مراکز خرید دهلی، نمایشگاهی از برترین برندهای جهان (قسمت اول)

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی دوشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰
مراکز خرید دهلی، نمایشگاهی از برترین برندهای جهان (قسمت اول)

دلهی یا دهلی، مجموعه‌ای از فرهنگ‌های سنتی و مدرن و دارای مراکز خرید بسیاری است که به جرات می‌توان گفت بیش‌تر آن‌ها کالاهای به‌روز می‌فروشند. در این مقاله به‌طور مختصر با این مراکز آشنا می‌شویم. با کجارو همراه باشید.

دهلی و مناطق اطراف آن مملو از فروشگاه‌ها و مراکز خریدی است که تجربه‌ی خرید و سرگرمی جدیدی را به شما هدیه می‌کنند. برای خریداران، انواع کالاها با برندهای ملی و بین‌المللی مانند نایک، آدیداس، پانتالون، و بسیاری برندهای دیگر وجود دارد.

علاوه بر این مراکز  خرید، رستوران‌های فراوانی نیز هستند که لذت شما را کامل می‌کنند. رفتن به سینماها یا مراکز تفریحی در دهلی، مطمئنا لذت‌بخش خواهد بود.

امپوریو، واسانت کانج (Emporio, vasant Kunj)

امپوریو دهلی

امپوریو، واقع در واسانت کانج (مکانی در نزدیکی دهلی)، یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌ها، نه تنها در دهلی بلکه در تمام هند است. این فروشگاه همچنین از جمله گران‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید هند است. امپوریو عرضه‌کننده ۱۷۰ برند است که ۷۵ برند آن‌ها بین‌المللی هستند. از جاذبه‌های این مرکز رستوران «ستز ویت ای بار» (Setz With A Bar) است که غذاهای ۷ کشور مختلف را سرو می‌کند.

فروشگاه آمبینس (Ambience Mall)


New Age Shopping Malls of Vasant Kunj

فروشگاه آمبینس، واقع در خیابان نلسون ماندلا، عرضه‌کننده انواع محصولات مارک‌دار از جمله پوشاک و کفش و غذا است. علاوه بر این‌ها دارای سالن بولینگ، سالن‌های سینما، مکان‌های مخصوص اسکی روی یخ و غیره است. همچنین هتل لیلا کمپینسکی (Leela Kempinski) بر روی فروشگاه قرار دارد.

 

فروشگاه سلکت سیتی واک (Select City Walk Mall)

مرکز خرید سلکت سیتی واک دهلی

یکی از معروف‌ترین و گران‌قیمت‌ترین مراکز خرید دهلی،‌فروشگاه سلکت سیتی واک است که در منطقه ساکت (Saket) دهلی قرار دارد. این مرکز شامل برخی برندهای ملی و بین‌المللی، رستوران‌ها، سالن‌های سینما، فود کورت، کافه، و غیره است. این مرکز مکان مناسبی برای خرید و تفریح است. ساعت کار فروشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب است.

پرومناد (Promenade)

مرکز خرید پرومناد دهلی

پرومناد یکی از فروشگاه‌های معروف، واقع در خیابان نلسون ماندلا، در قلب واسانت کانج، در نزدیکی دیگر فروشگاه‌ها مانند امپوریو، و آمبینس قرار دارد. تمرکز اصلی این فروشگاه بر برندهای روز پوشاک، سینما، لوازم کادویی، مغازه‌های فروش کتاب و لوازم‌التحریر است. ظرفیت سینماهای این مرکز خرید ۱۱۴۰ نفر است. همچنین برای کودکان مکانی هم در داخل فروشگاه و هم در محوطه در نظر گرفته شده است.

آنسال پلازا (Ansal Plaza)

آنسال پلازا دهلی

بازار آنسال در اندروز گانج، جنوب دهلی،  قرار دارد. این مرکز خرید دارای یک پارکینگ عالی با ظرفیت ۱۰۰۰ ماشین است. همچنین در این مرکز می‌توانید انواع برندهای ملی و بین‌المللی را بیابید.

مرکز خرید سیتی اسکوور (City Square Mall)

مرکز خرید سیتی اسکوور دهلی

این مرکز خرید در شیواجی مارگ (Shivaji Marg) قرار دارد که مرکز اصلی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌هایی چون  کی.اف.سی، و دومینوز است. همچنین در طبقه آخر یک فودکورت یا صحن خوراک وجود دارد.

مرکز خرید تی.دی.آی (TDI Mall)

مرکز خرید تی دی آی دهلی

این مرکز خرید در راجوری گاردن، دهلی نو قرار دارد. این فروشگاه نیز از جمله فروشگاه‌های معروف، با برندهای معروف پوشاک و همچنین پارکینگ است.

