هتل هایی رومانتیک در سراسر جهان

هانیه احمدی
هانیه احمدی دوشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰
هتل هایی رومانتیک در سراسر جهان

انتخاب یک اتاق خوب در یک هتل مناسب می‌تواند سفر شما را خصوصا زمانی که با شریک زندگیتان همراه هستید، به یک مسافرت رویایی تبدیل کند. تصور کنید یک شام دلچسب دو نفره در فضایی که با شمع تزیین شده و خدمتکاران شخصی که رفاه شما را فراهم می‌کنند واقعا دلچسب خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین هتل‌هایی را که می‌توانند در تحقق این امر به شما کمک کنند معرفی کنیم. با کجارو همراه باشید.

هتل اسپراس (Esperas )، یونان

Esperas Hotel

عکس از بوکینگ (عکاس: نامشخص)

یکی از بهترین مکانهایی که می‌توانید ازآنجا شاهد غروب زیبای آفتاب در سادورینی باشید، هتل اسپراس است که در گوشه‌ای از یک کادورا بلند (دهنه‌های عظیمی که پس از انفجار آتشفشان تشکیل می‌شوند) واقع شده است. در این هتل غذاهای دریایی پائلا یا گوشت بره رستوران مدیترانه‌ای اوبرا را حتما امتحان کنید تا سفر شما دلچسب‌‌تر شود.

هتل AUBERGE DU VIEUX-PORt  ، مونترال کانادا

Mtl.sept17-1101

این هتل در یک ساختمان بازسازی شده که در گذشته یک انبار بوده، در محله‌‌ای تاریخی در مونترال واقع شده است. اقامت در این هتل لوکس یک تجربه‌ی جالب و عجیب برای شما خواهد بود. از تراس این هتل می‌توانید هم‌زمان با میل کردن غذاهای دریایی لذیذ در کنار شریک زندگیتان به تماشای رودخانه‌ی زیبای سنت لارنس و مناظر زیبای شهر نیز بنشینید.Standard-Room-32525-2-full1

هتل ELLERMAN HOUSE، کیپ تاون آفریقای جنوبی

0x600

هتلی که برای اقامت تعداد انگشت شماری مهمان طراحی شده است. این مکان شیک دو سالن استراحت، دو سالن پذیرایی ( با سرآشپزهایی که غذاها را مطابق سفارش شما آماده می‌کنند) و یک استخر آبگرم دارد. اطراف این استخر را صندلی‌های راحتی و چمن سرسبز و زیبایی فرا گرفته است

هتل AUBERGE DU JEU DU PAUME ، ایل-دو- فرانس

auberge-du-jeu-de-paume

تمامی اتاق‌های این هتل به ظرافت و زیبایی عمارت فرانسوی در قرن ۱۸ هستند، بنابراین اینجا بهترین مکان برای تحقق رویایی شما برای زندگی کردن در حومه‌ی فرانسه است. در این مکان ازخوردن غذاهای فوق‌العاده‌ی رستوران  La Table du Connétable و سیر و سیاحت و تماشای مناظر زیبای خارج از هتل لذت ببرید.496849_986_485_FSImage_1_auberge_du_jeu_de_paume_chambre_03_40_bd

هتلSAVOY، لندن

Savoy_Hotel_3077c

هتلی با لابی پرزرق و برق و یک چشم‌انداز پانوراما از رودخانه‌ی تایمز تا پیشخدمت‌های همیشه آماده و ۴ رستوران فوق‌العاده با غذاهای گریل شده مخصوص این رستوران‌ها که همگی در گذشته پذیرای مهمانان مشهوری نیز بوده‌اند. در طول تابستان شما می‌توانید یک قایق لوکس را از طریق بخش قایق‌های بادبانی خصوصی هتل رزرو کنید و از حرکت روی رودخانه‌ی تایمز و دیدن مناظر زیبا لذت ببرید.london-the-savoy-hotel-london-298717_1000_560

