کنفرانس گردشگری و معنویت در تقویم UNWTO ثبت شد

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
کنفرانس گردشگری و معنویت در تقویم UNWTO ثبت شد

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ از ثبت کنفرانس گردشگری و معنویت در تقویم UNWTO خبر داد و  اعلام کرد همیشه به دنبال رفع نیازهای مادی گردشگران بوده‌ایم و به آرامش روحی آنها پس از سفر فکر نکرده‌ایم.

  نشست خبری اولین کنفرانس بین‌المللی «گردشگری و معنویت» پیش از ظهر روز چهارم بهمن ماه در سالن اجتماعات خبرگزاری ایسنا با حضور رئیس دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

کنفرانس بین‌المللی «گردشگری و معنویت» توسط دانشگاه علم و فرهنگ در روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه با محوریت فلسفه و دین، روانشناسی و اخلاق، فرهنگ و جامعه، مدیریت و اقتصاد برگزار می‌شود.

آخرین فرصت ارسال مقالات چهارم دی ماه ۹۴ بود که به گفته محمدحسین ایمانی خوشخو رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، ۱۱۵ مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از بین چکیده مقالات، ۶۸ مورد تائید و پس از داوری ۴۱ مقاله در بخش داوری نهایی پذیرفته شده‌اند تا در سه بخش شفاهی، درج در کتاب و پوستر ارائه شوند.

ایمانی‌ خوشخو در این برنامه اعلام کرد که ویژگی مهم این کنفرانس، حضور اساتید خارجی است که ۲۱ استاد داوطلب انتخاب شدند.

پرفسور جعفر جعفری از آمریکا، پرفسور ریچارد شارپلی از انگلستان، خانم لاری دایر از استرالیا و غزالی و آزیلا لینتی از مالزی حضور پیدا کرده و سخنرانی می‌کنند.

همچنین از ایران نیز آیت‌الله محقق داماد و چند استاد دیگر نیز حضور خواهند داشت. همچنین جایزه بین‌المللی گردشگری و معنویت، هر سال به یکی از اساتیدی که در این زمینه کارهای تحقیقاتی انجام داده‌اند، اعطا می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط:

دیدگاه