محدودیت های ترافیکی تعطیلات محرم

مینا داودی
مینا داودی چهار شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰
محدودیت های ترافیکی تعطیلات محرم
رییس پلیس راه راهور نیروی انتظامی با اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ای در پایان ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از محدودیت‌های ترافیکی ایام تعطیلات محرم خبر داد.

از ساعت ۱۴ روز شنبه- دوم مهر ماه محور هراز و آب اسک به سمت تهران و جاده چالوس یک طرفه است.

سرهنگ محمدحسین حمیدی با بیان اینکه پیش بینی می شود که در زمان برگشت از تعطیلات مربوط به ایام تاسوعا و عاشورا با ترافیک بیشتری در جاده ها روبه رو شویم، افزود:
از ساعت ۱۴ از سمت کرج به چالوس امکان تردد وجود ندارد ضمن اینکه از ساعت ۱۷:۳۰ از شهر چالوس بالاتر از مرزن آباد به سمت کرج محدودیت ترافیکی وجود دارد.
وی تصریح کرد:
همچنین برای سهولت تردد خودروهای سواری از امروز (چهارشنبه) و پنج شنبه، جمعه و شنبه برای خودروهای سنگین از جمله کامیون و کامیونت در مسیرفیروزکوه و هرات محدودیت ترافیکی وجود دارد.
وی گفت:
در ایام تاسوعا و عاشورا شهروندان برای عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به شهرهای خود سفر می کنند از این رو با حجم زیادی از خودرو ها در جاده ها مواجه هستیم و جاده های شمالی نیز بار ترافیکی پرحجم تری دارند.
رئیس پلیس راه راهور ناجا با بیان اینکه هنوز طرح زمستانه آغاز نشده است، گفت:
این در حالی است که همکاران ما امسال در این ایام با جدیت بیشتری در جاده ها به خصوص نقاطی که برف گیر و یا دارای شرایط جوی ناگهانی است، حضور پررنگتری دارند.
حمیدی گفت:
همکاران پلیس راهور با سازمان های امدادی نیز هماهنگی های لازم را برای پیشگیری از حوادث ناگهانی در جاده ها انجام داده اند.
وی افزود:
از مردم انتظار داریم که قبل از سفر با شماره اعلامی ۸۸۲۵۵۵۵۵ از وضعیت ترافیکی و شرایط جوی جاده ها، خصوصا جاده های کوهستانی با خبر شوند و با تجهیزات کامل به جاده ها بروند.
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط:

دیدگاه