برترین و زیباترین نقاط گردشگری آمریکا

سارا صریحی | چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

آمریکا یک کشور بزرگ با زیبایی‌های فراوان است. اینجا، هم آسمان‌خراش‌های بلند و بی‌شمار وجود دارد و هم سواحل زیبا و آرام. از نظر گردشگری آمریکا مقصدی بسیار غنی است. تقریبا هر تفریحی که مد نظر یک گردشگر باشد در این کشور یافت می‌شود. با کجارو همراه باشید تا با ۱۰ جاذبه‌ی برتر گردشگری این کشور پهناور آشنا شوید.

گردشگری در آمریکا به وسعت خود این کشور، پهناور گسترده است و سالانه میلیون‌ها گردشگر به این کشور می‌روند و از زیبایی‌های طبیعی و مصنوعی آن دیدن می‌کنند.

نشنال مال و پارک‌های یادبود

بازار ملی و پارک های یادبود

در آمریکا پارک‌های بسیار زیادی وجود دارد و یکی از این پارک‌ها که می‌تواند تمام خستگی روزانه را از تن افراد بیرون کند، نشنال مال و پارک یادبود است که ۲۰۰ سال قدمت دارد. به اینجا پارک ملی مرکزی هم می‌گویند. این پارک در زمینی به مساحت بیش از ۱۰۰۰ هکتار ساخته شده و سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر است. نشنال مال نماد ملت آمریکا و ارزش‌های آن‌ها است. موسسه‌ی اسمیتسونین با ۱۹ موزه نیز در اینجا واقع شده است و بازدید از یادبودها هزینه‌ای برای گردشگران ندارد. در واقع این پارک به مانند نگینی سبز در میان پایتخت برای فرار از شلوغی‌ها و ریلکس کردن می‌درخشد.

پارک ملی دنالی

پارک ملی دنالی

این پارک هم منطقه‌ای آرام و زیبا برای آرام شدن است. دنالی در آلاسکا واقع شده و کوه مک کینلی که بلندترین کوه در آمریکای شمالی است اینجا قرار دارد. در واقع دنالی به معنی بلندترین یا بیشترین است. در این پارک حیواناتی چون گرگ، گوزن کانادایی، خرس، گوزن شمالی و انواع دیگر زندگی می‌کنند.

فلوریدا کیز

فلوریدا کیز

فلوریدا کیز یا مجمع‌الجزایر مرجانی فلوریدا، زنجیره‌ای از جزایر هستند که در جنوب شرقی آمریکا واقع شده‌اند. طول این زنجیره ۱۹۳ کیلومتر است. این جزیر با کمک پل‌هایی به سرزمین اصلی متصل می‌شوند، پل‌هایی که زیباترین آن‌ها پل هفت مایل است. این پل زیبا لوکیشن مشهوری در برخی از فیلم‌های معروف هالیوودی بوده است.

کیلاویا

کیلاویا

کیلاویا مجموعه‌ای آتشفشانی است که برای تماشا بسیار چشم‌نواز است. این‌ها همان آتشفشان‌هایی هستند که مجمع‌الجزایر هاوایی را شکل داده‌اند. کیلاویا فعال‌ترین آتشفشان دنیا است و قله‌های نوک تیزی دارد. فورا‌ن‌های این منطقه از سال ۱۹۵۲ آغاز شده و آخرین فوران آن سوم ژانویه‌ی ۱۹۸۳ اتفاق افتاده است. برای گردشگران اهل ماجراجویی این منطقه می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد.

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا جز عجایب طبیعی جهان است و هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کند. این آبشار بین نیویورک و اونتاریو واقع شده و از سه آبشار با نام‌های نقاب عروس، نعل اسب و آمریکایی تشکیل شده است. سالانه میلیون‌ها توریست برای بازدید از این آبشارهای خیره‌کننده به این منطقه می‌آیند.

پل گلدن گیت

پل گلدن گیت

این پل را احتمالا می‌شناسید، چون در بسیاری از فیلم‌های آمریکایی حداقل یک صحنه از این پل وجود داشته است. گلدن گیت سال ۱۹۳۷ ساخته شده و نماد دو شهر سانفرانسیسکو و مارین کانتی است. رنگ این پل نارنجی و قرمز انتخاب شده است و همین انتخاب باعث می‌شود که حتی در مه خیلی غلیظ هم قابل رویت باشد.

سنگ زرد

سنگ زرد

پارک ملی سنگ زرد سال ۱۸۷۲ بنا شده و اولین پارک ملی دنیا بوده است. در پارک ملی سنگ زرد تعداد زیادی آبفشان، چشمه و آب گرم وجود دارد. حیوانات زیادی چون گرگ، خرس، گوزن، گاومیش کوهان‌دار آمریکایی و غیره در این پارک ملی زندگی می‌کنند.

لاس وگاس

لاس وگاس

لاس وگاس یک شهر کاملا تفریحی و توریستی است و هتل‌های بی‌شماری دارد. فیلم‌های هالیوودی و بالیوودی بسیار زیادی در لاس وگاس فیلم‌برداری شده‌اند. هر گردشگری که به آمریکا سفر می‌کند، قطعا از لاس وگاس هم دیدن خواهد کرد.

گرند کنیون

گرند کنیون

گرند کنیون در شمال آریزونا و در مرز رودخانه‌ی کولورادو واقع شده است. عمق این تنگه ۱/۶ کیلومتر و درازای آن ۴۴۶ کیلومتر است. گرند کنیون نیز یکی از عجایب طبیعی جهان بوده و میزبان ماجراجویان فراوانی است.

میدان تایمز

سالانه ۳۹ میلیون گردشگر از میدان تایمز بازدید می‌کنند. این میدان با سینماها و تئاترهایش گردشگران را به‌سمت خود می‌کشد. وجود هتل‌ها و متل‌های فراوان میزبانی این میدان را در بهترین حالت ممکن می‌سازد.

مطالب مرتبط:

منبع toptenscentral

دیدگاه