۲۰ هتل ۵ ستاره دهلی؛ هند

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور پنجشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۹
۲۰ هتل ۵ ستاره دهلی؛ هند

هندوستان یکی از کشور‌های پرجمعیت و البته جالب جهان است که سالانه گردشگران زیادی را به‌سمت خود می‌کشد. دهلی، پایتخت این کشور را می‌‌توان شهر فرهنگ، تاریخ، سیاست، تحصیلات، تجارت و در کل شهر رویاها دانست. هر گردشگری از سفر خود به هندوستان دلایلی دارد. برخی از توریست‌ها به آثار تاریخی این کشور علاقه‌مند هستند و برخی دوست دارند سبک زندگی عجیب مردمان این کشور را تجربه کنند و البته از مناظر زیبای آن نیز لذت ببرند. اما هتل‌ها مکانی هستند که هر توریستی به آن نیاز دارد و البته هتل‌های هندوستان نیز در مهمان‌نوازی شهره جهانی دارند. پس همراه کجارو باشید تا با ۲۰ هتل پنج ستاره هند آشنا شویم.

هتل‌های هندوستان شهرت جهانی دارند و خدمات این هتل‌ها مورد ستایش بسیاری از گردشگران است. این هتل‌ها خدمات ویژه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند و مشتریان نیز می‌‌توانند از امکانات موجود و آسایش خود در این مکان‌ها لذت ببرند. اما هرچه که باشد، برخی از این هتل‌ها خدمات بهتری را ارايه می‌دهندو گردشگران نیز دوست دارند در آن‌ها اقامت کنند.

Hyatt Regency

هتل Hyatt Regency اگر به‌دنبال این هستید که چند روز عالی داشته باشید و امکانات مختلفی در اختیار شما قرار داشته باشد، Hyatt Regency یک گزینه مناسب خواهد بود. این هتل در Bhikaji Cama قرار دارد که در نزدیکی سفارت‌خانه، شرکت‌های بزرگ و فرودگاه گاندی واقع شده است و این موضوع آن را تبدیل به یک انتخاب مناسب در سفر‌های تفریحی و تجاری می‌کند. پس اگر تصمیم به یک استراحت دارید، خدمات بی‌شمار این هتل نظیر اسپا، باشگاه، استخر شنا و... می‌‌توانند خستگی را از تن شما درکند.

هتل Imperial

هتل Imperial سبک و سیاق خاص و قدیمی هتل Imperial باعث شده که توجه گردشگران در هر نقطه‌ای از جهان به این هتل جلب شود. از ۱۹۲ اتاق و ۴۳ بخش این هتل می‌توان به رستوران، شیرینی پزی، کافی شاپ، بار در کنار استخر، اسپا، باشگاه و... اشاره کرد که تمام این خدمات یک سفر تجاری خوب را برای شما رقم خواهد زد. البته اگر یکی از میهمانان هتل Imperial باشید فاصله اندکی بین شما و مکان‌های برجسته هند وجود دارد که می‌توان به موزه ملی، Jantar Mantar، India Gate و Birla Temple اشاره کرد.

Taj Palace

هتل Taj Palace یکی از لوکس‌ترین هتل‌های هندوستان Taj Palace نام دارد که حتی در جهان نیز شهرت پیدا کرده است. از ویژگی‌های این هتل می‌توان به وعده‌های مختلف ناهار، استخر بیرون از هتل و مرکز ورزشی اشاره کرد. در واقع شما در این مکان می‌توانید از سفر تجاری خود بیشترین لذت را ببرید. Taj Palace با توجه به ساختار خود قابلیت‌ها و خدمات جالبی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

Leela Palace

هتل Leela Palace هتل Leela Palace در یک مکان دیپلماتیک از هند قرار گرفته که فرودگاه گاندی نیز در نزدیکی آن واقع شده است. این هتل خدمات با ارزشی را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که ساختمان آن نیز طراحی زیبایی دارد. شما می‌‌توانید در یکی از ۲۶۰ اتاق این هتل ساکن شوید و از خدمات ضروری و لوکس آن‌ها نظیر تلویزیون و پخش کننده DVD، چای و قهوه ساز، مبلمان راحت و حمام زیبایشان استفاده کنید. غذاهای موجود برای وعده ناهار نیز یکی دیگر از قابلیت‌های رستوران Leela Palace به حساب می‌آید که شما در این محل می‌توانید چندین خوراکی مختلف را نظیر غذاهای اروپایی و ژاپنی میل کنید.

The Grand

هتل The Grand در اطراف هتل The Grand منطقه سرسبزی قرار دارد که می‌‌تواند مکان مناسبی برای آسایش شما باشد. شما می‌توانید در فاصله بین ناهار، سرگرمی، خرید و اقدامات تجاری در این مکان قدم بزنید. این هتل دارای ۳۹۰ اتاق عالی است که امکانات کافی و مدرن در آن‌ها قرار داده شده و مشتریان می‌توانند از خدماتی لوکس و آسایش بخش لذت ببرند. با کمک این ویژگی‌های عالی، محیط زیبا و میهمان نوازی خدمه، هتل The Grand قطعا یک مقصد عالی برای شما به حساب خواهد آمد.

The Oberoi

هتل The Oberoi سرویس‌دهی عالی، غذاهای لذیذ و فضای داخلی زیبا تمام ویژگی‌هایی هستند که هتل The Oberoi را می‌سازند. این هتل از ۲۰۲ اتاق و چندین بخش تشکیل شده که تمام آن‌ها نیز به امکانات جالبی مجهز هستند. غذاها و نوشیدنی‌های عالی و متنوع نیز میهمانان را هرچه بیشتر به این هتل وابسته می‌سازند.

هتل تاج محل

هتل Taj Mahal با فاصله یک مایلی از بنا‌های برجسته دهلی نظیر Pragati Maidan، Janpath و Rashtrapati Bhawan، هتل تاج محل قرار گرفته که مکان بسیار مناسبی برای گردشگران مختلف به حساب می‌آید. این مکان مناظر بی‌نظیر و چشم‌اندازهای شگفت‌انگیزی دارد. این هتل مجهز به ۲۹۴ اتاق است که از امکاناتی جذاب و فضای داخلی زیبا بهره می‌برند و برای هر فردی می‌توانند یک انتخاب عالی باشند.

هتل The Metropolitan

هتل The Metropolitan اگر به‌دنبال یک هتل زیبا، آرام و دوستانه هستید، The Metropolitan می‌‌تواند یک هتل دوست داشتنی برای شما باشد. هتل The Metropolitan یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دهلی به حساب می‌آید. این هتل ۱۸۰ اتاق دارد که از تجهیزات مناسبی بهره می‌برند و قادر است تجربه‌ای لذت‌بخش و آرامی را برای مشتریانش به ارمغان بیاورند. فاصله نزدیک تا مجتمع‌های فروشگاهی و مکان‌های تجاری بر قابلیت‌های این هتل می‌افزایند.

هتل Eros (با مدیریت Hilton)

هتل Eros در هتل Eros حال و هوای سنتی هندوستان با ترکیب از مُدرنیته جریان دارد که نزدیکی آن به ایستگاه مترو Nehru نیز بر ویژگی‌های این هتل می‌افزاید. این هتل از ۲۱۸ اتاق مبله بهره‌مند است که میهمانان به‌صورت ۲۴ ساعته می‌توانند از خدمات باشگاه و استخر شنا بهره ببرند. از سایر خدمات این هتل می‌توان به درمان شفابخش Ayurvedic (نوعی درمان از طریق تعادل بین روج، ذهن و جسم)، سرویس‌دهی ۲۴ ساعته، مراکز تجاری و فروشگاه‌هایی جهت خرید سوغاتی اشاره کرد.

The Ashok

هتل The Ashok هتل The Ashok در یک منطقه دیپلماتیک قرار گرفته است. در این هتل می‌‌توانید تعطیلات بسیار عالی داشته باشید. در این مکان سعی شده تا روی تمام جزییات دقیق باشند و البته مشتریان نیز در آرامش کامل به سر ببرند. شاید بتوان گفت شما در این هتل به بهشتی از رنگ‌ها دعوت می‌شوید که زیبایی فضا‌های داخلی و جذابیت اتاق‌ها بر زیبایی این بهشت می‌افزایند. میهمانان این هتل در نگاه اول، احساس حضور در یک مکان رویایی را خواهند داشت.

