مسافرانی که علاقه ای ندارید در طول پرواز با شما باشند

هانیه احمدی
هانیه احمدی دوشنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰
مسافرانی که علاقه ای ندارید در طول پرواز با شما باشند

احتمالا تصور اغلب افراد این‌گونه است که مسافران هواپیماها کارهای عجیب  انجام نمی‌دهند و همیشه تمامی مسائل را رعایت می‌کنند، اما در واقع حقیقت چیزی غیر از این است. تصمیم داریم در این مقاله به رفتارهای آزاردهنده‌ی برخی مسافران در طول پرواز بپردازیم. با کجارو همراه باشید.

 در واقع این‌گونه افراد رفتارهایی را از خود نشان می‌دهند که گاهی نامناسب، عجیب و حتی کاملا توهین به کسانی است که در اطراف آن‌ها حضور دارند. همه ما باید در ذهن خودمان به این موضوع توجه داشته باشیم که افراد دیگری هم در طول پرواز همراه ما هستند، موضوعی که اغلب این افرادی که به آن‌ها اشاره خواهیم کرد به آن توجه‌ای ندارند.

۱. افرادی که اهمیت نمی‌دهند شخص دیگری هم پشت سر آن‌ها قرار دارد و فقط به این موضوع فکر می‌کنند که فضای کافی برای استراحت خود را فراهم کنند و شخصی را که پشت سرشان  قرار دارد، تحت فشار قرار دهند. 

در پرواز

۲. یکی از مواردی که متاسفانه اغلب اتفاق می‌افتد، این است که کودکان با پاهایشان صندلی  مقابلشان را به جلو هل می‌دهند، البته اینکه در اکثر پروازها این اتفاق می‌افتد، دلیل قابل‌قبولی نیست که والدین به فرزندانشان تذکر ندهند. پس اگر شما هم فرزندی دارید، حتما این مسئله را به وی گوشزد کنید.

در پرواز

۳. زمانی که صندلی بسیار کوچک است و شما به‌سختی می‌توانید در کنار کسی بنشینید، واقعا راه‌حل شما برای این مواقع چیست که برای دیگران هم مزاحمت ایجاد نکنید. آیا مانند این آقا مشکل را به روش خود حل می‌کنید!

۴. همیشه از حضور کودکان در پرواز استقبال خواهد شد، اما احتمالا هیچ کس دوست ندارد یکی از آنهایی را که آهنگ‌های موردعلاقه‌اش را با صدای بلند می‌خواند یا با اسباب‌بازی‌های پر وصدایش بازی می‌کند در طول پرواز در کنارش داشته باشد چون هیچ چاره‌ای جز نشستن در صندلی خود نخواهد داشت.

۵. افرادی که مدام در حال چرخش به این سمت و آن سمت هستند تا با شخص آشنایی که در صندلی جلویی یا عقبی نشسته است صحبت کنند که این حرکت در بسیاری از موارد می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد، خصوصا اگر شما در صندلی وسط نشسته باشید و هیچ راه فراری هم برایتان نباشد. 

 در پرواز

۶. افرادی که همیشه و همه‌جا در حال استفاده از تلفن همراه خود هستند حتی در محل‌هایی مانند هواپیما که نباید این کار رابکنند. آن‌ها در هواپیما هم کار خود را ادامه می‌دهند با زنگ زدن، پیام فرستادن و مواردی از این قبیل که می‌تواند مسافران مضطرب را بسیار عصبی کند.

در پرواز

۷. سعی می‌کنید در هواپیما فیلمی را که پخش می‌شود، تماشا کنید. چه ایده‌ی خوبی! اما در همین حین شخص دیگری هم می‌ایستد تا مطمئن شود کاملا فیلم را می‌بیند و  البته اگر او نمی‌تواند فیلم را ببیند خب دیگران هم نباید ببینند!

در پرواز

۸. شخصی که هر یک یا دو دقیقه یک بار می‌ایستد تا چیزی را در کیف خود چک کند یا از آن چیزی بردارد، با شخص دیگری صحبت کند، در راهرو قدم بزند,، به سرویس بهداشتی برود یا هرکار دیگری که احساس می‌کند حتما باید در طول پرواز انجام  دهد. در واقع هر کاری جز نشستن!

در پرواز

۹. اغلب افراد از حضور بچه‌های کوچک در پرواز استقبال می‌کنند،  اما نه آن دسته از کودکانی که محل نشستن خود را دوست ندارند که مسلما گریه خواهند کرد و اصولا کسی تمایل ندارد در طول پرواز در چنین موقعیتی قرار بگیرد.

کودک در پرواز

۱۰. تصمیم دارید که غذایتان را میل کنید بنابراین آن را روی میز مقابلتان می گذارید و اتفاقا فردی هم که کنار شما نشسته پایش را روی میز مقابلش قرار داده دقیقا در کنار غذای شما و شما نمی دانید چه عکس العملی نشان دهید خصوصا اگر شخصی را که کنارتان است، نشناسید.

۱۱. شخصی که یک حیوان خانگی مثل سگ به‌همراه دارد که البته آن حیوان هم علاقه‌ای به یک‌جا ماندن ندارد و فقط می‌خواهد حرکت کند. بله همه می‌دانند که این افراد عاشق حیوانات خانگی خودشان هستند و علاقه‌ای هم ندارند که آن‌ها را در قسمت بارها بفرستند، اما بهتر است از قبل به این حیوانات آموزش دهند که درمواقع لزوم یک‌جا بنشینند.

حیوانات در پرواز

۱۲. شخصی  که در کنار شما نشسته و به دفعات با عذر خواهی از شما می‌خواهد که کنار بروید تا عبور کند و به بیرون برود، که این حرکت واقعا در طول پرواز آزاردهنده خواهد بود(مخصوصا اگر این شخص کمی هم چاق باشد).

در پرواز

۱۳. شخصی که از یک هدفون استفاده می‌کند و با صدای بلند موسیقی گوش می‌دهد که احتمالا در حال هم‌خوانی با آهنگ است و اگر بخواهد چیزی بگوید هم با صدای بلند بیان می‌کند،  چون مسلما صدای خود را نمی شنود.  این افراد تا پایان پرواز موجب سردرد شما خواهند شد.

۱۴. فردی که  صندلی و فضای جلوی آن برای دست و پایش کافی نیست و خب چه جایی بهتر از صندلی شما؟

در پرواز

۱۵. شخصی که با فریاد، خدمه‌ی هواپیما را صدا می‌زند تا از آن‌ها نوشیدنی یا غذا درخواست کند. احتمالا این همان فردی است که دوست دارید از ردیف خود بیرونش کنید.

۱۶. شخصی که علاقه دارد پشت صندلی شما را با زانوهایش به‌سمت جلو فشار دهد تا به همان حالت نشستن در بیاید. واقعا این‌ها همان افرادی هستند که باید از ورودشان به پروازها جلوگیری کرد زیرا در طول سال در بسیاری از پروازها این مسئله‌ی آزاردهنده اتفاق می‌افتد.

 منبع:viralated

مطالب مرتبط:

دیدگاه