هتل TWIN FARM، ایالت ورمونت آمریکا

hp_7

در رزروهایی که اصطلاحا all- inclusive هستند (یعنی شامل تمامی امکانات مانند غذا و نوشیدنی)در این هتل می‌تواندکلبه‌های عجیب یا یک سوییت را برای اقامت انتخاب کنید، غذا هم روی میزهایی درفضای آزاد سرو می‌شود. قرار گرفتن در محلی که چشم‌اندازی ۳۰۰ جریبی از روستا پیش روی شما است این حس را به شما القا می‌کند که در خانه‌ی خود هستید.

هتل SOLAGE CALISTOGA ، کالیفرنیا

th_deda2e7ba5f992aef7e1149527244b78_solage_arch_2013_1590

در لوازم اتاق‌های این هتل شیک از پارچه‌های کتانی بسیار با کیفیت استفاده شده، سقف‌های طاقی شکل و دوچرخه cruiser که می‌توانید از آن‌ها برای گردش در شهر گالیستوگا (شهری در کالیفرنیا ) و از طریق مسیرهای دوچرخه سواری استفاده کنید همه و همه برای فراهم آوردن لحظاتی به‌یادماندنی برای مهمانان این هتل تعبیه شده‌اند.

هتلHOLUALOA IIN،  هاوایی

Holualoa-Exterior-04

اگر شما برای یک ماه عسل بیاد ماندنی این هتل را انتخاب می‌کنید، می‌توانید در یک کلبه خصوصی اقامت داشته باشید،  در کل اگر به‌دنبال یک تعطیلات رومانتیک هستید اینجا محل درستی است. شما می‌توانید یک پکیج کامل را در این هتل رزرو کنید که شامل یه تختخواب است که با گل‌های رز تزیین شده و گلهای گرمسیری و ماکادمیا که در اتاق شما قرار می‌دهند.

هتل JAMAICA INN، اوچو ویوز

jamaica-inn-2

وقتی شما پکیج جشن عشق را در این مهمانسرا رزرو کنید امکاناتی نظیر سرو صبحانه‌ در بالکن،  ماساژ در غروب آفتاب و صرف شام در فضای باز به‌همراه سرگرمی‌های زنده در اختیار شما قرار می‌گیرد.  یک تعطیلات لوکس که قطعا یک سفر به‌یادماندنی را تضمین می‌کند.

هتل CAVAS WINS LODGE، آرژانتین

original_Cavas_Wine_Lodge_3

این هتل که در کوهپایه رشته کوه‌های آند واقع شده سبک جدیدی از امکانات لوکس و محل‌های اسکان خصوصی را به شما ارائه ‌می‌دهد. در اینجا قبل از اینکه از آب‌های گرم و ماساژ درمانی‌های هتل بهره ببرید می‌توانید سوار بر اسب یا قدم زنان از میان باغ‌های زیبای انگور گذر کنید. با این اوصاف سفر به‌یادماندنی خواهید داشت.

هتلSt.REGIS PUNTA MITA، پورتو بایارتا مکزیک

beidisia000011

ناهارخوری ۲۴ ساعته و سرویس‌دهی پیشخدمت‌های شخصی تنها بخشی از جاذبه‌های این هتل است. در ۹ اتاق خصوصی و سوئیت لوکس این هتل حریم شخصی شما و همچنین امکاناتی که به جوانسازی و شادابی شما کمک می‌کند بسیار زیاد است؛ از استخرهای مخصوص بزرگسالان تا ماساژ در آب گرم.

هتل LE ROYAL MONCEAU- RAFFLES،  پاریس

LeRoyalMonceauRafflesParis-RestaurantLaCuisine4760x374-703

یک هتل لوکس در رومانتیک ترین شهر دنیا، جایی که تمامی اتاق‌ها با مبلمان دست‌ساز و وان حمام در کنار میزهای قهوه، کتابهای هنری و گیتارهای اکوستیک تجهیز شده‌اند. در این هتل همچنین رستورانهای ایتالیایی و فرانسوی وجود دارند که تمامی آن‌ها نیز دارای ستاره در کتاب‌های میشلن استار هستند.

