بزرگترین زیپ لاین آسیا در لاهیجان احداث می‌شود

تیم  کجارو
تیم کجارو سه شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰
بزرگترین زیپ لاین آسیا در لاهیجان احداث می‌شود

به گفته‌ی شهردار لاهیجان، پروژ‌ه‌ی ساخت و راه‌اندازی بزرگترین زیپ لاین آسیا به‌زودی در شهر لاهیجان آغاز خواهد شد.

سعید آگشته با بیان اینکه مساعد بودن شرایط جوی در سال جاری باعث پیشرفت کارهای عمرانی شده گفت:

در دو ماه آخر سال گذشته که کار خود را آغاز کردیم با توجه به شرایط جوی در زمینه لکه گیری آسفالت خیابان‌ها و انجام امور ضروری و آماده‌سازی شهر جهت استقبال از بهار و عید نوروز خدمات خوبی ارائه کردیم.

وی با بیان اینکه هدف تیم مدیریت شهری ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندی است و در جهت تحقق این موضوع خدماتی از جمله روکش آسفالت با رعایت اصول صحیح اجرایی شده افزود:

توسعه سرانه فضای سبز شهری، برگزاری چندین مناقصه و جذب سرمایه‌گذار برای انجام پروژه‌هایی نظیر احداث خانه کشتی، احداث دو تقاطع غیر همسطح، احداث خانه پینگ پنگ، ساختمان شورای اسلامی شهر از کارهای تیم مدیریت شهری در سال جدید بود.

آگشته با بیان اینکه طراحی و اجرای باغ نارنج، احداث سکوی بلوکی در بازار روز عاقلیه جهت استقرار و ساماندهی دست فروشان، اجرای عملیات لوله گذاری جهت هدایت آبهای سطحی در چند نقطه از شهر ، اجرای عملیات نصب فرش بتن و جدول گذاری، امتداد بلوار دیلمان نصب چراغ و رسیدگی به روشنایی و زیبایی شهر، اجرای طرح سالمسازی دریای سحرخیز محله لاهیجان، انجام دیوارنگاری‌ها، انجام یکی از بزرگترین خط زیپ لاین‌ها در بام سبز به‌همراه پل معلق، ساماندهی به کالبد و فیزیک شهر تنها مواردی از این دست است، افزود:

وظیفه تیم مدیریت شهری انتظام بخشی و قانون مندی زندگی شهری است و از طرف دیگر برای انجام پروژه‌هایی که تعریف می‌کنیم باید منابع مالی مشخص و مدیریت شود تا با برنامه‌ریزی به توسعه و تکمیل زیر ساخت‌ها شهر، روند رو به رشد و مناسب داشته باشد.

شهردار لاهیجان تصریح کرد:

امروز اداره شهرها با بودجه محدود آن شهر امکان‌پذیر نبوده و ما باید به‌سمت تولید ثروت و جذب سرمایه‌گذاری حرکت کنیم و در این راستا هیئت شورای عالی سرمایه‌گذاری اولین جلسه خود را تشکیل داد و نتایجی هم در بر داشت.

آگشته در پایان گفت: از شهروندانی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در انجام هر پروژه ای در شهر هستند، می‌توانند با ارائه طرح اعلام آمادگی کنند و تیم مدیریت شهری در مدت زمان کوتاه پس از بررسی پاسخگوی آن‌ها خواهد شد. منبع: لاهیجان

مطالب مرتبط:

دیدگاه