برترین هتل‌های لوکس با امکانات خارق‌العاده

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰
برترین هتل‌های لوکس با امکانات خارق‌العاده

بدون شک هتل‌های لوکس بسیار زیادی در سراسر جهان وجود دارند که سعی می‌کنند بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. اما دراین‌بین برخی از این هتل‌ها تلاش دارند تا با ارائه برخی خدمات عجیب و البته جالب، هرچه بیشتر به چشم مشتریان بیایند. اکنون در این مقاله از کجارو تصمیم داریم تا با این هتل‌های لوکس از سراسر جهان آشنا شویم.

هتل L'Apogee Courchevel، فرانسه

هتل L'Apogée Courchevel

عکس از بوکینگ (عکاس: نامشخص)

هتل L'Apogee Courchevel در دامنه کوه‌های آلپ قرار گرفته است و این همان منطقه‌ای است که مسابقات اسکی المپیک در آن برگزار می‌شود. طراحی داخلی و خارجی این هتل بسیار زیبا و لوکس است. میهمانان این هتل در واقع می‌توانند در پنت‌هاوس‌های آن حس مالکیت و آسایش کامل داشته باشند. در این سوئیت‌ها، ۴ اتاق‌خواب وجود دارد که منظره مقابل آن‌ها دره Couvhevel است و از ویژگی‌های این هتل می‌توان به سونای خصوصی، سونا بخار و تراسی با وان آب گرم اشاره کرد. هر شب اقامت در این هتل  ۱۰۷۷ دلار هزینه دارد.

هتل Algodon Mansion، بوئنوس آیرس

هتل‌های لوکس 2 هتل Algodon Mansion که در بوئنوس آیرس واقع شده است، یک مکان بسیار لوکس برای گردشگران به حساب می‌آید. این هتل دارای اتاق‌های سلطنتی است که دمای آن‌ها کنترل می‌شود و شاهد کابینت‌های نوشیدنی بزرگ در آن‌ها هستیم. میهمانان این هتل می‌توانند آرامش بسیار زیادی را در آن تجربه کنند و هزینه هر شب اقامت در این هتل ۹۸۰ دلار است.

هتل 51 Buchingham Gate، لندن

هتل‌های لوکس 3 در سال ۲۰۱۲ بود که یک طراح هندی با نام Sabyasachi Mukherjee، یکی از اتاق‌های هتل 51 Buchingham Gate در لندن را دوباره طراحی کرد و آن را به سبک و سیاق سال‌های ۱۹۴۰، با همان زرق‌وبرق هالیوودی درآورد. روی دیوار‌های این اتاق تصاویری از هنرمندان معروف نیز قرار گرفته است. درون این سوئیت یک تلویزیون ۸۵ اینچی پلاسما وجود دارد که در کنار آن یک سیستم صوتی تئاتر خانگی ساخت Steinway Lyngdorf خود‌نمایی می‌کند. گفتنی است که این تلویزیون در واقع بزرگ‌ترین تلویزیونی است که در اتاق هتل‌های لندن وجود دارد. برای اقامت در این هتل باید به‌ازای  هر شب، ۷۸۷۸ دلار بپردازید.

هتل Peninsula، هنگ کنگ

هتل‌های لوکس 4 در حال حاضر، بسیاری از هتل‌ها، خودرو نیز در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند؛ اما کمتر دیده شده که امکان رفت‌وآمد از طریق هلیکوپتر در این هتل‌ها وجود داشته باشد. هتل Peninsula در واقع دارای یک باند پرواز در پشت‌بام خود است که مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند و البته Peninsula تنها هتل هنگ‌کنگ است که از یک باند پرواز بهره می‌برد. این سکوی پرواز در بالای طبقه سی‌ام قرار گرفته و مسافران برای گردش ۱۵ دقیقه‌ای با هلیکوپتر باید ۱۳۰۰ دلار بپردازند و هزینه رفت‌وآمد با این هلیکوپتر نیز حدود ۲۹۰۰ دلار است. برای هر شب اقامت در این هتل باید ۷۶۰ دلار بپردازید.

