تصاویر مسحورکننده از زیباترین مناطق اروپا

تیم  کجارو
تیم کجارو چهار شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰
تصاویر مسحورکننده از زیباترین مناطق اروپا
قاره‌ی اروپا به خاطر داشتن تعدادی از چشم‌نوازترین مناظر دنیا با پیشینه‌ی تاریخی مسحورکننده، علاوه بر جذب گردشگران، همیشه توجه مورخان سراسر دنیا را نیز به خود جلب می‌کند. از دید بسیاری از افراد، مقاومت در برابر اشتیاق به بازدید از دریاچه‌های زلال و شفاف، عجایب طبیعی و سازه‌های باستانی قاره‌ی سبز عملا غیرممکن است. برای تماشای تصاویری منتخب از زیباترین مناطق اروپا با کجارو همراه شوید.
در حال حاضر به لطف شبکه‌های اجتماعی، برای دیدن جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا دیگر نیازی به ترک خانه و سفر به دور دنیا نیست. کاربران شبکه‌های اجتماعی با گرفتن عکس‌های مسحورکننده از جاذبه‌های نزدیک به محل سکونت خود و به اشتراک گذاشتن آن‌ها، دیگران را در لذت  تجربه‌های دل‌نشین خود سهیم می‌کنند.

قلعه‌ی نوی‌‌شوان‌اشتاین (Neuschwanstein)، آلمان

زیباترین مناطق اروپا 1 این سازه‌ی مسحورکننده در سال ۱۸۹۶ برای اقامت لودویگ دوم (پادشاه وقت باواریا) بنا شد ولی او فقط ۱۱ شب را در این قلعه سپری کرد. در ساخت قلعه مشهور دیزنی لند از نوی‌‌شوان‌اشتاین الهام گرفته شده است.

دریاچه‌ی بلِد (Bled)، اسلوونی

زیباترین مناطق اروپا 2 کلیسای پیلگرام که به باور مسیحیان ارتدکس، عروج حضرت مریم در آن به وقوع پیوسته، در وسط این دریاچه قرار دارد و برج ناقوس آن از مسافت‌های دور قابل‌مشاهده است.

کپنهاک، دانمارک

زیباترین مناطق اروپا 3 کپنهاک به‌عنوان شادترین شهر دنیا شناخته می‌شود که با توجه به پارک‌های جادویی، شهرهای ساحلی مسحورکننده و غذاهایی که همیشه در مسابقات آشپزی برنده می‌شوند، نباید از این شهرت تعجب کرد.

ریوماجوره (Riomaggiore)، ایتالیا

زیباترین مناطق اروپا 4 این روستا که توسط یونسکو به‌عنوان میراث فرهنگی جهانی معرفی می‌شود، درواقع برای محافظت از کشاورزان محلی در مقابل حمله‌ی دزدان دریایی ساخته شده است.

خلیج کزامیل (Ksamil)، آلبانی

زیباترین مناطق اروپا 5 این خلیج چشم‌نواز به همراه سایر نقاط دیدنی آلبانی، بخشی از جذابیت‌های کشف نشده‌ی اروپا به شمار می‌آیند.

ژیورنی (Giverny)، فرانسه

زیباترین مناطق اروپا 6 ژیورنی خلوتگاه محبوب کلود مونه (نقاش مشهور فرانسوی) بود و مجموعه‌ی نیلوفرهای آبی (شامل ۲۵۰ نقاشی ماندگار) با الهام از طبیعت زیبای این روستای دورافتاده و آرام خلق شده است.

لوفوتن (Lofoten)، نروژ

زیباترین مناطق اروپا 7 چشم‌انداز بی‌همتای لوفوتن محصور در کوه‌های یخزده‌ی قطبی، صحنه‌های مخوف و هیجان‌انگیز سریال محبوب Game of Thrones را به چالش می‌کشد.

گلنکو (Glencoe)، اسکاتلند

زیباترین مناطق اروپا 8 این منظره‌ی نفس‌گیر و مبهوت‌کننده تنها با دو ساعت رانندگی از بزرگ‌ترین شهر اسکاتلند در دسترس شما خواهد بود.

مترهورن (Matterhorn)، سویس

زیباترین مناطق اروپا 9 کوه مشهور مترهورن در مرز سویس و ایتالیا با ارتفاع ۴۴۷۸ متر، بیننده را به خلسه می‌برد.

گورمه، ترکیه

زیباترین مناطق اروپا 10 این شهر بی‌نظیر و منحصربه‌فرد با تراشیده شدن سنگ‌های آتش‌فشانی ساخته شده است و تعدادی کلیسای سنگی متعلق به قرن‌های دهم و یازدهم میلادی در غارهای آن وجود دارد.

برات (Berat)، آلبانی

زیباترین مناطق اروپا 11 برات یک شهر باستانی و یکی از میراث فرهنگی جهانی تحت پوشش یونسکو است و به خاطر پنجره‌های بزرگ ساختمان‌های آن، با نام شهر پنجره‌ها نیز شناخته می‌شود. اولین ساکنان برات حدود ۲۸۰۰ سال قبل در این شهر می‌زیستند.

سن‌پترزبورگ، روسیه

زیباترین مناطق اروپا 12 این ساختمان باشکوه، بخش مرکزی شهری است که در سال ۱۷۰۳ توسط پترکبیر (مشهورترین تزار روسیه) ساخته شد.

بناکه کزناک (Beynac-et-Cazenac)، فرانسه

زیباترین مناطق اروپا 13 این روستای دل‌فریب در ناحیه‌ی سرسبز دوردون (جنوب غربی فرانسه) واقع شده و یکی از زیباترین روستاهای فرانسه به شمار می‌آید.

آیزقیزن‌ویت (Eisriesenwelt)، اتریش

زیباترین مناطق اروپا 14 این سازه‌ی طبیعی، بزرگ‌ترین غار یخی دنیا است و برای بازدید آن باید از ۱۴۰۰ پله بالا بروید.

پرایکستولن (Preikestolen)، نروژ

زیباترین مناطق اروپا 15 اگر از ارتفاع ترسی ندارید، بازدید از این دره‌ی ۶۰۴ متری که با نام سکوی خطابه نیز شناخته می‌شود، برایتان هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی خواهد بود.

ناحیه‌ی لیک (Lake)، انگلستان

زیباترین مناطق اروپا 16 ناحیه لیک محل قرارگیری کوه‌هایی با ارتفاع بیش از ۹۷۵ متر و دریاچه‌ی ویندر مر (Windermere) با ۱۷ کیلومتر طول است.

دوبروونیک (Dubrovnik)، کرواسی

زیباترین مناطق اروپا 17 دیوارهای سنگی سترگ شهر قدیمی دوبروونیک در قرن ۱۶ میلادی ساخته شده‌اند و از معدود بخش‌های به‌جامانده‌ بعد از زلزله‌ی سال ۱۶۶۷ هستند که تقریبا تمام شهر را با خاک یکسان کرد.

سادورینی (Santorini)، یونان

زیباترین مناطق اروپا 18 بازتاب نور خورشید از خانه‌های سفیدرنگ این جزیره، منظره‌ای ایجاد می‌کند که به‌ندرت می‌توان نظیر آن را در جای دیگری دید.

لاوته‌برون (Lauterbrunnen)، سویس

زیباترین مناطق اروپا 19 دیوارهای سنگی باابهت، آبشارهای زیبا و خانه‌های چشم‌نواز، این محل را به یکی از مناسب‌ترین قسمت‌های آلپ برای عکاسی تبدیل کرده است. منبع : business Insider

مطالب مرتبط:

دیدگاه