۱۴ دلیل برای بازدید از اروپا در فصول پائیز، زمستان و بهار

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا سه شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰
۱۴ دلیل برای بازدید از اروپا در فصول پائیز، زمستان و بهار
اروپا در همه فصول زیبا و دیدنی است ولی در این مقاله به دلایلی خواهیم پرداخت که شما را برای سفر به اروپا در بهار، پائیز و زمستان مجاب خواهد کرد. با کجارو همراه شوید!
از آنجا که در فصل تابستان هوا بسیارگرم است، بنابراین چرا برای مشاهده و لذت بردن از جاذبه‌های زیبای اروپا فصول بهار، پائیز یا زمستان را انتخاب نکنیم؟ در این مقاله به برخی ایده‌های سفر در سایر فصول خواهیم پرداخت و امیدواریم تا این ایده‌ها الهام‌بخش سفرهای بعدی شما باشند!

دلایل سفر در پائیز

autumn-trees-pictures-hd-wallpaper-7kk

۱. فستیوال‌های خوراکی و نوشیدنی‌

trifle-2 معمولا در فصل پاییز  جشن Oktoberfest  در مونیخ آلمان برگزار می‌شود. این فستیوال از تاریخ ۱۹ سپتامبر تا ۴ اکتبر در مونیخ برپا می‌شود. همچنین فستیوال سالانه شیرینی ترایفل در ایتالیا از تاریخ ۱۰ اکتبر تا ۱۵ نوامبر برگزار می‌شود.

۲. جشنواره برگریزان در سوئیس و فرانسه

autumn_paris_france_840676 012 هیچ چیز باشکوه‌تر از تماشای فرشی گسترده از برگ‌های طلایی و کهربایی در امتداد بناهایی با معماری باتیک و نیز برفراز قلل باشکوه نیست.

۳. جشن بزرگ هالوین ایرلند

halloween-pumpkins علاوه بر جشن‌های خیابانی، تماشای سیرک‌های خیابانی با تم وحشت نیز بسیار هیجان‌انگیز است. این جشن از تاریخ  ۲۹ اکتبر تا اول نوامبر برگزار می‌شود.

۴. فصل برداشت انگور در اسپانیا

foto-listado-tour-grape-harvest1 مشارکت یا تماشای چیدن انگور از تاکستان‌های اسپانیا بسیار لذت‌بخش است و در ماه سپتامبر در این کشور برگزار می‌شود.

۵. تعداد کم گردشگران، هیاهوی کمتر و هوای مطبوع

IMG_3263-1024x682 به هنگام سفر در فصل پائیز دیگر دچار مشکل کمبود جا در پروازها نخواهید‌ بود و دمای هوا نیز در این فصل بسیار مطبوع و بین ۱۴ تا ۱۸ درجه خواهد بود.

۶. قیمت‌های ارزان

guenstig-fliegen هزینه هتل‌ها در فصل‌ پاییز معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش می‌یابد.

دلایل سفر در زمستان

Hallstatt_in_Winter_Austria

۷. خرید در زمان کریسمس

christmas-shopping گردشگران می‌توانند با انجام خرید از بازارهای بزرگ در اقصی نقاط اروپا در ایام کریسمس لذت ببرند. نمونه بارز این بازارها، بازار کریسمس نورنبرگ در آلمان است.

۸. آب و هوا

shutterstock_94377613 اطمینان داشته باشید که همانند فصل تابستان در مناطقی نظیر کلوسئوم ایتالیا دچار گرمازدگی نخواهید شد. گردشگران می‌توانند به راحتی با نوشیدن یک فنجان نوشیدنی گرم سرما را از یاد ببرند.

۹. غذاهای مخصوص زمستان

6a0120a92e343a970b0168eb215f81970c برخی خوراکی‌ها نظیر پنیر محلی ژنو فقط در فصل زمستان یافت می‌شود.

دلایل سفر در بهار

amsterdam

۱۰. تماشای شکوفه‌های بهاری

IMG_9846 کوکنوف یا باغ اروپا در لیس هلند میزبان گردشگران بسیاری است که برای تماشای نمونه‌های بی‌نظیر گل‌ها و همچنین رنگین کمان بسیار زیبا به آنجا می‌روند.

۱۱. فستیوال رقص در وین اتریش

kaffeesiederball_vienna4u این جشنواره در ژانویه و فوریه سال ۲۰۱۶ در وین برگزار می‌شود و افراد می‌توانند با توپ جادویی خود در این جشنواره جالب در شهر شرکت کنند.

۱۲. نمایشگاه بهاره در سوی اسپانیا

P1110655 این جشنواره معمولا در ماه آوریل برگزار می‌شود. عطر پرتقال‌های تازه در فضا می‌پیچد و مردم با پوشیدن لباس‌های محلی در جشن شرکت می‌کنند.

۱۳. هفته مقدس در ایتالیا

REU-COSTA-RICA_ اگر برنامه‌ریزی خود را به درستی انجام دهید می‌توانید در مراسم عشای ربانی با حضور پاپ فرانسیس شرکت کنید. همچنین می‌توانید از غذاهای عید پاک نظیر پنیر بز، گوشت و نان مخصوص لذت ببرید.

۱۴. سفر خانوادگی با هزینه کمتر

Family-Paris هزینه اقامت و بازدید از اماکن برای خانواده‌ها در این فصل بسیار ارزان‌تر از سایر فصول تمام خواهد شد. منبع: herworldplus

مطالب مرتبط:

دیدگاه