نگاهی به سوئیت‌های لوکس هواپیمای A380 اتحاد

سعید میرزاپور | دوشنبه, ۱۴ دی ۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

پرواز یکی از جالب‌ترین کارها در جهان است و هر فردی تماشای زمین از آسمان را دوست دارد. اما در این بین روش‌های متفاوتی برای پرواز وجود دارد. برخی از طریق هواپیما‌های عادی وارد عمل می‌شوند و برخی دیگر نیز هواپیماهای لوکس را برای سفر‌های خود انتخاب می‌کنند که شبیه به آپارتمان هستند. آپارتمانی که تمام امکانات مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌‌دهد. همراه کجارو باشید تا با خدمات لوکسی که در هواپیمای A380 ارایه می‌شود، آشنا شویم.

 هواپیمای A380 یکی از لوکس‌ترین خدمات را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. مسافران می‌توانند از بین دو روش اقامت یکی را انتخاب کنند. یکی از این روش‌ها، آپارتمان‌های لوکس و دیگری اقامتگاه‌ها است که The Residence نامیده می‌شوند. در کل این هواپیما‌ها سوئیتی لوکس را در اختیار مسافران قرار می‌دهند و در آن شاهد ۹ آپارتمان این‌چنینی هستیم. در تمام آن‌ها نیز امکانات لازم برای اقامت مسافران وجود دارد که در این بین می‌توان به تخت خواب، تلویزیون و موارد مشابه اشاره کرد. البته اگر خسته باشید، امکان استفاده از حمام با آب داغ نیز وجود دارد. در ادامه می‌توانید با امکانات آپارتمان‌های این هواپیما آشنا شوید.

خطوط هوایی اتحاد (Etihad)، خدمات بسیار لوکسی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. با وجود اینکه پرواز‌های لوکس هزینه‌های گزافی را از مشتریان دریافت می‌کنند و برای مثال دو نفر برای بلیط یک سفره باید ۲۱ هزار یورو (۹۳۶۱۸۰۰۰ تومان) بپردازند، اما در خطوط هوایی اتحاد هزینه‌ها بسیار پایین‌تر از سایر پرواز‌های لوکس است و مشتریان نیز بسیار مشتاق هستند تا نوع دیگری از این پرواز‌ها را تجربه کنند و در مقابل هزینه پایین‌تری را نیز بپردازند. گفتنی است که هزینه این پرواز‌ها برای یک بلیط تک‌سفره ۲۵۰۰ یورو (۱۱۱۴۵۰۰۰ تومان) است.

خوشبخانه این خطوط هوایی خدمات لوکسی را با قیمت پایین در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند که امکان مشاهده فیلم نیز در آن‌ها وجود دارد.

در اتاق‌های خصوصی این هواپیما شاهد صندلی‌های عثمانی هستیم که از چرم ساخته شده‌اند و می‌توانند به تخت خوابی ۸۱ اینچی تبدیل شوند.

فضاهای تعبیه‌شده برای مسافران بزرگ هستند و دیگر نباید نگران صندلی‌های کوچک باشید. در این هواپیما مسافران اتاق‌های خصوصی خود را دارند و می‌توانند از فضای زیادی که در اختیارشان گذاشته شده‌است، لذت ببرند.

مسافرانی هم که با خانواده یا دوستان خود در پرواز حضور دارند، می‌توانند از صندلی‌های موجود در محل استفاده کنند و امکان خصوصی کردن آن‌ها نیز در طول پرواز وجود دارد.

در اتاق‌های این هواپیما شاهد تلویزیون‌های ۲۴ اینچی هستیم که محل نشستن مسافر برای تماشای آن‌ها نیز بسیار راحت و جالب است. در بخش‌های مختلف این قسمت نیز شاهد صندلی‌های چرمی هستیم.

یکی از اصلی‌ترین خدماتی که در این پرواز‌ها ارایه می‌شود، ماساژ است و به این طریق مسافران در طول سفر احساس خستگی نخواهند کرد.

در این کلاس از هواپیما‌ها، امکان استفاده مسافران از حمام نیز وجود دارد و حدود ۵ دقیقه آب داغ در اختیارشان قرار می‌گیرد که حس و حالی از خدمات اسپا را در آن‌ها ایجاد می‌کند.

