سفر اپ: با آی بنزین، پمپ بنزین در نزدیکی شماست

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
سفر اپ: با آی بنزین، پمپ بنزین در نزدیکی شماست

آی‌بنزین نام اپلیکیشنی است که نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین‌ها را بر اساس موقعیت کاربر نشان می‌دهد. همچنین امکان مسیریابی برای رسیدن به پمپ‌بنزین مربوطه نیز وجود دارد. همراه کجارو باشید تا هرچه بیشتر با این اپلیکیشن آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

حتما برای‌تان پیش آمده است که در اواسط یک روز کاری یا در مسیر مسافرت چراغ بنزین خودرویتان روشن شده باشد. در این حالت اگر در منطقه‌ای ناآشنا باشید، استرسی در خصوص یافتن نزدیک‌ترین پمپ بنزین به سراغ‌تان می‌آید. زیراکه می‌دانید اگر به سرعت پمپ‌بنزینی را در نزدیکی خود پیدا نکنید، در این صورت ممکن است بنزین ماشینتان تمام شده و در همان جایی که هست، بماند. چنین شرایطی در صورتی که خانواده‌تان نیز همراهتان باشند دشوارتر می‌شود. اما در عصر فناوری هیچ مشکلی بدون حل شدن رها نمی‌شود. به همین دلیل سرویس‌هایی نیز برای یافتن پمپ‌بنزین‌های اطراف ارائه شده است که از طریق آن‌ها می‌توانید از نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین مطلع شوید. در این مقاله از سری مقالات سفر اپ قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن ایرانی آی‌بنزین بپردازیم که بدین منظور توسعه یافته است.

آی بنزین

آی‌بنزین نام اپلیکیشنی است که برای برای تلفن‌های هوشمند عرضه شده و البته کاربران از طریق وب‌سایت این سرویس نیز می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. آی‌بنزین موقعیت کاربر را تشخیص می‌دهد و بر این اساس نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین‌ها را به صورت لیست‌وار در اخیتار وی می‌گذارد. همچنین امکان مسیریابی برای رسیدن به پمپ‌بنزین مورد نظر نیز وجود دارد. اپلیکیشن مذکور فعلا از شهر‌های بزرگ ایران پشتیبانی می‌کند و اطلاعاتی در خصوص موقعیت پمپ‌بنزین شهر‌های کوچک ندارد. کاربران از طریق آی‌بنزین می‌توانند از نام، آدرس و گاها شماره تماس پمپ‌بنزین‌ها مطلع شوند. در کل اگر از جمله افرادی هستید که زیاد به مشکل تمام شدن بنزین بر می‌خورید، در این صورت بهتر است که از طریق لینک‌های زیر اپلیکیشن آی‌بنزین را دانلود کنید تا در چنین مواقعی یاری‌تان کند.

لینک دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه