حضور فعال ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اسپانیا

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
حضور فعال ایران در  نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اسپانیا

بخشی از ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی ایران روز چهارشنبه در سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اسپانیا موسوم به «فیتور» در مادرید به نمایش گذاشته شد.

  در این نمایشگاه که با حضور «لتیسیا » ملکه اسپانیا و شماری از مقام‌های گردشگری کشورهای شرکت کننده گشایش یافت، ۱۶۵ کشور جهان جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری خود را به متخصصان و شرکت‌های فعال در این بخش عرضه کردند.

بر اساس آمار اعلام شده، ۹ هزار و ۵۰۰ شرکت تخصصی گردشگری به نمایندگی از ۱۶۵ کشور و مناطق مختلف جهان و اسپانیا در این نمایشگاه پنج روزه حضور دارند .

شرکت‌های ایرانی نیز از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند که بخشی از ظرفیت‌ها، امکانات و جاذبه‌های گردشگری و هنری کشور را به نمایش گذاشتند.

افزون بر آن ، نمایندگان راهنمایان تور ایران و سازمان بین‌المللی گردشگری ، کانون جهانگردی به‌عنوان مجری غرفه ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارند و اجرای موسیقی با گروه «ماهان» از تالار وحدت ، خطاطی هنرمند ایرانی و برگزاری شب ایرانی در هتل «اینترکانتیننتال» مادرید گوشه دیگری از برنامه‌های غرفه ایران هستند .

«محمدحسن فدایی فرد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در مادرید و «علیرضا اسماعیلی» رایزن فرهنگی سفارت با حضور در این نمایشگاه، غرفه ایران را بازگشایی کردند.

ارائه پوستر، کتابچه و نرم افزارهای چندرسانه‌ای حاوی اطلاعات گردشگری و جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و دیدنی ایران و معرفی صنایع دستی، از جمله برنامه‌های غرفه ایران در نمایشگاه فیتور است. همچنین تصاویری از آثار تخت جمشید، هنر قلمکاری و جاذبه‌های طبیعی ایران به نمایش گذاشته شد .

منبع:ایرنا

مطالب مرتبط:

دیدگاه