بهترین خیابان های ویژه خرید در دنیا کدامند؟

سارا صریحی | سه شنبه, ۵ مرداد ۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

خرید کردن جز لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیا است، مخصوصا اگر در مراکز و خیابان‌های معروف خرید دنیا اتفاق بی‌افتد. با کجارو همراه باشید تا با بهترین این مراکز و خیابان‌ها آشنا شوید.

در شهرهای بزرگ مد و فشن در دنیا، اغلب خیابان‌هایی برای تمرکز برندها در نظر گرفته شده است که این خیابان‌ها به بهترین خیابان‌های خرید در دنیا تبدیل شده‌اند.

خیابان پنجم، نیویورک

خیابان پنجم، نیویورک

با اینکه تازگی‌ها با حضور مراکز خریدی چون دیزنی استور، ابرکرامبی، فیچ و H&M از حالت اصیل خود خارج شده است، خیابان پنجم هنوز هم بهترین خیابان مختص خرید نیویورک است.

این خیابان هنوز هم خانه‌ی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بوتیک برندهای مشهور و ویترین‌های حیرت‌انگیز به ویژه در زمان کریسمس است.

خیابان باند، لندن

خیابان باند، لندن

این خیابان که از پیکادیلی شروع می‌شود و تا خیابان آکسفورد ادامه دارد، شلوغ‌ترین بلوار اروپا است. در این خیابان گران‌ترین برندهای قاره حضور دارند و اگر توان خرید این محصولات را ندارید می‌توانید حداقل از ویترین‌بینی لذت ببرید. یک مایل آنورتر هم خیابان مد و فشن اسلون واقع شده است.

خیابان مونتین، پاریس

خیابان مونتین، پاریس

این خیابان خانه‌ی لوکس‌ترین بوتیک‌های پاریس است، اینجا همان جایی است که با دیدنش می‌توانید به این واقعیت که پایتخت فرانسه کانون دلفریبی و استایل است پی ببرید.

خیابان بنهافشتراسی، زوریخ

خیابان بنهافشتراسی، زوریخ

اطراف این خیابان سه لاینه پر از بوتیک‌های برندهای مشهور دنیا و البته ساعت‌های سویسی است. برای پیاده‌روی بسیار مناسب بوده و یکی از لوکس‌ترین و مشهورترین شیرینی‌فروشی‌های دنیا با نام کونفیشری اسپرونگلی را در خود جای داده است.

خیابان مونتناپولئونه، میلان

خیابان ویا مونتناپولئونه، میلان

این خیابان بهشت مد بوده و خیابان اصلی در منطقه‌ی خرید یکی از بزرگ‌ترین شهرهای مد دنیا است. تمام طراحان برتر ایتالیایی و غیر ایتالیایی در این خیابان حضور دارند. دفتر مرکزی بسیاری از برندهای برتر دنیا نیز در این خیابان قرار دارد.

خیابان رودئو درایو، بورلی هیلز

خیابان رودئو درایو، بورلی هیلز

جذاب‌ترین و فریبنده‌ترین منطقه‌ی خرید در دنیا همین رودئو درایو بورلی هیلز است. اینجا همان جایی است که مشاهیر لباس‌های بسیار گران‌قیمت و به روز خود را می‌خرند و با آن‌ها روی فرش قرمز هالیوود می‌روند.

گینزا، توکیو

گینزا، توکیو

گینزا یک خیابان نیست و یک منطقه‌ی ویژه‌ی خرید است که شامل هشت بلوک می‌شود. اینجا آخرین مد توکیو به نمایش در می‌آید. گینزا را به فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح بالا، مغازه‌های لوکس و ویترین‌های بسیار زیبایش می‌شناسند.

پی.سی. هافسترت، آمستردام

پی.سی. هافسترت، آمستردام

آمستردام شهری عابر پیاده‌پسند که برخی از دوست‌داشتنی‌ترین تجربه‌های خرید را به بازدیدکنندگانش هدیه می‌دهد. بهترین مغازه‌ها در این خیابان کوچک قرار گرفته‌اند، جایی که بهترین و گران‌ترین آپارتمان‌های شهر را هم در خود جای داده است.

استروگت، کپنهاگ

استروگت، کپنهاگ

این خیابان که بلندترین خیابان پیاده‌روی خرید است، یکی از شگفتی‌های شهری دنیا هم محسوب می‌شود. در کنار مغازه‌های لوکس با قیمت‌های سرسام‌آور، افراد می‌توانند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معمولی هم برای خرید استفاده کنند.

خیابان سرانو، مادرید

خیابان سرانو، مادرید

کایه سرانو در میان دیگر خیابان‌های معروف خرید در دنیا شهرت کمتری دارد و در متمول‌ترین منطقه‌ی مادرید واقع شده است. این خیابان که یکی از گران‌ترین خیابان‌های اروپا و اسپانیا بوده و میزبان اغلب برندهای بین‌المللی دنیا نیز است.

مطالب مرتبط:

منبع ucityguides

دیدگاه