برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با مشارکت آلمان

تیم  کجارو
تیم کجارو دوشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با مشارکت آلمان

به گفته‌ی مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری کشور، برای برگزاری نهمین دوره نمایشگاه بین المللی تهران بودجه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان تخصیص یافته و برای اولین بار اجرای بخش بین الملل به یک شرکت آلمانی واگذار شده است.

 علی باقر نعمتی زرگران با بیان اینکه نمایشگاه امسال از تاریخ ۲۷تا ۳۰ بهمن ماه در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می‌شود، گفت:

سال گذشته این نمایشگاه در سالن هایی با وسعت ۲۶ هزار متر مربع برگزار شد و امسال با وجود تراکم نمایشگاه‌های دیگر موفق شدیم تا ۱۲ هزار متر مربع دیگر نیز به این مجموعه اضافه کنیم.

به گفته‌ی نعمتی، در هفت دوره اول برگزاری این نمایشگاه ، سازمان میراث فرهنگی وگردشگری حضور فعالی نداشت اما در دوره هشتم مسوولین به این نتیجه رسیدند که برای نشان دادن ظرفیت و استعداد کامل بخش های مختلف گردشگری کشور استفاده از توان اجرایی و کارشناسی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی ضروری به نظر می‌رسد. وی تاکید کرد:

برای اجرای بخش بین الملل نمایشگاه از یک شرکت آلمانی کمک گرفتیم که در پیشینه این شرکت برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری در حوزه کشورهای آسیای میانه و کشورهای آفریقایی به چشم می خورد.

منبع: ایرنا

عکس کاور از ایرنا (عکاس: نامشخص)

مطالب مرتبط:

دیدگاه