بهترین رستوران های حلال سیدنی، استرالیا

حمیده کریمی
حمیده کریمی شنبه، ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰
بهترین رستوران های حلال سیدنی، استرالیا

پیدا کردن رستوران حلال در سیدنی، کار سختی نیست. این شهر، رستوران‌های حلال زیادی دارد که بهترین غذاها را با تازه‌ترین مواد اولیه‌ی حلال تهیه می‌کنند.

شهر زیبای سیدنی، که با نام پایتخت ساحلی استرالیا هم شناخته می‌شود، یک مقصد عالی برای امتحان کردن غذاهایی از گوشه و کنار دنیا است. رستوران های سیدنی تنوع گسترده‌ای دارند و می‌توان انواع غذاهای خوشمزه را چشید. پیدا کردن رستوران‌های حلال سیدنی، کار سختی نیست. 

مسلمانان زیادی به سیدنی در استرالیا سفر می‌کنند یا در آن زندگی می‌کنند. به همین دلیل، رستوران‌های حلال در گوشه و کنار شهر پیدا می‌شوند و هر کدام آشپزی یک کشور را ارائه می‌کنند و در بعضی از آن‌ها، غذاهای تلفیقی هم پیدا می‌شود.

در رستوران‌‌های سیدنی می‌توانید بهترین غذاهای بین‌المللی را امتحان کنید. درواقع در سیدنی، از نظر رستوران‌ و غذای حلال، هیچ محدودیتی ندارید. در ادامه، بهترین رستوران‌های حلال شهر را معرفی می‌کنیم.

رستوران PappaRich در Chatswood

رستوران های حلال سیدنی

در سیدنی می‌توانید بهترین غذاهای مالزیایی را امتحان کنید و با خیال راحت آن‌ها را نوش جان کنید، چون این غذاها، با مواد اولیه‌ی حلال تهیه می‌شوند. انواع دامپلینگ، ساتای مرغ، نودل و سایر غذاهای مالزیایی در منوی رستوران PappaRich وجود دارد. این رستوران شعبه‌های دیگری هم در سایر مناطق شهر و حتی در بزرگترین مرکز خرید سیدنی دارد.

رستوران Atlantis On The Bay

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Atlantis On The Bay یک رستوران لبنانی است که لذیذترین غذاهای حلال را در سیدنی سرو می‌کند. منوی رستوران بسیار متنوع است و سلیقه‌های مختلف را راضی می‌کند. انواع غذاهای مشهور و محبوب لبنانی، سینی مزه، کباب و شاورما در منوی رستوران وجود دارد. با خیال راحت در این رستوران می‌توانید غذاهای گوشتی را سفارش دهید، چون همه‌ی غذاها با مواد اولیه‌ی حلال تهیه می‌شوند.

رستوران Fujiyama

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Fujiyama بهترین انتخاب برای خوردن غذای حلال ژاپنی است. کیفیت غذاها عالی است و انواع غذاهای ژاپنی مشهور مثل سوشی، ساشیمی، برنج و سوپ در منوی آن پیدا می‌شود. البته غیر از غذاهای ژاپنی، چند نوع غذای تلفیقی هم در منو گنجانده شده است که امتحان کردن آن‌ها، تجربه‌ای متفاوت خواهد بود. مثلا برگر رامن یکی از این غذاهای تلفیقی رستوران است که طرفداران زیادی دارد.

رستوران Volcanos Steakhouse

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Volcanos Steakhouse در واقع یک خانه‌ی استیک است که در آن بهترین استیک‌های حلال سرو می‌شود. بهترین استیک‌ها، غذاهای کبابی و انواع غذاهای دیگر در منوی رستوران وجود دارد و تنوع آن‌ها حتما شما را راضی می‌کند.

رستوران El Jannah

رستوران های حلال سیدنی

رستوران El Jannah یک رستوران حلال است که خانوادگی اداره می‌شود. در این رستوران می‌توانید غذاهای خاص لبنانی را نوش جان کنید و بهترین جا برای خوردن بهترین جوجه کباب، شاورما، انواع کباب و برگر حلال در سیدنی است. از غذاهای پرطرفدار منوی این رستوران می‌توانید سس مخصوص سیر و حمص اشاره کرد که کامل‌کننده‌ی همه‌ی وعده‌های غذایی است. این رستوران شعبه‌های متعددی در استرالیا دارد. این شعبه در خیابان Punchbowl واقع شده است.

رستوران Neptune’s Palace

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Neptune’s Palace یکی از بهترین رستوران‌های حلال شهر است که توانسته جوایز متعددی بگیرد. بهترین غذاهای چینی و مالزیایی در این رستوران با مواد غذایی اولیه تهیه می‌شود. منوی رستوران بسیار متنوع است و به‌طور مداوم، به‌روز می‌شود. یکی از چیزهایی که در این رستوران حتما باید سفارش دهید، پنکیک دوریان است که یکی از محبوب‌ترین دسرهای رستوران است و طرفداران زیادی دارد.

کافه Titanic

رستوران های حلال سیدنی

کافه Titanic یکی از کافه‌های حلال شهر است. کافه‌ای بی‌نظیر که آن را بیشتر از همه به خاطر ارائه‌ی غذاهای خاص مدیترانه‌ای و ایتالیایی می‌شناسند. بهترین پیتزاهای حلال شهر در این کافه سرو می‌شود و همگی در تنورهای مخصوص تهیه می‌شوند. فضای داخلی کافه، دکوراسیونی بسیار جذاب و راحت دارد که تجربه‌ی غذا خوردن در این کافه را، لذت‌بخش‌تر می‌کند.

