بهترین هتل‌های لوکس در مونت‌کارلو ، موناکو

تیم  کجارو
تیم کجارو پنجشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰
بهترین هتل‌های لوکس در مونت‌کارلو ، موناکو
شبه جزیره‌ی موناکو واقع در خلیج شمالی دریای مدیترانه و هم‌مرز با فرانسه و ایتالیا، یکی از مقصدهای گردشگری اروپایی بسیار توصیه‌شده و البته گران‌قیمت است. این کشور کوچک که با عنوان زمین بازی ثروتمندها و مشاهیر شناخته می‌شود، مملو از جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر است؛ ازجمله سواحل فوق‌العاده، موزه‌های دیدنی، سرگرمی‌های مفرح، فروشگاه‌های برند، رستوران‌های درجه‌یک. موناکو را می‌توان آخرین بازمانده و چکیده‌ی زندگی اشرافی سالیان دور اروپا محسوب کرد و این توصیف به‌خصوص در مشهورترین شهر آن مونت‌کارلو، نمود بیشتری دارد. برای آشنایی با هتل‌های لوکس مونت‌کارلو با کجارو همراه باشید.
موناکو 1 شاهزاده‌نشین مونت‌کارلو، خوش منظره‌ترین و زیباترین منطقه‌ی شهری حاشیه دریای مدیترانه است که در محاصره‌ی چند روستای فرانسوی و رشته‌کوه آلپ قرار دارد. مونت‌کارلو ترکیبی بی‌همتا از زندگی مدرن شهری و جذابیت ناب طبیعت و مقصد مناسبی برای یک تعطیلات خانوادگی آرامش‌بخش و دل‌نشین است. موناکو 2 این شهر با داشتن لوکس‌ترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های تفریحی در  سراسر موناکو، بعضی از چشم‌نوازترین بخش‌های خط ساحلی فرانسه، جاذبه‌های طبیعی و بناهای تاریخی، نگین درخشان مدیترانه به شمار می‌آید. بازدید از مونت‌کارلو در هر سن و با هر سلیقه‌، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی است.  مونت‌کارلو لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره‌ی مونت‌کارلو با ساختار و خدماتی بی‌نظیر و مافوق تصور، به شرح زیر هستند:

هتل Metropole مونت‌کارلو

هتل متروپل مونت‌کارلو 1 هتل کلاسیک متروپل با حال و هوای عمارت‌های اشرافی ایتالیای قبل از جنگ جهانی اول ساخته شده و جایگزین مناسبی برای هتل‌های قصر مانندی است که در مناطق ساحلی مونت‌کارلو به چشم می‌خورند. این هتل با دکوراسیون مدیترانه‌ای و طراحی مدرن، دارای ۱۴۶ واحد اقامتی لوکس است که همه آن‌ها با بهترین امکانات موجود و با هدف ارائه‌ی بالاترین سطح آرامش و رفاه تجهیز شده‌اند. هتل متروپل مونت‌کارلو 2 این هتل معتبر و درجه‌یک با ویژگی‌هایی از قبیل ساحل اختصاصی، سالن بازی، ماساژ، سونا، استخر روباز، باشگاه ورزشی، سالن زیبایی، مرکز بهداشتی کاملا تجهیز شده و ...، اقامتگاه بسیار مناسبی در سفرهای کاری و تفریحی است. هتل متروپل مونت‌کارلو 3 طراحی نمای داخلی هتل متروپل موناکو، توسط ژاک گارسیا انجام شده که در دنیای معماری با لقب جادوگر طراحی داخلی شناخته می‌شود. با برخورداری از همه‌ی این ویژگی‌ها و همچنین خدمات و مدیریت ممتاز، اقامت در هتل متروپل را هیچ‌گاه از خاطر نخواهید برد.

Hotel de Paris

هتل پاریس مونت‌کارلو 1 این هتل لوکس که به دلیل راحتی و خدمات بی‌نقصش، شهرت زیادی دارد، یکی دیگر از اقامتگاه‌های به‌یادماندنی و مجلل واقع در مرکز مونت‌کارلو است. هتل پاریس که در سال ۱۸۴۶ و به‌منظور ارائه‌ی بهترین خدمات ممکن افتتاح شده، هنوز هم با همان کیفیت اولیه و با لوکس‌ترین جنبه‌های هنر میزبانی اشرافی، پذیرای گردشگران است. هتل پاریس مونت‌کارلو 2 پذیرایی باشکوه و لوکس در بدو ورود مسافران به لابی مسحورکننده‌ی هتل که مزین به مجسمه‌های دیدنی، ستون‌های مرمری و چهلچراغ‌های کریستال است، آغاز می‌شود. اتاق‌های هتل با طراحی اصیل قرن نوزدهمی، دیوارهای مزین به پارچه‌های چاپی و مبلمان ظریف و خوش‌ساخت، جذابیت هتل را چند برابر می‌کنند. هتل پاریس مونت‌کارلو 3 چشمه‌ی آب گرم Les Thermes Marins در نزدیکی هتل قرار دارد و به کمک یک راهروی زیرزمینی به آن مرتبط می‌شود. مهمان‌های هتل می‌توانند در آن به شنا در استخر آب‌شور، استحمام و دوره‌های آب‌درمانی نشاط‌آور بپردازند. هتل پاریس دارای ۷ اتاق کنفرانس مجهز به مدرن‌ترین امکانات است که در مسافرت‌های کاری بسیار کارآمد و مفید هستند. رستوران هتل با نام Louis XV و مدیریت آلن دوکاس (سرآشپز مشهور فرانسوی)، شهرت جهانی دارد و با صرف غذا در آن می‌توان به‌صورت رایگان از کلوپ ساحلی، سالن بازی، سالن ورزشی و چشمه‌ی آبگرم استفاده کرد.

قصر ساحلی Meridien

 هتل مریدین موناکو 1 هتل ۵ ستاره‌ی مریدین یکی از معتبرترین هتل‌های موناکو است که با چشم‌انداز بی‌همتا به خط ساحلی فرانسه و امکانات فوق‌العاده، می‌تواند رضایت سختگیرترین افراد را نیز جلب کند. مریدین ترکیبی از برج مسکونی، خانه، مرکز تجاری و هتل ساحلی است و فاصله کمی با بعضی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری مونت‌کارلو؛ ازجمله موزه‌ی ملی جدید موناکو، مرکز تفریحی مونت‌کارلو، پیست اتومبیلرانی مشهور گراند پریکس و کاخ شاهزاده‌ی موناکو دارد.  هتل مریدین موناکو 2 برجسته‌ترین ویژگی‌های هتل مریدین عبارت‌اند از: Sea Club که یک مرکز برگزاری همایش‌های هنری با ۳ هزار مترمربع وسعت و ۲ هزار نفر ظرفیت است؛ ساحل اختصاصی با امکانات لازم برای انواع سرگرمی‌های آبی؛ تراس‌های خصوصی وسیع و خوش‌منظره؛ باغ‌های چشم‌نواز با فضایی آرامش‌بخش و تخدیر کننده و سه رستوران لوکس و درجه‌یک با منوهایی بسیار متنوع.  هتل مریدین موناکو 3 در حقیقت اوج تجمل و شکوه اشرافی این هتل را نمی‌توان به هیچ شکلی توصیف کرد و تنها راه ممکن برای درک آن، اقامت در هتل مریدین است. منبع : TravelViVi

مطالب مرتبط:

دیدگاه