این هواپیما‌ها دارای لابی هستند که گردشگران امکان استراحت در آن‌ها را دارند.

در فضایی بین فرست‌کلاس و بیزینس‌کلاس، مکانی برای گفتگوی مسافران وجود دارد که صندلی‌های آن نیز چرمی هستند.

چند صباحی است که خطوط هوایی اتحاد، خدمات جدیدی را در زمینه پرواز‌های کلاس اول و تجاری در فرودگاه بین‌المللی JFK در ابوظبی ارایه می‌دهد و تصویر فوق نیز مربوط به دسامبر گذشته است.

اتاق انتظار این نوع از پرواز‌ها نیز بسیار لوکس و زیبا است. این مکان از حمام، نمازخانه، کتابخانه و محل نگهداری وسایل تشکیل شده است.

گفتنی است که تنها ۹ آپارتمان در این نوع از پرواز‌ها وجود دارد و در حقیقت این نوع از هواپیماهای A380، سوپرجامبو (Superjumbo) نامیده می‌شوند. در ادامه با امکانات محل‌های اقامت هواپیمایی (The Residence) آشنا خواهید شد.

Brian Kelly فردی است که برای ارایه خدمات در این نوع از پرواز‌ها آموزش دیده و مدعی شده است که این نوع از پرواز‌ها نهایت راحتی را برای مسافران خود فراهم می‌کنند.

مشتریان از طریق این نوع از پرواز‌ها تجربه‌ای بسیار لوکس خواهند داشت که آسایش بالایی نیز دارد. وی بر این باور است که هر فردی در طول عمر خود باید یک بار چنین پروازی را تجربه کند. گفتنی است که برای سفری تک‌مسیره از نیویورک به ابوظبی تنها مبلغی حدود ۳۲ هزار دلار (۲۱.۲۰۶ یورو) (۱۲۶۰۸۰۰۰۰ تومان) باید پرداخت شود. محل‌های اقامت خطوط هوایی اتحاد در هواپیما‌ها شامل یک اتاق نشیمن، اتاقی مجزا با دو تخت خواب و حمام می‌شود که مسافران از طریق آن‌ها تجربه دلچسبی خواهند داشت. البته مسافران باید بدین نکته نیز توجه داشته باشند که در طول هر پرواز تنها یک بار امکان استفاده از حمام وجود دارد.

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر پرواز، خوراکی‌ها و غذاهایی است که در آن سرو می‌شوند و به‌عقیده Kelly این نوع از پرواز‌ها شما را در خصوص خوراکی ناامید نخواهند کرد. در این هواپیما آشپزی ایتالیایی به‌نام Enrico غذاهای لذیذی را برای مسافران آماده می‌کند که در این بین می‌‌توان به سیب‌زمینی شیرین و پای کدو‌تنبل اشاره کرد.

تمام خدمه پرواز بسیار روابط دوستانه‌ای دارند و همین موضوع باعث افزایش سطح آسایش در طول پرواز می‌شود.

در اتاق‌های محل اقامت نیز صندلی‌های عثمانی و چرمی وجود دارند که دو میز برای خوردن غذاهای مختلف نیز در کنار آن‌ها به چشم می‌خورد. گفتنی است که در این اتاق‌ها شاهد تلویزیون‌های ۳۴ اینچی هستیم. فضای سوئیت‌های دونفره حدود ۱۲۴ فوت مربع است و آسایش کاملی در آن‌ها وجود دارد.

در سوئیت‌های مذکور، اینترنت بی‌سیم رایگان نیز وجود دارد و کوپن‌های استفاده رایگان از اینترنت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

خطوط هوایی لوکس و گران‌قیمت بسیاری در جهان وجود دارند که همگی نیز سعی دارند تا امکانات خوبی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. خطوط هوایی اتحاد نیز یکی از آن‌ها است که سعی دارد، بهترین باشد. کدام یک از خدمات ارایه شده در این مقالات برای شما جالب‌تر بودند؟ با ما و کاربران کجارو از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید.

منبع:dailymail

مطالب مرتبط:

دیدگاه