Fraser Suites

هتل Fraser Suites هتل ۹ طبقه Fraser Suites به‌دلیل نزدیکی به معبد Swami Narayan Akshardham در Mayur Vihar یک مکان مناسب برای مسافران تجاری محسوب می‌شود و گردشگران نیز می‌توانید در این هتل نهایت لذت را ببرند. کارکنان این هتل تمام تلاش خود را می‌کنند تا میهمانان در طول اقامت خود در Fraser Suites کم و کسری نداشته باشند و بدون شک یک تجربه بی‌نظیر را در این هتل به دست خواهید آورد. Fraser Suites از ۹۲ اتاق تشکیل شده که طراحی آن‌ها نیز در ذهن مشتریان خواهد ماند. علاوه بر امکانات فوق، در این هتل شما چند کیلویی چاق خواهید شد، زیرا غذاهای بسیار لذیذی در آن سرو می‌شوند که در این بین غذاهای بین المللی نیز به چشم می‌خورند. امکانات تفریحی هتل Fraser Suites نیز شامل مرکز تناسب اندام، اسپا و استخر رو باز است.

ITC Maurya

هتل ITC Maurya نام هتل ITC Maurya از افسانه خاندان Maurya گرفته شده است. این هتل در طول زمان یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های خانواده‌های گردشگر و مسافران بین المللی بوده است. هتل مذکور موقعیت مناسبی دارد و در نزدیکی آن کاخ ریاست جمهوری، Janpath، India Gate و سایر مکان‌های برجسته هندوستان قرار گرفته است. هتل ITC Maurya دارای ۴۳۸ اتاق است که این اتاق‌ها نیز دارای طبقه بندی خاصی هستند که در این بین می‌توان به مجموعه‌های لوکس، مجموعه بزرگ مربوط به ریاست جمهوری، اتاق ITC One (رده اول) و برج اشاره کرد. در تمام این اتاق‌ها نیز امکانات مختلفی قرار گرفته که نهایت آرامش را برای میهمانان فراهم می‌کنند.

Vivanta by Taj Ambassador

هتل Vivanta by Taj Ambassador در کنار منظره زیبای India Gate، Lodi Garden، Connaught place و Khan Market، هتل Vivanta by Taj Ambassador واقع شده است. این هتل در سال ۱۹۴۵ ساخته شد که در آن زمان ۴ ستاره داشت (در حال حاضر یک هتل ۵ ستاره به حساب می‌آيد). این هتل دارای ۸۸ اتاق است که امکانات مناسبی در آن‌ها ارائه می‌شود و تمام انتظارات مشتریان در این مکان برآورده می‌شود. از سایر خدمات این هتل می‌توان به کافی شاپ، بار، مرکز تجاری و اسپا با خدمات کامل اشاره کرد.

هتل Radisson Blu

هتل Radisson Blu شاید بتوان هتل Radisson Blu را ترکیبی از مناظر جذاب، وعده‌های غذایی خوب و اتاق‌های لوکس دانست. Radisson Blu یکی از بهترین هتل‌های دهلی به حساب می‌آید که در منطقه Gurgaon واقع شده است و از طریق بزرگراه حدود ۲ مایل (3.2 کیلومتر) با فرودگاه دهلی فاصله دارد. این هتل دارای ۲۱۳ اتاق است که به اینترنت بی‌سیم پرسرعت، چای و قهوه ساز، تلویزیون LCD، حمام خصوصی و... مجهز هستند. غذاهای مختلفی نیز در این هتل سرو می‌شوند که به‌همراه نوشیدنی‌های متفاوت، می‌‌توانند تجربه دلنشینی برای شما بیافرینند.

هتل Uppal's Orchid – An Ecotel

The Uppal Hotel New Delhi

عکس از وب‌سایت indianholiday.com (عکاس: نامشخص)

هتل Uppal's Orchid در یک مکان سرسبز قرار گرفته و یکی از بهترین‌ هتل‌های هندوستان محسوب می‌ِشود. Uppal's Orchid دارای ۴۸ اتاق است که تمام این اتاق‌ها نیز حس و حال خوبی را در میهمانان ایجاد می‌کنند. از سایر امکانات این هتل می‌توان به استخر شنا، مرکز تناسب اندام، اسپا، بار، زمین تنیس و مرکز تجاری اشاره کرد.

Hilton, Mayur Vihar

هتل Hilton با حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه رانندگی از مقبره همایون و مقبره Akshardham به هتل زیبای Hilton خواهید رسید. اتاق‌هایی زیبا با پنجره‌های بزرگ باعث می‌شود که کل منظره شهر را تحت نظر داشته باشید. علاوه بر این، شما می‌‌توانید از خدمات درمانی اسپا بهره ببرید و تعادلی مناسب بین روج، ذهن و جسم خود ایجاد کنید.

هتل Kempinski Ambience

هتل Kempinski Ambience هتل Kempinski Ambience یک اقامتگاه دوست داشتنی و لوکس است که در قلب مرکز تجاری دهلی واقع شده است. بین این هتل و جاذبه‌های گردشگری دهلی فاصله کمی وجود دارد و همین باعث آسایش میهمانان خواهد شد. امکانات و خدمات رسانی این هتل عالی است و میهمانان می‌تواند از فضای زیبا و دکوراسیون آن نیز لذت ببرند. هتل Kempinski Ambience خدماتی را به شما می‌دهد که شاید فکرش را هم نکنید. هتل مذکور دارای ۴۸۰ اتاق است که در این بین می‌توان به یک بار کوچک، ارتباط با بخش خدمات، چای و قهوه ساز، سرویس‌دهی به اتاق‌ها و حمام خصوصی اشاره کرد.

The Lalit

هتل The Lalit هتل The Lalit در یکی از مراکز تجاری بزرگ جهان قرار گرفته است که اطراف این هتل ۵ ستاره را نیز ساختمان‌های تجاری و مراکز خرید احاطه کرده‌اند. بعد از یک روز خسته کننده، میهمانان این هتل می‌‌توانند از خدمات اسپا لذت ببرند و به روح و جسم خود تلطیف بخشند. این هتل دارای ۴۶۱ اتاق است که تمام آن‌ها نیز طراحی داخلی زیبایی دارند. این اتاق‌ها از یک ایوان بزرگ و حمام خصوصی بهره می‌برند و تمام این امکانات باعث خواهند شد تا سفر به این هتل یکی از خاطره انگیز‌ترین رویداد‌های مشتریان باشد.

Le Meridien

هتل Le Meridien شما در هتل Le Meridien می‌توانید شاهد ترکیبی ایدئال از آسایش و لوکس بودن باشید. هتل Le Meridien در بین مراکز  تجاری و فروشگاه‌های مختلف واقع شده است که می‌‌تواند برای گردشگران مکان جذابی باشد. این هتل ۳۵۸ اتاق دارد که با حس و حالی از میهمان نوازی و تجملگرایی ترکیب شده‌اند. در هتل مذکور برخی امکانات عجیب نظیر خدمات پزشکی، خشکشویی و بخش‌هایی مثل استخر شنا، اسپا و مرکز تناسب اندام نیز وجود دارد.

The Park

هتل the park The Park یک هتل زیبا و مدرن ۵ ستاره است که در نیو دهلی قرار دارد. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی گاندی تنها ۱۰ مایل (۱۶ کیلومتر) است. در این هتل سعی می‌شود تا میهمانان تجربه منحصر بفردی نسبت به سایر هتل‌های دهلی داشته باشند. در کل هتل مذکور دارای ۲۲۰ اتاق و چندین بخش است که تمام آن‌ها نیز مجهز به چای و قهوه ساز، یک تراس خصوص و حمام زیبا هستند. استخر شنا و اسپا نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این هتل هستند. منبع: Tourmyindia

مطالب مرتبط:

دیدگاه