌جا نکند؟

شما می‌توانید با کیف یا هر وسیله سنگینی که به همراه دارید درون لامزاک را پر کنید، یا حتی می‌توانید از کمی طناب برای بستن آن به چیزی استفاده کنید.

آیا لامزاک ضدآب است؟

لامزاک ضدآب است و روی آب شناور می‌ماند؛ اما پیشنهاد می‌شود از لامزاک درون آب استفاده نشود چون برای این‌ کار طراحی نشده است.

تشک بادی

اندازه و وزن لامزاک چقدر است؟

این تشک معادل ۱/۲ کیلوگرم وزن دارد، در حالت جمع شده ۱۸ در ۳۵ سانتی‌متر و در حالت باد شده ۲۰۰ در ۹۰ سانتی‌متر است.

جنس تشک از چیست؟

پوشش خارجی لامزاک از جنس پارچه نایلونی بادوام و باکیفیت است که قابلیت تحمل بیش از ۲۰۰ کیلوگرم وزن را دارد.

این محصول را می‌توانید از سایت آمازون تهیه کنید.

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت ۱۱:۳۰ شب در کجارو منتشر می‌شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه‌ی اختصاصی ابزار سفر در کجارو مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع ifitshipitshere

دیدگاه