هتل آمانگیری (َAmangiri ) ، ایالت یوتا آمریکا

maxresdefault-(2)

زیبایی‌های طبیعی در کنار تجهیزات لوکس که شهرتی جهانی دارند همه و همه را در هتل آمانگیری  می‌یابید. تمامی سوئیت‌های این هتل که به‌طرز هنرمندانه‌ای طراحی شده‌اند دارای یک تراس بزرگ به‌همراه یک آتشگاه جداگانه هستند حتی در برخی از این سوئیت‌ها استخرهای شخصی نیز وجود دارد. در این هتل در حالی که در استخر هستید از مناظر زیبای فلات لذت می‌برید یا برای داشتن یک روز هیجان‌انگیز برای پیاده روی با شریک زندگیتان برنامه‌ریزی کنید.

پانتا تراگرا PANTA TRAGRA ، کاپری ایتالیا

home_bg

زوج‌هایی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند از دیدن صخره‌های Faraglioni و دریای مدیترانه درکنار یک باغ بی‌نظیر با دو استخر لذت ببرند. یک شام رومانتیک به‌همراه شمع‌های روشن، غذاهای ناپلی و غذاهای محبوب کاپری درایوان پاناروما رستوران MONZU قطعا از لحظات به‌یادماندنی سفر شما خواهد بود.

هتل CLIVIDEN ، لندن

Sargeant-Gallery

اتاق‌های جذاب و باشکوه که به سبک زمان پادشاه ادوارد هستند و لوازم عتیقه درون آن‌ها مهمانان این هتل را به زمان‌های دور می‌برد. در این هتل می‌توانید از استخری که در یک باغ با دیوارهای بلند قرار دارد لحظات آرامی را سپری کنید یا در جنگلی که در نزدیکی این مکان قرار دارد یک پیاده‌روی دونفره بسیار رومانتیک داشته باشید یا با یک قایق، سفری کوتاه برروی رودخانه نزدیک هتل داشته باشید.

تفرجگاه ST.REGIS ، بورا بورا فرانسه 

str1743gr

زمانی که در این هتل اقامت دارید می‌توانید از تراسی که برای حمام آفتاب تعبیه شده (و یک استخر خصوصی) و دیدن مناظر مهیج از کوه Otemanu  لذت ببرید. در اینجا در طول روز برروی شن‌های سفید ساحل قدم بزنید و شبهنگام از خوردن غذا در رستوران‌های هتل لذت ببرید.

هتل بورلی هیلز (BEverly Hills) ، بورلی هیلز کالیفرنیا

PBH_Landing_Leaderboard

یک هتل منحصربه‌فرد که در بلوار سنته مونیکا واقع شده است، مهمانان این هتل می‌توانند در اینجا تا حدودی طعم زندگی هالیوودی را بچشند.  از امکانات هتل بورلی هیلز باید به استخری که  در پشت بام آن واقع شده و واقعا خیره‌کننده است به‌همراه فروشگاه بسیار شیک آن اشاره کرد.

هتل Las VENTANAS Al PARAISO‌، لوس کابوس مکزیک

Las Ventanas Al Paraiso, A Rosewood Resort

عکس از تریپ‌ادوایزر (عکاس: نامشخص)

هتلی که برای تحقق بخشیدن به رویاهای مهمانانش محل بسیار مناسبی است. این هتل دارای یک بخش رومانتیک است که برای برگزاری مراسمی به‌یادماندنی از نامزدی و عروسی گرفته تا سرو شام در روشنایی شمع در باغ‌هایی از گیاهان دارویی به شما کمک خواهد کرد. منبع:fodors

مطالب مرتبط:

دیدگاه