معرفی سایت: صدای طبیعت را گوش کنید

مرتضی گودرزی
مرتضی گودرزی سه شنبه، ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۵
معرفی سایت: صدای طبیعت را گوش کنید

امروز در این بخش می‌خواهیم شما را با یک وب سایت جالب و ساده آشنا کنیم. با کجارو همراه باشید تا وبسایتی را به شما معرفی کنیم که صدای طبیعت را به خانه شما می‌آورد.

معرفی وب سایت  www.soundrown.com

زندگی شهری و ماشینی این روزها، ما را از بودن در طبیعت و شنیدن صدای زیبای آن دور کرده. همچین مشغله های کاری زیاد باعث شده تا ارتباط خود را با چنین مکان های از دست بدهیم. اما وب سایت (Soundrown) شرایطی را فراهم کرده که شما در هر لحظه و در محل کار خود برای زمانی بتوانید صدای دلخواه خود را از طبیعت ترکیب کرده و با شنیدن آن آرامش کسب کنید.

سایت

شیوه ی انجام کار بسیار ساده است. شما بعد از ورود به سایت با این صفحه(تصویر بالا) مواجه می شوید. همانطور که میبینید در اینجا صداهای زیادی وجود دارد . با کلیک کردن روی هر کدام میتوانید آن صدا را بشنوید. در ضمن شما قادر هستید که صداها را باهم ترکیب کنید. مثلا اگر دوست دارید فرض کنید که شب هنگام کنار آتش نشسته و لب دریا هستید میتوانید این سه گذینه را فعال کرده تا صدای مورد نظر برای شما پخش شود. درضمن با کم و زیاد کردن صدای هر بخش یه طور مجزا میتوان حس فاصله ی خود از صدای مورد نظر را نیز مشخص کنید.

اگر نرم افزار دانلودمنجر روی سیستم شما نصب باشد می‌توانید صدای که ساخته‌اید را دانلود کنید

حالا صدای رویایی خود را ترکیب کنید، چشمانتان را ببندید و به عمق طبیعت بروید...

امیدواریم که از این سایت لذت برده باشید لطفا نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما و خوانندگان کجارو درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع soundrown

دیدگاه