هتل Lotte New York Palace، نیویورک

هتل‌های لوکس 5 هتل Lotte New York Palac که در نیویورک قرار دارد، یک هتل بسیار لوکس به حساب می‌آيد . اگر قصد سفر به این شهر داشته باشید، رزرو سوئیت Jewel انتخابی بسیار خوب و البته گرانقیمت است. سوئیت‌های این هتل پنجره‌های بزرگی دارند و کالاهای زینتی بسیاری نیز در محیطشان به چشم می‌خورد . الماس‌های موجود در این سوئیت‌ها توسط ماترین کاتز ساخته شده‌اند. برای یک شب اقامت در سوئیت Jewel ،باید ۲۵ هزار دلار پرداخت کنید.

هتل Singita Castleton، آفریقای جنوبی

هتل‌های لوکس 6 شرایطی را تصور کنید که یک خانه زیبا در جنوب آفریقا و در منطقه حیات‌وحش Game Reserve دارید. حال و هوای هتل Singita Castleton نیز بدین شکل است. این هتل ساختاری کلبه‌ای دارد. از قابلیت‌های هتل مذکور می‌توان به زمین تنیس، خدمات اسپا و راهنمای گردشگری در آفریقا اشاره کرد. برای هر شب اقامت در این هتل باید ۶۲۵۹ دلار پرداخت کنید.

Oman Six Senses Zighy Bay، عمان

هتل‌های لوکس 7 اگر شما از یک غول چراغ جادو بخواهید که یک هتل رؤیایی برایتان آماده کند، بدون شک نتیجه کار شبیه به سوئیت Beit Musandam خواهد بود. این سوئیت‌ها دارای ۴ اتاق‌خواب هستند که در هتل Oman Six Senses Zighy Bay واقع شده‌اند. این ویلاها از یک ساحل خصوصی بهره می‌برند و در آن‌ها شاهد خدمات اسپا، باشگاه، یوگا و یک استخر ۱۷ متری هستیم. برای هر شب اقامت در این هتل باید ۱۵ هزار دلار پرداخت کنید.

هتل The Landmark London، لندن

هتل‌های لوکس 8 یکی از مزایای هتل The Landmark London برای میهمانانش این است که می‌توانند از کفش‌های Crockett & Jones استفاده کنند. گفتنی است که کفش‌های جیمز باند نیز توسط این کمپانی تولید می‌شوند. این هتل بسیار لوکس و زیبا است و گردشگران در The Landmark London می‌توانند ساعات بسیار خوبی داشته باشند. برای هر شب سکونت در این هتل ۵ ستاره باید ۴۰۰ دلار پرداخت کرد.

هتل Palazzo Victoria، ایتالیا

هتل‌های لوکس 9 در شهر ورونا که در شمال ایتالیا قرار گرفته، هتل Palazzo Victoria ساخته شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این شهر به شهر رمان‌های عاشقانه معروف است و خاستگاه داستان رومئو و ژولیت نیز شهر ورونا بوده است. میهمانان این هتل می‌توانند در اتاق‌های خصوصی خود آرامش را تجربه کنند. در حین رزرو کردن این هتل نیز می‌توانید موسیقی موردعلاقه خود را انتخاب کنید. هزینه هر شب اقامت در هتل Palazzo Victoria حدود ۲۸۸ دلار است.

هتل Mayflower Grace، واشینگتن

هتل‌های لوکس 10 میهمانان هتل Mayflower Grace می‌‌توانند در یک محیط بسیار زیبا از خدمات اسپا لذت ببرند که هزینه آن نیز برای دو نفر ۲۹۹۵ دلار است و بعد از اسپا نیز می‌توانند به حمام خصوصی بروند. شام این رستوران نیز در اتاق‌هایی سرو می‌شوند که در باغِ هتل هستند و با شمع‌های روشن نیز تزیین شده‌اند و تمام این موارد باعث خواهند شد که از سفر خود به این هتل، یک خاطره خوب داشته باشید. هزینه هر شب اقامت در هتل Mayflower Grace حدود ۶۱۰ دلار است. در این مقاله از کجارو با جالب‌ترین خدماتی که در هتل‌های لوکس جهان ارائه می‌شود، آشنا شدیم. شما در طول سفر‌های خود چه خدمات جالبی را در هتل‌ها مشاهده کرده‌اید؟ با ما و کاربران کجارو از طریق بخش دیدگاه‌ها در ارتباط باشید. منبع: Architecturaldigest

مطالب مرتبط:

دیدگاه