بهترین جاها برای ماه عسل اسلامی

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا یکشنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰
بهترین جاها برای ماه عسل اسلامی

زوج‌هایی که به‌تازگی ازدواج‌ کرده‌اند یا قصد ازدواج دارند، گزینه‌های مختلفی برای ماه‌عسل در‌ اختیار دارند. هیچ الزامی برای انتخاب یک مکان خاص یا دوردست برای ماه‌عسل نیست حتی یک محل جدید برای شما و همسرتان می‌تواند به‌عنوان مقصد انتخاب‌ شود.

داشتن حریم‌خصوصی، غذاهای حلال و زمانی برای شناخت یکدیگر از مهم‌ترین عواملی است که در وهله اول برای ماه‌عسل به‌ذهن خطور‌ می‌کند. البته هزینه و مدت سفر را نیز نمی‌توان نادیده‌ گرفت. با وجود اینکه بیشتر زوج‌ها علاقه‌مندند تا بلافاصله پس از عروسی به سفر بروند ولی اندکی صبر می‌تواند گزینه‌های بهتری را برای ماه‌عسل پیش‌روی آن‌ها قرار دهد. با کجارو همراه باشید تا ۱۰ مورد از گزینه‌های انتخابی زوج‌های مسلمان برای ماه‌ عسل بدون ترتیب‌بندی را با هم مرور کنیم.

۱. مکه و مدینه، عربستان‌سعودی

مکه از دیدگاه برخی از زوج‌ها سفر حج‌عمره شروع مبارکی برای زندگی مشترک لست.

۲. مالی، مالدیو

مالی از جزیره نیکا تا جزیره میریهی گزینه‌های مختلفی برای شما وجود دارد؛ جزایر مالدیو با عنوان "تجربه بهشت روی زمین" یکی از گزینه‌های انتخابی در اکثر کشورهای مسلمان است.

۳. استانبول، ترکیه

استانبول استانبول یکی از بهترین مقصدهای انتخابی برای گذراندن ماه‌عسل است. در نقطه تلاقی آسیا و اروپا، ترکیه میراث و تاریخ اسلامی را در بستر اقتصادی شکوفا به میهمانان خود ارائه‌ می‌کند.

۴. کوالالامپور، مالزی

کولالامپور کوالالامپور تلفیق فرهنگ مالایی، هندی و چینی توام با طبیعت زیبا و کلان‌شهرهای مدرن است.

۵. کوه‌یائونوآی، تایلند

کوه‌یائونوآی، تایلند جزیره‌ای اسلامی در دریای آندامان تایلند که دارای شش مرکز ورود‌ و خروج است.

۶.زانزیبار، تانزانیا

زانزیبار، تانزانیا سواحل تانزانیا که به کلاوز شهرت‌ دارد، دارای سواحل بی‌نظیری است؛ کلیه اهالی منطقه پیرو دین اسلام هستند و تجارت فلفل در آنجا رواج‌ دارد. در بخش مرکزی تفریحاتی نظیر سافاری و غیره وجود دارد.

۷. مراکش، Moroco

جزیره‌ای از سواحل مدیترانه که از طریق هوایی یا بوسیله طنجیرها تصویری از فرهنگ اسلامی، بربر و جنوب صحرای آفریقا را ارائه‌ می‌دهد.

۸.گراندا، اسپانیا

گراندا، اسپانیا با دارابودن تاریخ۸۰۰ ساله اسلامی، پنسیلوانیای جنوبی از گیبرالتار و گرانادا ساحلی زیبا در کنار تاریخی پربار به مهمانان خود عرضه می‌کند.

۹. دبی، امارات‌متحده‌عربی

دبی، امارات‌متحده‌عربی اقتصاد پویای دبی در کنار مراکز توریستی و خرید در راس پیشنهادهای ماه‌عسل قرار‌ دارد.

۱۰.قاهره، مصر

قاهره، مصر

از سواحل آبی نیل تا اهرام‌ ثلاثه، قاهره مقصد بسیاری از زوج‌های جوان است. منبع: perfectmuslimwedding

عکس کاور از وب‌سایت caleidoscope.in (عکاس: نامشخص)

مطالب مرتبط:

دیدگاه