مرکز خرید مترو واک (Metro Walk Mall)

مرکز خرید مترو واک دهلی

این مرکز واقع در بخش ۱۰ (Sector 10)، دارای مارک‌های محلی و بین‌المللی مانند ریبوک، پانتالون، نایک، و همچنین یک دریاچه مصنوعی است که زمینه بسیار زیبایی برای فروشگاه به وجود آورده است.

مرکز خرید ای.دی.ام (EDM Mall)

مرکز خرید ای دی ام دهلی

این مرکز خرید مانند دیگر فروشگاه‌ها، دارای انواع امکانات خرید و مغازه‌هایی با مارک‌های ملی و بین‌المللی است. همچنین داخل این مرکز خرید رستوران‌ها و فست‌فودهای بسیاری وجود دارد.

مرکز خرید پاسیفیک (Pacific Mall)

مرکز خرید پاسیفیک دهلی

پاسیفیک واقع در دهلی نو، تجربه‌ای نو از خرید و تفریح را در دهلی به ارمغان می‌آورد. این مرکز خرید شامل بیش از ۱۳۰ برند ملیو بین‌المللی است.

مرکز خرید شیپرا (Shipra Mall)

مرکز خرید شیپرا دهلی

معماری این مرکز خرید از سبک معماری کلاسیک روم الهام گرفته است. در این مرکز خرید بیش از ۱۰۰ برند ملی و بین‌المللی و اسباب تفریح وجود دارد. مجموعه سینماهای سه بعدی، فود کورت، آمفی تئاتر و پارکینگی با ظرفیت ۱۰۰۰ خودرو از دیگر ویژگی‌های شیپرا است.

سیتی سنتر

سیتی سنتر دهلی

این مرکز خرید دارای مجموعه سالن‌های سینما و رستوران‌هایی چون موتی ماهال (Moti Mahal)، فیلمی ماسالا (Filmi Masala)، و کوالیتی اکسپرس (Kwality Wxpress) است. از جمله برندهای اصلی این فروشگاه یونایتد کالرز آف بنتون (United Colors of Benetton)، مینا بازار (Meena Bazaar)، ریبوک، آدیداس، کاتن وورلد (Cotton World)، و کوکو والمز (Coco Palms) است.

مرکز خرید ام.جی.اف مگاسیتی (MGF Megacity Mall)

مرکز خرید ام جی اف دهلی

این مرکز خرید توجه بسیاری افراد را به خود جلب می‌کند و دارای برندهای ملی و بین‌المللی و پارکینگ است.

مرکز خرید ساهارا (Sahara Mall)

مرکز خرید ساهارا دهلی

این مرکز خرید از قدیمی‌ترین مراکز خرید منطقه است. از محصولات این فروشگاه می‌توان به برندهای پانتالون، ریموندز، لوتوس فیت، زاور، تانیش، و بیگ بازار نام برد.

مرکز خرید جی.آی.پی یا قصر عظیم هند (GIP Mall)

مرکز خرید جی آی پی دهلی

این مرکز خرید که بزرگ‌ترین قصر هند به شمار می‌آید، مشهورترین فروشگاه منطقه نویدا (Noida) است. این فروشگاه علاوه بر برندهای معروف دنیا، دارای یک شهربازی به نام دنیای عجایب است. محصولات بسیاری چون شاپرز شاپ (Shopper’s Shop)، گلوبس (Globus)، پانتالونز (Pantaloons)، بیگ بازار (Big Bazaar)، هوم تون (Home Town)، وود لند (Woodland)، لایف استایل (Lifestyle)، لایف استایل هوم (Lifestyle Home)، آدیداس، نایک، گس (Guess)، مارکس اند اسپنسر (Marks & Spenser) در این مرکز دیده می‌شوند.

مرکز خرید سنتر استیج (Center Stage Mall)

سنتر استیج دهلی

این مرکز خرید درست روبه‌روی فروشگاه جی.آی.پی قرار دارد و دارای مغازه‌هایی با محصولات باکیفیت و مارک‌دار، و همچنین رستوران است.

مرکز خرید مگا مال جرگان (Mega Mall Gurgaon)

مکا مال جرگان دهلی

این مرکز خرید یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های محلی است که دارای مجموعه یا پردیس سینمایی، فود کورت یا صحن خوراک به نام دی.تی دینرز (DT Diners) است.

مرکز خرید وی.تری.اس یا لاکسمی ناگار (V3S Mall/ Laxmi Nagar)

مرکز خرید وی ۳ اس دهلی

این فروشگاه که از قدیمی‌ترین مراکز خرید در شرق دهلی است، در کنار ایستگاه متروی نیرمان ویهار قرار دارد. در این مرکز می‌توانید برندهای هندی و خارجی را تهیه کنید.

همیشه می‌توانید تورهای مختلف آژانس‌های مسافرتی را در صفحه اختصاصی کجارو برای ??? ???? مقایسه کرده و تور مناسب خود را بیابید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه