اکبرجوجه، یادآوری خاطرات شیرین شمال در تهران

علیرضا کیخا | دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

اکبرجوجه یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای معروف و موفق در کشورمان است که اکثر گردشگرانی که به شمال کشور سفر کرده‌اند، دست‌کم یک‌بار غذای معروف آن را امتحان کرده و از آن خاطرات خوبی دارند. مدتی است این رستوران شعبه‌ای در تهران راه‌اندازی کرده و ما هم برای تهیه گزارش به آن سر زدیم. با گزارش اختصاصی کجارو از اکبرجوجه تهران همراه باشید.

مقاله مرتبط:

رستوران اکبرجوجه برای ما ایرانی‌ها از آن رستوران‌های قدیمی و خاطره‌انگیز است که هر بار سفری به شمال کشور داریم سعی می‌کنیم سری هم به یکی از شعبه‌های این رستوران زنجیره‌ای بزنیم. طبق عادت همیشگی و البته نه‌ چندان پسندیده تعداد زیادی رستوران دیگر هم با نام این رستوران افتتاح شده و از نام آن استفاده می‌کنند، اما ارتباطی با این مجموعه ندارند. 

akbar-joojeh-tehran

اکبرجوجه تهران

فرصتی دست داد تا با آقای طاهر محمدی، مدیر رستوران اکبر جوجه تهران، گفتگویی داشته باشیم و از او بپرسیم که چگونه می‌توان اصل و غیر اصل بودن رستوران‌هایی با نام اکبرجوجه را تشخیص داد؟ با گزارش اختصاصی کجارو از این رستوران همراه باشید.

akbar-joojeh-tehran

درب ورودی رستوران اکبرجوجه

رستوران اکبرجوجه در خیابان انقلاب، ابتدای خیابان خارک قرار دارد. برای رسیدن به این ایستگاه با وسایل نقلیه عمومی می‌توانید از بی‌آر‌تی (مقصد: ایستگاه چهارراه ولیعصر) و مترو (مقصد: ایستگاه تئاتر شهر) استفاده کنید و با کمی پیاده‌روی به سمت شرق به رستوران برسید. در ادامه توضیحات آقای محمدی را درباره اکبرجوجه بخوانید.

akbar-joojeh-tehran

شعبه تهران رستوران اکبرجوجه در اسفند ماه سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. برای تشخیص شعبه‌‌های اصلی رستوران اکبرجوجه می‌توانید به سایت اکبرجوجه مراجعه کنید و آدرس آنها را ببینید. برنامه‌هایی برای راه‌اندازی شعبه‌های جدید در تهران داریم، اما ابتدا قصد داریم رضایت مشتریان را در این شعبه جلب کنیم و سپس به این موضوع بپردازیم.

akbar-joojeh-tehran

در این رستوران فقط غذای اکبرجوجه سرو می‌شود. البته بعضی از رستوران‌های اکبرجوجه در شمال ایران غذاهای دیگری هم سرو می‌کنند، اما اکثرا سعی می‌کنند فقط اکبرجوجه سرو کنند.

akbar-joojeh-tehran

چیزی که ما را از سایر رستوران‌ها متمایز می‌کند اول این است که ما در اینجا فقط یک نوع غذا داریم و این انتخاب برای مشتری را ساده‌تر می‌کند. دوم اینکه چون ما فقط اکبرجوجه سرو می‌کنیم کیفیت غذای ما بالا می‌رود. اکثر رستوران‌ها تنوع غذایی بالایی دارند و این تنوع کیفیت کار را پایین می‌آورد. اما چون ما می‌توانیم تمرکز بیشتری فقط روی یک غذا داشته باشیم قطعا کیفیت بالاتری در آن غذا خواهیم داشت.

akbar-joojeh-tehran

برنج غذای ما برنج طارم فریدون‌کنار و صد درصد ایرانی است.

akbar-joojeh-tehran

جوجه را شمال کشور و از مرغداری‌هایی که با آنها قرارداد داریم تهیه می‌کنیم. ما مرغ بیست و دو سه روزه را قبل از اینکه هورمون بخورد و با هورمون وزن پیدا می‌کند، تهیه می‌کنیم.

akbar-joojeh-tehran

در حقیقت این مرغ با خوردن دانه و به‌طور طبیعی وزن پیدا کرده است. کارشناسان ما مرغ زنده را با بررسی بهداشتی تهیه می‌کنند و از بابت بهداشت و سلامت هم خیال ما راحت است و هم به سلامت مشتری اهمیت می‌دهیم.

akbar-joojeh-tehran

رب انار هم تولید خودمان است و خودمان کار بسته‌بندی را انجام می‌دهیم و هیچ افزودنی به آن اضافه نمی‌کنیم. در بسیاری از رب انارهای موجود در بازار خرما و آلوچه اضافه می‌کنند که ما از این نظر هم به مشتری اطمینان می‌دهیم که رب انار ما خالص و طبیعی است.

از آقای محمدی بابت توضیحات جامع درباره فعالیت رستوران تشکر می‌کنیم. این رستوران فضایی دل‌نشین و مدرن دارد. در ادامه تصاویر اختصاصی کجارو  از محیط این رستوران با هم می‌بینیم.

akbar-joojeh-tehran

akbar-joojeh-tehran

akbar-joojeh-tehran

در حال حاضر قیمت هر پرس اکبرجوجه ۱۷۹۰۰ تومان است. ضمنا به شما توصیه می‌کنیم دوغ محلی تولید این رستوران را حتما امتحان کنید! آیا شما هم از رستوران‌های اکبر جوجه خاطره‌ای دارید؟ خاطرات و نظرات خود را با کجارو و خوانندگان در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه