تماشا کنید: جاذبه های گردشگری دبی ، امارات متحده عربی

تیم  کجارو
تیم کجارو جمعه، ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
تماشا کنید: جاذبه های گردشگری دبی ، امارات متحده عربی

دبی ، شهر جادویی قرن ۲۱ام، توانست طی چند سال تبدیل به قطب گردشگری خلیج فارس شود. جاذبه‌های گردشگری دبی را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

دبی، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا و مهم‌ترین مقصد گردشگری مسافران امارات متحده عربی است. در دبی، در کمترین زمان و با کمترین فاصله‌ی مکانی، می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری متعدد دیدن کنید.

تنها دو روز زمان کافی است تا اکثر جاذبه‌های بزرگ و مهم دبی را ببینید. البته حتی اگر چندین روز سفر شما طول بکشد، خسته نمی‌شوید و همیشه چیزی برای سرگرم کردنتان وجود دارد.

دبی یکی از شهرهای حاشیه‌ی خلیج فارس است که در مدت زمان کوتاهی توانسته در زمینه‌ی اقتصادی، تجاری و گردشگری به موفقیت‌های زیادی دست یابد و به‌سرعت رشد کند. با اینکه دبی در حقیقت در بیابان قرار گرفته و آب‌وهوای آن در بیشتر ایام سال بسیار گرم است، به‌دلیل وجود امکانات گسترده و مراکز تفریحی و خرید زیاد، گردشگران از سراسر جهان، در تمام طول سال به این کشور سفر می‌کنند.

ساختمان‌ها و برج‌هایی که دل آسمان را خراش می‌دهند، تفریحات و معماری‌های آمیخته با فرهنگ بادیه نشینی، سبک نوینی از زندگی لوکس را در دبی، شیخ‌نشین امارات ابداع کرده است؛ سبک زندگی وسوسه‌آمیزی که برای چشیدن طعمش از سراسر دنیا به این شیخ‌نشین می‌آیند. دقایقی از این سبک زندگی را به‌همراه دیدنی‌های دبی در ویدیویی خلاصه کرده‌ایم. با کجارو همراه باشید تا نگاهی به زندگی نوین بادیه نشینان بیندازیم.

دانلود ویدیو 360p | 720p

همیشه می‌توانید تورهای مختلف آژانس‌های مسافرتی را در صفحه اختصاصی کجارو برای ??? ??? مقایسه کرده و تور مناسب خود را بیابید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه