ارزان ترین راه برای دیدن زیباترین مناظر کانادا چیست؟

سارا کرایی
سارا کرایی پنجشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵
ارزان ترین راه برای دیدن زیباترین مناظر کانادا چیست؟

به دنبال راهی برای سفر به زیباترین دیدنی‌های کانادا با صرف کم‌ترین هزینه هستید؟ پس این مقاله را از دست ندهید.

سفر چهار شب و سه روزه قطاری به نام «کانادایی» یکی از ارزان‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای دیدن خیره کننده‌ترین مناظر کانادا است. بهترین بخش سفر کردن با این قطار این است که می‌توانید فاصله ۲۷۵۵ کیلومتری بین تورنتو و ونکوور و مناظر فوق‌العاده زیبای در این بین را تنها با پرداخت ۳۹۷  دلار (چیزی حدود یک میلیون و دویست هزار تومان) طی کنید.

در این سفر از تقاطع ساندبری (Sudbury) و چندین شهر (Sioux Lookout, Winnipeg, Saskatoon, Edmonton, Kamloops) گذر خواهید کرد و مناظر دیدنی تورنتو، ارتفاعات راکی (Rocky Mountains) و پارک ملی جاسپر را پشت سر خواهید گذاشت.

کانادا

از همه این مناظر و دیدنی‌‌ها که بگذریم، امکانات قطار هم حرف‌هایی برای گفتن دارند. نوشیدنی‌های متنوع و چند نوع غذای گرم و WiFi تجربه لذت‌بخشی را فراهم می‌کند. به گفته یکی از ماموران ارشد قطار، این تجربه چیزی صد در صد متفاوت از تجربه سفر با قطارهای سریع‌السیر است.

مسافران می‌توانند از سه سطح از خدمات یکی را انتخاب کنید: اقتصادی، کوپه شخصی با جای خواب و پرستیژ. هر کس می‌‌تواند از پنجره بزرگ و قوسی شکل واگن به تماشای مناظر دیدنی بپردازد. اما اگر دنبال راحتی و آسایش بیشتر هستید می‌توانید کوپه اختصاصی دونفره خود را داشته باشید که در این‌صورت باید گفت که قیمت این کوپه‌ها از ۱۰۹۰ دلار شروع می‌شود.

کانادا

زمان رزرو بلیط، مسافران راه‌های زیادی برای صرفه‌جویی بیشتر در هزینه‌ها پیش‌رو دارند. بزرگسالان بالاتر از ۶۰ سال می‌توانند با وارد کردن سن خود در هنگام رزرو چیزی حدود ۱۰ درصد تخفیف دریافت کنند. همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان مشمول تخفیف می‌شوند. پیدا کردن بلیط‌های تخفیف‌خورده در فضای مجازی هم کار چندان دشواری نیست و بنابراین اگر کمی زرنگ باشید می‌توانید بیشتر در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

مطالب مرتبط:

منبع housebeautiful

دیدگاه