گزارش کجارو از میهمانی بزرگ مشتریان سام سیر

سیامک احدی
سیامک احدی سه شنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰
گزارش کجارو از میهمانی بزرگ مشتریان سام سیر

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سام سیر، دیشب در هتل استقلال میهمانی ویژه‌ای برای مشتریان خود برگزار کرد. در این مراسم که ستارگان سینما نیز در آن حضور داشتند، از برنامه‌های جدید باشگاه مشتریان این شرکت و برنامه‌های سفرهای نوروزی رونمایی شد.

باشگاه مشتریان سام سیر راه‌اندازی شده و این شرکت سعی دارد علاوه بر افزایش کیفیت خدمات خود با تاسیس این باشگاه میزان رضایتمندی مشتریانش را افزایش داده و تا حد امکان از دغدغه‌های مشتریان در سفرها بکاهد.

مراسم سام سیر

سید سام حسینی، رییس هیات مدیره شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری سام‌سیر گفت:

رفع تحریم‌ها در رونق گردشگری کشور تاثیرات به سزایی داشته و بخش خصوصی فعال در حوزه گردشگری برای توسعه هر چه بهتر صنعت گردشگری تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وی با اشاره به این که رونق صنعت توریسم به توسعه اقتصادی کشور کمک می کند، گفت:

سهم بالایی از اقتصاد ایران می‌تواند از صنعت گردشگری به دست آید و این صنعت کلیدی‌ترین صنعت در اقتصاد ایران به حساب می‌آید.

رییس هیات مدیره شرکت سام‌سیر همچنین با اشاره به افزایش تقاضای گردشگران خارجی برای بازدید از ایران گفت آنها علاقه‌مند هستند که از محیط‌های طبیعی و فرهنگی ایران بازدید کنند. وی با اشاره به این که درصد بالایی از گردشگران علاقه‌مند به رزرو و خرید اینترنتی هستند، گفت:

تلفیق فعالیت‌های سنتی گردشگری با فعالیت‌های فرصت‌های آنلاین فعلی یک ضرورت محسوب می‌شود.

مدیرعامل این شرکت، پوپک فهیمی، نیز در این مراسم گفت:

تفاوت سام سیر با سایر رقبا در مشتریان آن است که بسیار صمیمی و وفادار هستند.

پوپک فهیمی

وی افزود:

تمام تلاش ما ارائه بهترین خدمات به شما بوده و هر پیشنهادی برای بهبود این خدمات دارید، با ما در میان بگذارید.

یحیی علوی، مدیر باشگاه مشتریان سام سیر نیز از برنامه‌های جدید باشگاه مشتریان سام‌سیر پرده برداشت. وی گفت:

اگر یک مشتری در طول سه سال بین ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان از سام‌سیر خرید کرده باشد، نشان نقره‌ای به او تعلق خواهد گرفت که از جمله مزایای آن می‌توان به پرداخت عوارض خروج مسافر و ترنسفر رایگان بین فرودگاه و هتل اشاره کرد. همچنین اگر یک مشتری در طول ۳ سال بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از سام‌سیر خرید کرده باشد، مشتری طلایی تلقی شده و علاوه بر مزایای مشتری نقره‌ای، خدمات ویژه دیگری نیز به او ارائه می‌شود.

سام سیر

به گفته علوی دو مورد از مهم‌ترین مزایای خدمات ارائه شده به مشتریان طلایی عبارتند از گارانتی تور که باعث می‌شود اگر مشتری اعتراضی داشت، بخشی از مبلغ به وی بازگردانده شود و البته امکان استفاده از لژ بیزنس در فری‌شاپ فرودگاه‌ها برای آنها وجود دارد.

در این مراسم برخی ستارگان سینما از جمله شقایق فراهانی، پژمان بازغی، نیما شاهرخ‌شاهی و بهنوش بختیاری نیز حضور داشتند که از تجربیات سفرهایشان می‌گفتند.

مراسم سام سیر

همچنین در این میهمانی اعلام شد که هواپیمایی Qatar Airways از دیروز تا ۷ روز برای مسافرانی که از طریق سام‌سیر بلیط‌های هواپیمای این شرکت هواپیمایی را رزرو کنند، تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌کند.

سام‌سیر در زمینه برگزاری مستقیم تورهای سیاحتی، فرهنگی، گردشگری و نمایشگاهی خدمات توریستی و مسافرتی را به مراجعان و متقاضیان داخلی و خارجی ارائه می‌کند.

تهیه شده در کجارو

مطالب مرتبط:

دیدگاه