نوروز ۹۵ به کجا سفر کنم؟

بخش تبلیغات | شنبه, ۲۶ دی ۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

سفر کردن کار بسیار لذت‌بخشی است، اما برنامه‌ریزی‌های قبل آن، اینکه کجا بروید و پیدا کردن هتل مناسب برای اقامت، کاری وقت‌گیر و دشوار است.

دم عید همه هتل‌ها رزرو شده‌اند، بلیط قطار و هواپیما و اتوبوس پیش‌فروش شده، بقیه زودتر رسیده‌اند و برای ما که هوس سفر یک‌دفعه‌ای به جانمان افتاده چیزی باقی نمانده است. همه دارند می‌روند و ما نمی‌دانیم با چه وسیله‌ای برویم و کجا بمانیم. همه‌جا پر از مسافر است و جایی برای ما نیست. مجبور می‌شویم به یک خانه‌نشینی طولانی تن بدهیم و بهترین فرصتی که برای سفر رفتن داریم از دست می‌رود. آدم در موقعیت که قرار می‎گیرد با خود می‌گوید کاش زودتر فکرش را کرده بودم. ولی خب سرم شلوغ بود، برنامه‌ریزی هم خودش کم زحمت ندارد، باید جست‌وجو کنی و ارزیابی کنی، بگردی ببینی کجا به جیبت می‌خورد و به‌صرفه‌تر است. برای همین‌ کار باید زمان زیادی صرف کرد. چه خوب بود اگر یکی به‌جای آدم همه این کارها را می‌کرد، یا اگر همه کارها را نمی‌کرد لااقل با کمک و مشاوره‌ی او این برنامه پیش می‌رفت و کل کار راحت‌تر انجام می‌شد.

اما نباید نگران شوید چون پین‌ تا پین انجام سفر بی‌نقص نوروزی‌تان را تضمین می‌کند. برایتان برنامه‌ریزی می‌کند، با توجه به علایق‌تان مقصد مناسب را معرفی و با توجه به بودجه و سلیقه‌تان هتل پیشنهاد می‌کند و در هتل‌های پیشنهادی هم سورپریزتان می‌کند!

نود و گنج

پین ‌تا پین وب‌سایتی است که رزرواسیون آنلاین هتل در سراسر ایران را انجام می‌دهد و هدفش تدارک سفر مقرون‌به‌صرفه برای همه با هر درجه از توان اقتصادی است. در این وب‌سایت می‌توانید به‌صورت آنلاین هتل یک تا پنج ستاره در شهرهای بزرگ و کوچک و جاهای دورافتاده و خانه‌های تاریخی که خدمات اقامتی ارائه می‌دهند، رزرو کنید. پین‌تاپین قصد دارد در جشنواره‌ی بزرگ نوروزی‌اش برای علاقه‌مندان به سفر نوروزی برنامه‌ریزی کند، بنا به علاقه‌ی شما با مناسب‌ترین قیمت بهترین مقصد سفر را پیشنهاد دهد، برایتان جا رزرو کند، راهنمای سفر با جزئیاتی از قبیل مکان‌های دیدنی، رستوران‌ها و سوغاتی‌فروشی‌ها، بازارها و پاساژها، مراکز فرهنگی و هنری و محله‌های قدیمی و دیدنی هر شهر را در اختیارتان بگذارد و قیمتی مناسب برای رزرو هتل از طریق همین وب‌سایت ارائه کند. از این طریق به آسانی برای تعطیلات برنامه‌ریزی می‌کنید و پشت ترافیک سنگین شب عید برای سفر نمی‌مانید و خیالتان از بابت نوروز راحت می‌شود. به نظر ما همین کافی است تا نسبت به جشنواره‌ی نوروز نود و گنج کنجکاو و برای شرکت در آن ترغیب شوید اما از آنجا که ما کافی را کافی نمی‌دانیم هر بخش از این جشنواره مزین به جایزه‎‌های ویژه از قبیل سکه‌ی طلا است و در پایان هم غافلگیری بزرگی در انتظار شما است.

در نقطه‌ی شروع این کمپین در وب‌سایت پین‌تاپین ثبت‌نام می‌کنید تا راه ارتباطی ما و شما از طریق ایمیل آسان شود. سپس برای آگاهی از علاقه و بودجه‌ای که برای سفر نوروز در نظر گرفته‌اید، به پنج سوالی که در وب‌سایت قرار داده‌ایم، پاسخ خواهید داد. یک هفته بعد ایمیلی دریافت خواهید کرد که ضمن اطلاع‌رسانی به صفحه‌ی جشنواره نوروز نود و گنج هدایت می‌شوید که در آن بر مبنای پاسخ‌های شما و تعداد همسفران و بودجه‌تان، مقصد سفر، یعنی شهرهایی که مناسب شما است به شما پیشنهاد می‌شود و البته برنامه‌ای دریافت خواهید کرد که بنا به‌مدت زمان سفر به شما پیشنهاد می‌دهد کجاهای شهر را ببینید، چه‌طور بگردید که بیشتر خوش بگذرد و چه چیزهایی را از دست ندهید. ما راهنمای کاملی از مقصدی که قصد سفر به آن را دارید، به شما ارائه می‌دهیم. در این راهنما فهرستی از دیدنی‌های مختلف مقصد مورد نظر، مراکز تفریحی و فرهنگی، رستوران‌ها و کافه‌ها و قنادی‌ها، بازارها و پاساژها و بهترین مغازه‌ها برای خرید سوغات، سینماها و پارک‌ها و خلاصه هر جایی که شما دوست دارید در طول سفر سری به آن بزنید، گنجانده شده است.... و البته این همه‌اش نیست، چون حتی ممکن است تا اینجای کار با پاسخ دادن به سوال‌ها در قرعه‌کشی شرکت داده شده و برنده‌ی سکه هم بشوید.

جشنواره نود و گنج

در مرحله‌ی بعد نوروز نود و گنج اگر موافق مقصد پیشنهادی ما بودید، ما چند هتل در شهر مورد نظر به شما معرفی خواهیم کرد که این هتل‌ها هم بر اساس جواب‌های شما انتخاب شده‌اند. هتل مورد نظرتان را از طریق وب‌سایت ما رزرو خواهید کرد و بعد از اینکه خیالتان از بابت جا و برنامه‌ی سفر راحت شد، در طول سفرتان منتظر یک سورپریز بزرگ از سوی پین‌تاپین بمانید!

با حضور در جشنواره‌ی نود و گنج پین‌تاپین، راحت‌تر از همیشه برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کرده و هتل رزرو کنید، هزینه‌های سفر را پایین‌تر بیاورید و قبل از اینکه هتل‌ها قیمت‌هایشان را برای سال بعد افزایش دهند، از آن‌ها امکانات اقامتی بگیرید. همچنین با راهنمایی که ما برای مقصد مورد نظر در اختیارتان خواهیم گذاشت، بی‌نیاز از جست‌وجو و پرس‌وجوی بیشتر، در طول سفر احساس بیگانگی با محیط نخواهید داشت و در سفر هم همچون یک بومی خواهید بود و از تمام ساعات فراغت خود در نوروز لذت خواهید برد. پس به ما بپیوندید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

مطالب مرتبط:

دیدگاه