تعطیلات لوکس خانوادگی در سواحل مدیترانه

حسین خدادادبیگی
حسین خدادادبیگی چهار شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰
تعطیلات لوکس خانوادگی در سواحل مدیترانه
شاید بسیاری از شماها به تعطیلات خانوادگی در خارج از کشور رفته باشید، اما اطلاعات کافی در مورد بهترین و لوکس‌ترین مناطق و گردش‌گاه‌های خانوادگی را نداشته باشید. اگر همچنان به دنبال رفتن به تعطیلات خانوادگی مخصوصا در فصل تابستان هستید، کجارو به شما پنج منطقه برتر سواحل بی‌نظیر مدیترانه را پیشنهاد می‌کند. پس با ما همراه باشید.
برای آن دسته از افرادی که به دنبال آفتاب تابستانی هستند، سواحل مدیترانه از آب و هوای بسیار مناسبی بهره می‌برد. با وجود تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های معمولی، بی‌شک گذراندن تعطیلات در هر موقع از سال در سواحل مدیترانه عالی خواهد بود که البته در میان خانواده‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است. اگر امسال به دنبال تعطیلات لوکس‌تری هستید، پس با پنج منطقه مدیترانه‌ای بسیار زیبا برای گذراندن تعطیلات خانوادگی خود آشنا شوید.

یونان – الوندا (Elounda)

اگر بحث در مورد استراحتگاه‌های بسیار لوکس باشد، این شهر کوچک ماهیگیری در جزیره Crete مظهر لوکس بودن است؛ تاجایی که شاید به راحتی نتوانید موردی را انتخاب کنید. به عبارتی دیگر از دهه ۶۰ میلادی به بعد این مکان ستاره موارد گلچین شده به شمار می‌رود و تورهای گردشگری نیز از سواحل خصوصی بی‌شمار و خدمات عالی هتل‌ها، رستوران‌ها یا کافه‌های موجود در این شهر کوچک سود سرسام‌آوری را بدست می‌آروند. سواحل عمومی محبوب میان خانواده‌ها نیز شامل سواحلی همچون Plaka، Schisma و Driros است. اگر تصمیم به انجام کاری متفاوت دارید، بهتر است با فرزندان خود سوار بر خودرو شوید و در جزیره منحصر به فرد Crete و طبیعت شگفت‌انگیز آن بپردازید.

تونس – دجربا (Djerba)

سواحل مدیترانه این جزیره بزرگ در خلیج قابس (Gabes) واقع شده است. در حقیقت این منطقه ساحلی زیبا از چشم‌اندازهای بسیار تماشایی بهره می‌برد که برای هر فردی به نوعی منحصر به فرد است. خانواده‌ها می‌توانند از سواحل بی‌نظیر و گلچین شده این منطقه در کنار روستاهای زیبای آن لذت ببرند. کودکان با تماشای کروکدیل‌ها در مزرعه کروکدیل‌ها (Krokodilfarm Animalia) به وجد خواهند آمد. در Musee du Partimoine Traditionnel با فرهنگ تونس و مردم تونسی آشنا شوند یا با اسب سواری در سواحل Royal Carriage Club به معنای واقعی از تعطیلات خود لذت ببرند. البته حیات وحش دیگری به نام Parc Djerba Explore نیز وجود دارد که علاوه بر کروکدیل، حیوانات دیگری نیز در آن زندگی می‌کنند که می‌تواند برای کودکان جذاب باشد.

قبرس – پرنرا (Pernera)

پرنرا یک شهر بندری بسیار کوچک و زیبا واقع در سواحل شرقی کشور قبرس است. به علت وجود آرامشی خاص و زندگی بدون استرس در این شهر، پرنرا یک مکان ایده‌آل برای خانواده‌ها به شمار می‌رود. اگر به دنبال فرار از بی‌قراری و نا آرامی هستید، این شهر کوچک انتخابی عالی است. پارک آبی پرنرا یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای گذراندن یک روز خانوادگی در بیرون از هتل است؛ البته پارک شتر Mazotos نیز با خودروی شخصی تنها یک ساعت از شهر فاصله دارد که می‌تواند گزینه بعدی شما باشد. جدای از تمامی کارهایی که درست در نزدیکی در هتل خود می‌توانید انجام دهید، رستوران‌های بسیار زیادی در مناطق محلی وجود دارند که از نوشیدنی‌های عالی برای فرونشاندن عطش و غذاهای منحصر به فرد برای داشتن شبی بی‌نظیر بهره می‌برند.

اسپانیا – مالورکا (Majorca)

مالورکا برای مدت‌ها یکی از مناطق بسیار محبوب میان خانواده‌ها بوده و اکنون نیز برای آن دسته از خانواده‌هایی که به دنبال تعطیلاتی لوکس هستند، یکی از بهترین مناطق جهت گذران تعطیلات خانوادگی به شمار می‌رود. در مالورکا مکان‌های بسیار زیادی وجود دارد که کودکان عاشق آن هستند؛ البته از تجهیزات بسیار متنوع و پیشرفته‌، مختص کودکان و نوجوانان نیز بهره می‌برند. بزرگسالان نیز می‌توانند شب‌ زنده‌داری‌های بی‌نظیری را در این شهر اروپایی تجربه کنند. پارک آبی Aqualand، پارک Katmandu Theme و سرزمین آبی دلفین‌ها نیز تنها بخشی از جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شوند.

فرانسه – نیس (Nice)

اگر به دنبال خورشید، دریا و تمام مواردی هستید که روزی رویای آن را در سر داشتید، منطقه معروف Cote dAzur، مقصدی عالی برای شما به شمار می‌رود. در این منطقه سواحل امن بسیار زیادی وجود دارد که شما و فرزندتان را سرگرم کند، درحالی که می‌توانید انتظار آب و هوایی بی‌نظیر را نیز داشته باشید. برای کاوش مناطق مختلف، قلعه‌ها و کاخ‌های متعدد می‌توانید خانوادگی به پیاده روی یا دوچرخه سواری بپردازید یا در جشنواره‌های گوناگونی حضور داشته باشید که بی‌شک کودکان شما از آنها لذت خواهند برد؛ سیرک موناکو در ماه ژانویه، کارنیوال نیس در فوریه، Fete de la Musique در ژوئن یا فستیوال‌های غذای متعدد در سپتامبر و اکتبر نمونه‌های بارز آن هستند. اگر شما نیز تصمیم به گذراندن تعطیلاتی لوکس دارید، انتخاب شما کدام گزینه خواهد بود؟ نظرات خود را با کجارو در میان بگذارید.   منبع: AluxuryTravelBlog

مطالب مرتبط:

دیدگاه