نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۱۶، روز چهارم: گردشگری سبز

سیامک احدی | یکشنبه, ۴ بهمن ۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

دیروز چهارمین روز نمایشگاه فیتور با محوریت گردشگری سبز  برنامه‌هفرهنگی متنوع برگزار شد. در ادامه می‌توانید گزارش اختصاصی کجارو از این گردهمایی بین‌المللی را مطالعه کنید.

مقاله‌های مرتبط:

فیتور ۲۰۱۶، روز سوم: همکاری‌های احتمالی ایران و اسپانیا

فیتور ۲۰۱۶، روز دوم: همکاری‌های احتمالی

روز چهارم نمایشگاه فیتور با محوریت گردشگری سبز برگزار شد. چهارمین روز نمایشگاه شلوغ‌ترین روز آن هم بود و شاید دلیل این موضوع تعطیلات آخر هفته در اروپا باشد که باعث شد بازدیدکنندگان عمومی بیشتری به این نمایشگاه سر بزنند. گردشگری سبز مفهومی در صنعت گردشگری است که تلاش می‌کند بشر بتواند بدون آن که لطمه‌ای به منابع طبیعی، آثار تاریخی و... وارد کند، از آنها دیدن کرده و لذت ببرد.

با توجه به غرفه‌آرایی‌های زیبایی که کشور های مختلف انجام داده‌اند، بازدیدکنندگان خود علاقمند هستند تا با فرهنگ و سنن کشورهای مختلف از نزدیک آشنا شوند. نوع غرفه‌آرایی کشورها جالب است، چرا که همه سعی کرده‌اند در احداث غرفه‌ها فضایی نزدیک به ظرفیت های فیزیکی منطقه خود را به نمایش بگذارند.

فیتور ۲۰۱۶

فیتور ۲۰۱۶

غرفه‌های ایرانی نیز بر اساس هنر معماری و تاریخ نهفته درآن آراسته شده‌اند و دیوارهایی که بصورت زیگورات بنا شده و سر ستون های تخت جمشید و میزها و کانترهایی که شبیه بادگیرهای خانه‌های کویری هستند، حال و هوای فرهنگ ایرانی را یادآور می‌شوند.

فیتور ۲۰۱۶

فیتور ۲۰۱۶

فیتور ۲۰۱۶

در روز چهارم هنرمندان ایرانی سازهای سنتی را به نمایش گذاشتند و موسیقی سنتی اجرا کردند که علاقمندان بسیاری را به خود جلب کرد.

فیتور ۲۰۱۶

فیتور ۲۰۱۶

نماینده شرکت ایوار هم در مصاحبه رادیویی پایتخت جاذبه ها و فرصت و ظرفیت های ایران را معرفی کرده و از علاقه‌مندان برای تجربه ناشناخته‌های این سرزمین دعوت کرده است.

فیتور ۲۰۱۶

در جای جای نمایشگاه شاهد حضور علاقه‌مندان به گردشگری هستیم و هر کدام از کشور های شرکت کننده در تلاش هستند تا سهم بیشتری از بازار گردشگری را تصاحب کنند؛ این نشان از بازار رقابتی گردشگری دارد و امید است تا در ایران عزیزمان بتوانیم زیر ساخت های لازم را برای پذیرش و میزبانی گردشگران فراهم کنیم.

فیتور ۲۰۱۶

فیتور ۲۰۱۶

امروز روز آخر و اختتامیه نمایشگاه فیتور است که گزارش آن را فردا می‌توانید در کجارو بخوانید.

تهیه شده در کجارو

مطالب مرتبط:

دیدگاه