فراخوان سفرنامه نویسی و ارسال ویدیوهای گرفته شده توسط تلفن همراه

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور چهار شنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۵
فراخوان سفرنامه نویسی و ارسال ویدیوهای گرفته شده توسط تلفن همراه

همراهان کجارو از این به بعد می‌توانید سفرنامه‌های خود را در قالب متن یا ویدیو در اختیار ما قرار دهید و مطمئن باشید که آنها را با نام خودتان در کجارو خواهید دید. همراه کجارو باشید تا با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

سفرنامه‌نویسی موضوع جذابی است که افراد از طریق آن می‌توانند تجربه‌های شیرین و تلخ سفر‌هایشان را در اختیار سایرین قرار دهند. استفاده از سفرنامه‌ها برای سایر کاربران نیز باعث می‌شود که در سفر‌های آتی‌شان نکات موجود در سفرنامه‌های مربوطه را در نظر بگیرند. حال ما در وب‌سایت کجارو که روی مبحث گردشگری متمرکز است بخش جدیدی را راه اندازی کرده‌ایم که سفرنامه نام دارد. شما کاربران عزیز از طریق بخش سفرنامه می‌توانید سفرنامه‌هایتان را بنویسید و در اختیار افراد بسیار زیادی از طریق وب‌سایت کجارو قرار دهید.

سفرنامه نویسی

از طریق این بخش جدید می‌توانید سفرنامه‌هایتان را با کاربران بسیار زیادی که روزانه از سایت کجارو بازدید می‌کنند به اشتراک بگذارید و این سفرنامه‌ها نیز با نام خودتان منتشر خواهند شد. پس اگر اخیرا سفری انجام داده‌اید، بهتر است دست به کار شوید و یک سفرنامه جذاب با نام خودتان در کجارو منتشر کنید. هر سوالی هم که در این خصوص داشتید با ما از طریق بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید.

منتظر سفرنامه‌های خوب شما هستیم. البته سفرنامه نویسی نیز خود دارای اصول و قواعدی است که ما در مقاله‌ای مجزا به تک تک آن‌ها اشاره کردیم. اما باید بدین نکته نیز توجه داشت که منظور از این اصول، نوشتن یک سفرنامه حرفه‌ای توسط افراد عادی نیست و همه شما کاربران عزیز می‌توانید سفرنامه‌هایتان را با متن و تصاویر  شیرینی که دارند، برای ما ارسال کنید. پس بهتر است پیش از شروع کار به سراغ صفحه مربوط به نکات سفرنامه بروید و سپس اقدام به تهیه سفرنامه‌تان بکنید.

منظورمان از سفرنامه تنها متن و خاطرات مربوط به سفر نیست، بلکه ما منتظر تصاویر و ویدیو‌های جالب شما نیز هستیم. ویدیوهایی که در مکان‌های مختلف شامل آتار باستانی- تاریخی، موزه‌ها، مراکز تفریحی و یا هر جای دیگری که از نظر شما جالب است، تهیه کرده‌اید. لازم به ذکر است منظور ما از تهیه  ویدیو به هیج وجه ویدیوها و تصاویر حرفه‌ای نیستند. برای این کار تلفن همراه نیز کافی است.

سفرنامه‌ها و ویدیوهای خود را به آدرس الکترونیکی زیر ارسال کنید:

kojaro.story@gmail.com

راهنمای نوشتن سفرنامه

مطالب مرتبط:

دیدگاه