بازدید از کاخ باکینگهام لندن توسط واقعیت مجازی

مینا داودی | دوشنبه, ۵ بهمن ۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

برای خود کمی چای بریزید و کنارش کمی بیسکوییت بگذارید، راحت روی مبل بنشینید و از طریق گوگل به تماشای کاخ باکینگهام در لندن بپردازید. با کجارو همراه باشید.

 محل سکونت ملکه، اولین مکان دیدنی انگلستان است که به بخش تجربه‌ی واقعیت مجازی گوگل به نام Google Expeditions اضافه شده است که به مخاطب اجازه می‌دهد تا از داخل منزل و روی مبل راحتی خود، به مناطق خیره‌کننده و جذاب جهان سر بزند.

توسط عجایب تکنولوژی مدرن، علاقه‌مندان به انگلستان می‌توانند توری از این مکان تاریخی با همراهی یک راهنمای تور داشته باشند. تور مورد نظر از پله‌های عظیم قصر آغاز شده و در چند اتاق توقف می‌کند. اتاق‌هایی مثل: اتاق تخت، جایی که دوک و دوشس کمبریج عکس‌های عروسی خود را در آنجا گرفتند و گالری عکسی که جورج چهارم آن را بنا کرده و محل نگهداری مجموعه‌ی هنری سلطنتی است.

کاخ باکینگهام

در حال حاضر این تور تنها از طریق Google Cardboard میسر است، اما یک ویدیوی ۳۶۰ درجه از این کاخ موجود است. به این معنی که می‌توانید در هر جایی که هستید، با تلفن همراهتان از مجموعه‌ی هنری ملکه دیدن کنید.

کاخ باکینگهام

Google Expeditions به عنوان تجربه‌ای همه جانبه برای دانش آموزانی طراحی شده است که تنها از طریق واقعیت مجازی می‌توانند جهانگردی کنند. با توجه به آمار گوگل، از ماه سپتامبر تا کنون، بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز به نام پیشگامان Google Expeditions به صورت مجازی جهانگردی کرده‌اند.

منبع:travelandleisure

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه