از سرگیری پرواز بوشهر- اصفهان

عماد جعفری
عماد جعفری یکشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰
از سرگیری پرواز بوشهر- اصفهان

به گفته مدیرکل شعبه بوشهر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی 'هما'  باهماهنگی انجام شده و هم‌زمان با اجرای برنامه زمستانه این شرکت ؛ پرواز بوشهر - اصفهان از سرگرفته شد.

علیرضا شاکردرگاه، مدیرکل شعبه بوشهر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی 'هما' با بیان اینکه این پرواز روزهای دوشنبه از چهارم آبان ماه در مسیر بوشهر - اصفهان و بالعکس برقرار است. یادآورشد:

این پرواز که پیش از این درمسیرهای تهران- اصفهان، شیراز به بوشهر بود در برنامه‌های تابستانه شرکت هما قطع شده ودر هم‌اکنون با هماهنگی انجام شده تمام ظرفیت این پرواز دراختیار استان بوشهراست.

شاکردرگاه افزود:

با توجه به تغییر نوع هواپیمای مسیر بوشهر - اصفهان از فوکر به ام دی ظرفیت مسافر نیز نسبت به قبل ۵۰ درصد افزایش یافته است.

  شاکردرگاه با بیان اینکه ساعت پرواز اصفهان به بوشهر نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی ۲۰:۱۰ دقیقه است تصریح کرد:

همچنین به‌خاطر افزایش ظرفیت پروازها برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران با درخواست شعبه بوشهر، پروازهای ایرباس در روزهای شنبه ، دوشنبه و پنجشنبه در مسیرهای تهران - بوشهر و بالعکس برقرار شده است. هواپیمای پهن پیکر ایرباس ۳۰۰ که باحدود ۲۸۰ نفر ظرفیت انجام می‌شود باعث افزایش ۳۰ درصدی ارائه ظرفیت صندلی درمسیر تهران - بوشهر شده است.

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی 'هما' شعبه بوشهر اذعان کرد:

هواپیمای ایرباس ۳۰۰ سه برابر پروازهای قبلی ظرفیت حمل بار دارد که قابلیت حمل بارهای حجیم و با تناژ بالا را نیز فراهم کرده است.

شاکردرگاه بااشاره به اینکه ایرباس ۳۰۰حتی قابلیت حمل ماشین را نیز دارد، خاطرنشان کرد:

هم اینک هفته ای ۱۳پرواز درمسیرهای بوشهر- تهران و بوشهر- اصفهان از سوی شرکت هواپیمایی هما انجام می‌شود و فقط جمعه شب پرواز درمسیرهای بوشهر- تهران ندارد.

منبع: irna

مطالب مرتبط:

دیدگاه