کانستنس ؛ مقصدی برای گردشگری در تابستان

علی نظرپور
علی نظرپور جمعه، ۵ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰
کانستنس ؛ مقصدی برای گردشگری در تابستان

تابستان فصل رهایی از درس و امتحانات برای دانش‌آموزان و دانشجویان است. اکثر خانواده‌ها برنامه‌ی سفر خود را با برنامه‌ی درسی فرزندانشان هماهنگ می‌کنند. پس چه فصلی بهتر از تابستان برای سفری لذت بخش و به یاد ماندنی. در این مقاله بهترین مقاصد گردشگری این فصل را به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه با کجارو همراه باشید.

دریاچه‌ی کانستِنس، آلمان

دریاچه‌ی کانستِنس در شمالی‌ترین دامنه‌های رشته کوه آلپ واقع شده و در اصل به خاطر 40 کیلومتر برآمدگی در رودخانه راین ایجاد شده است.

جیم جانسون، رییس تور‌های دوچرخه سواری می‌گوید:

با دوچرخه در سه کشور کنار دریاچه کانستنس (بودِنز)، بزرگ‌ترین دریاچه‌ی آلمان رکاب بزنید. این دریاچه آن‌قدر عریض نیست که نتوانید عرض آن را تماشا کنید.

wpid-lake_constance2.jpg

وی در ادامه می‌گوید:

مسیر دوچرخه سواری بین بودنز و رازوِگ حدود 273 کیلومتر  در اطراف دریاچه کشیده شده است.

جانسون این مسیر را رکاب زده و شرکت او، bike tours direct یک برنامه‌ سفر، (ماه آوریل تا اکتبر) با دوچرخه به همراه راهنمای شخصی را به شما پیشنهاد می‌دهد. شما در این تور گردشی، از محیط اطراف دریاچه و همچنین سه کشور آلمان، اتریش و سوئیس بازدید خواهید کرد. خط ساحلی دریاچه مملو از نقاط شگفت‌انگیز، شهر‌ها و دهکده‌های قرون وسطایی، قلعه‌ها و محیط‌های آرام روستایی است.

Lake_cnstance4.jpg جانسون پیشنهاد می‌دهد:
اگر مایل نیستید کل مسیر را با دوچرخه طی کنید، می‌توانید با استفاده از قایق و کشتی عرض دریاچه را پیموده و به شهر دیگری بروید. به آسانی دوچرخه‌ی خود را درون کشتی بگذارید و به تماشای زیبایی‌های مسحور کننده‌ی جنگل‌ها، روستاها، قلعه‌ها و رشته کوه‌های آلپ بپردازید.

چگونه به سمت دریاچه‌ی کانستنس برویم؟

کانستنس در جنوب غربی کشور آلمان واقع شده است، بنابراین آلمان دروازه‌ی رسیدن به دریاچه‌ی کانستنس است. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی به دریاچه، فرودگاه زوریخ کشور سوئیس است که زمان عزیمت به این مقصد با اتوبوس یک ساعت و با قطار حدود 80 دقیقه محاسبه می‌شود. گردشگران می‌توانند دوچرخه‌ها را از مغازه‌های کانستنس اطراف دریاچه اجاره کنند. برنامه‌های شرکت bike tours direct شامل، اجاره دوچرخه، ارایه‌ی نقشه، تورهای پیشنهادی، اطلاعات کشتی‌ها، صبحانه و برنامه‌ی غذایی روزانه است.

کجا اقامت کنیم؟

پیشنهاد ما هتل مدرن، مجل و زیبای ریوا کانستنس(seehotelsiberسابق) با نورگیر‌های سقفی، استخری روی سقف و راه‌پله‌‌های شناور است. برنامه‌ی ویژه‌ی این هتل شامل، دوشب اقامت در هتل، صبحانه‌ی روزانه، برنامه‌ی شام و ناهار منظم، دوچرخه سواری و ماساژ در چشمه‌‌ی آب گرم است.

نوشیدنی و غذای ویژه‌ی سفر

یکی از ویژگی‌های این منطقه، غذاهایی‌ است  که از محصولات کشاورزی، مزارع و دریاچه‌ تهیه می‌شود. تنوع غذایی در این منطقه زیاد و تقریبا هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند غذای مورد علاقه‌اش را پیدا کند.

پیشنهاد می‌کنیم اگلی فیلت، نوعی غذای آلمانی را که اغلب به همراه بادام سرخ شده سِرو می‌شود، امتحان کنید.  ظرف غذای دلچسب swabian  نیز غذایی لذیذ پر از گوشت و سبزیجات تازه است. پیشنهاد ویژه‌ی ما کیزرش‌مارِن  اتریشی است که در کره‌ی شیرین و مخصوصی پخته شده است.

سوغاتی ویژ‌ه این منطقه چیست؟

در منطقه Barrique شهر کانستنس، می‌توانید نوشیدنی‌های هلو، گلابی و سیب را که به صورت محلی تهیه شده‌اند و همچنین انواع پاستا، شکلات و روغن‌های محلی بخرید.

حقیقت جالب

در بخش‌هایی از اطراف دریاچه کانستنس خط‌های مرزی بین‌المللی وجود دارد. ظاهرا هیچ معاهده‌ی مشترک آبی بین کشور‌های اتریش، سویس و آلمان منعقد نشده است. در نهایت بخش آبی دریاچه کانستنس تنها منطقه‌ی بدون مرز در اروپا محسوب می‌شود.

کلام آخر

دوچرخه را کنار بگذارید روی عرشه‌ی کشتی بروید و از نوشیدنی‌های مخصوص آن منطقه لذت ببرید. در مسیر جزیره‌ی مینایو، قله‌های پوشیده از برف سوئیس و اتریش از کانستنس قابل مشاهده هستند. می‌توانید به راحتی یک روز کامل را در این جزیره سپری کنید و از باغ‌های زیبای اروپایی که دارای درخت‌های عجیب و غریب و گل‌های رنگارنگ از سراسر جهان است، لذت ببرید. در فصل تابستان بیش از 10،000 نوع گل رز سرتاسر جزیره را آکنده از بوی خوش می‌کنند. همچنین می‌توانید در قدیمی‌ترین رستوران جزیره، سالاد محلی سفارش دهید و به همراه  ماهی که از دریاچه‌ی کنستانس صید شده لذت ببرید.

در ادامه می‌توانید تصاویر زیبایی از این ناحیه را مشاهده کنید.

Lake_constance5.jpg

Lake_constance6.jpg

Lake_constance7.jpg

Lake_constance8.jpg

Lake_Constance 9.jpg

Lake_constance 10.jpg

Lake_constance 11.jpg

Lake_constance 12.jpg

wpid-lake_constance3.jpg

wpid-lake_constance.jpg

نظر شما در مورد منطقه‌ی کانستنس و دریاچه‌ی زیبای آن چیست؟ نظرات خود را با کجارو در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه