تماشا کنید: گشتی در بهترین فرودگاه جهان

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا دوشنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۵
تماشا کنید: گشتی در بهترین فرودگاه جهان

تاخیر پرواز یکی از ناخوشایندترین وقایع سفر است؛ ولی این بار تاخیر در برنامه پرواز باعث شکار تصاویری زیبا از بهترین فرودگاه جهان – فرودگاه چانگی سنگاپور - شده است. برای مشاهده این عکس‌های زیبا در ادامه مطلب همراه کجارو باشید.

اغلب مسافران به هنگام تاخیر در برنامه پروازها دچار سردرگرمی شده و بسیاری از زمان آن‌ها در فرودگاه‌ها تلف می‌شود. ولی یکی از این مسافران در فرودگاه چانگی سنگاپور از این موقعیت به خوبی استفاده کرده و تصاویری دیدنی را از امکانات خاص این فرودگاه ثبت کرده است.

فرودگاه چانگی سنگاپور

البته این فرودگاه به دلیل برخورداری از امکاناتی مانند سالن‌های سینما، سالن‌های استراحت، نخستین باغ پروانه در دنیا، استخر روباز در پشت بام، باغ‌های سنتی دارای گل‌های خاص نظیر ارکیده و آبشارها به بهشتی کوچک برای مسافران تبدیل شده است.

فرودگاه چانگی سنگاپور

جذابیت این فرودگاه به حدی است مسافران از آن به عنوان یکی از بهترین تجربه‌های سفر خود یاد می‌کنند و حتی یکی از این مسافران چنین گفته است که:

با وجود ۷ ساعت حضور در فرودگاه چانگی، فرصت برای بازدید و استفاده از امکانات فرودگاه بسیار کم بود!

از این رو، حتی در صورت لغو پرواز نیز مسافران از تجربه حضور در فرودگاه راضی خواهند بود.

فرودگاه چانگی سنگاپور

فرودگاه چانگی طی ۴ سال گذشته به صورت متوالی جایگاه نخست را در میان فرودگاه‌های جهان به خود اختصاص داده است.

همچنین فرد دیگری از فرودگاه چانگی به عنوان یکی از سازمان یافته‌ترین فرودگاه‌های جهان یاد کرده است که در آن برای کلیه موقعیت‌ها امکانات مناسبی از قبل پیش‌بینی و طراحی شده‌اند؛ برای مثال، در این فرودگاه کلیه مسافران اعم از افرادی که مدام در حال استفاده از لوازم الکترونیک – آی پد و ...- هستند، ورزشکاران یا کسانی که در یافتن گیت پرواز خود دچار سردرگمی هستند، می‌توانند در هر نقطه از فرودگاه به اینترنت بی‌سیم وصل شده یا به یکی از ایستگاه‌های مخصوص شارژ مراجعه کنند.

البته در صورت تاخیر یا لغو پرواز هیچ جای نگرانی وجود ندارد، زیرا کلیه امکانات رفاهی برای استراحت و تغذیه مسافران در سالن‌های استراحت و رستوران‌ها فراهم شده است.

فرودگاه چانگی سنگاپور

گفتنی است مسئولان فرودگاه به این موارد بسنده نکرده و در حال تجهیز بیشتر فرودگاه هستند. در این رابطه، طبق برنامه قرار است تا پایانه جدیدی در سال ۲۰۱۷ آغاز به کار نماید که با فعالیت آن ظرفیت فرودگاه چانگی تا ۸۲ میلیون نفر مسافر در سال افزایش خواهد یافت.

مطالب مرتبط:

دیدگاه