مشارکت سرمایه‌گذاران در اجرای طرح گردشگری تالاب «یوسفلو»

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰
مشارکت سرمایه‌گذاران در اجرای طرح گردشگری تالاب «یوسفلو»
به گفته  احد قهرمانی معاون اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی تالاب یوسفلو یکی از طرح های گردشگری اهر است که با مشارکت سه نفر از سرمایه گذاران به زودی اجرا می‌شود.
عصر چهارشنبه قهرمانی معاون میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی از تصویب طرح‌های سرمایه گذارای در بخش گردشگری شهرستان اهر خبر داد و گفت:
بعد از تایید اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مجوزهای لازم در جهت توسعه زیرساخت های گردشگری، توریستی و اشتغال جوانان شهرستان اهر صادر می‌شود.  
قهرمانی  در این خصوص اظهار داشت:
طرح‌های سرمایه گذاری در تاسیسات گردشگری و چندین طرح برای سرمایه‌گذاری مطرح شده که عمدتاً سرمایه گذاران این طرح ها بسیار توانمند هستند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات مجتمع آبدرمانی شهرستان اهر رفع خواهد شد، تصریح کرد:

همچنین هتل اهر که متاسفانه اکنون درگیر یکسری مشکلات شده و در مراحل پایانی قرار گرفته، امیدواریم تا سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قهرمانی در ادامه با اشاره به اینکه پتانسیل شهرستان اهر در راستای سرمایه گذاری از قابلیت های بالایی برخوردار است، افزود:

تالاب یوسفلو یکی دیگر از طرح های گردشگری و توریستی در این شهرستان است که با مشارکت سه نفر از سرمایه گذاران اهری بزودی اجرا می‌شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد:

اگر این پروژه های گردشگری انجام شود ضمن اینکه سریع تر از برنامه چشم انداز و سند تدبیر و توسعه حرکت می کنیم همچنین به برخی از طرح های توسعه شهرستان اهر نیز دست پیدا می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط:

دیدگاه