رستوران Zaaffran

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Zaaffran یکی از بهترین رستوران‌های هندی شهر است و در بندر دارلینگ قرار دارد. این رستوران انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به غذاهای هندی است. برای کسانی که می‌خواهند غذاهای حلال بخورند. ضمنا منوی رستوران چندین غذای بدون گلوتن هم دارد. محبوب‌ترین غذاهای هندی از جمله بریانی در منوی رستوران دیده می‌شود.

رستوران Delhi O’ Delhi

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Delhi O’ Delhi یکی دیگر از رستوران‌های حلال سیدنی است که غذای سنتی هندی سرو می‌کند. در این رستوران از خوردن لذیذترین پیش‌غذاها، غذاهای دریایی، غذاهای گوشتی و انواع نان سنتی لذت می‌برید. رستوران در محیطی زیبا قرار گرفته و دکوراسیون جذابی دارد. فقط این نکته را فراموش نکنید که در این رستوران، فقط غذاهایی که با مرغ و گوشت گوسفند تهیه می‌شوند، حلال هستند.

رستوران Mamak Village Wynyard

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Mamak Village Wynyard یکی دیگر از رستوران‌های جایزه‌دار شهر است که غذای سنتی و اصیل مالزیایی سرو می‌کند. بیشتر غذاهای کلاسیک مالزیایی را می‌توانید در منوی رستوران پیدا کنید، همچنین لذیذترین دسرهای سنتی نیز در منو، گنجانده شده است. این رستوران در خیابان جرج قرار دارد و البته چند شعبه‌ی دیگر هم در خیابان‌های دیگر سیدنی دارد.

رستوران Lal Qila

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Lal Qila دکوراسیونی مجلل به رنگ قرمز دارد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای سنتی هندی و پاکستانی است.

 انواع پلو و بریانی به سبک آشپزی سنتی هندی و پاکستانی در منوی این رستوران وجود دارد

انواع پیش‌غذا و غذای اصلی و دسر در منوی رستوران وجود دارد که همگی با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. گوشت‌ها با حرارت ملایم در ظرف‌های سفالی پخته می‌شوند تا جایی که به راحتی از استخوان جدا می‌شوند. انواع پلو و بریانی به سبک آشپزی سنتی هندی و پاکستانی در منو وجود دارد که عطر و طعم خاص و متمایزی دارند. انواع نان‌های سنتی هم در این رستوران در کنار غذاها سرو می‌شود که امتحان کردن آن‌ها، تجربه‌ای خاص و متفاوت است.

رستوران Armani

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Armani یک انتخاب عالی برای زمانی است که دوست دارید غذاهای تلفیقی با بهترین کیفیت نوش جان کنید. این رستوران، تلفیقی از آشپزی مدیترانه‌ای و عربی را سرو می‌کند. انواع غذاها از جمله گوشت‌های کبابی، استیک، غذای دریایی، پاستا و ریزوتو و حتی انواع غذاهای گیاهی در منوی رستوران وجود دارد. تنوعی که این منو دارد، بدون شک سلیقه‌ی شما را راضی می‌کند. انواع نوشیدنی‌های میوه‌ای رستوران را از دست ندهید. چای‌ها و دمنوش‌های عربی، بخش دیگری از منو را تشکیل می‌دهند.

رستوران Bamiyan

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Bamiyan انواع غذاهای لذیذ افغانی را سرو می‌کند؛ غذاهایی که معمولا با ذائقه‌ی ما هماهنگی دارد و شباهت زیادی به بسیاری از غذاهای ایرانی دارد.

 نان‌های محلی این رستوران، عطر و طعم خاصی دارند و داغ و تازه، مستقیم از تنور روی میز شما سرو می‌شوند

فضای رستوران بسیار جذاب و دیدنی است و با صنایع دستی و آثار هنری سنتی تزیین شده است که لذت غذا خوردن در این رستوران را دوچندان می‌کند. انواع دامپیلنگ و نان‌های محلی با دیپ‌های تهیه شده از ماست، از جمله پیش‌غذاهای رستوران است که نباید از دست بدهید.

 نان‌های محلی رستوران، عطر و طعم خاصی دارند و داغ و تازه، مستقیم از تنور روی میز شما سرو می‌شوند. برنج کابلی با گوشت بره، یکی از غذاهایی است که نباید از دست بدهید. این برنج را در عصاره‌ی گوشت می‌پزند و با ادویه‌هایی مثل دارچین و هل، طعم‌دار می‌کنند. روی برنج، کشمش و هویج و خلال بادام می‌ریزند. این رستوران هم شعبه‌های مختلفی در سطح شهر دارد.

رستوران New Star Kebab House

رستوران های حلال سیدنی

رستوران New Star Kebab House برای زمانی ایده‌آل است که دل‌تان انواع فست‌فود می‌خواهد. این رستوران، در واقع یک رستوران ترکی است که تقریبا همه‌چیز سرو می‌کند. از انواع کباب‌ها گرفته تا خوراک و اسنک‌های حلال. تنوع منوی رستوران بسیار قابل توجه است، بنابراین هر سلیقه و ذائقه‌ای که داشته باشید، حتما غذای مورد نظرتان را در این رستوران پیدا می‌کنید. انواع پیتزا، پیده، گوزلمه و دیپ در منو وجود دارد. بهترین غذای رستوران که طرفداران زیادی دارد، اسکندرکباب است که با نان مخصوص، ماست و سس گوجه سرو می‌شود.

رستوران دربند (Darband Restaurant)

رستوران های حلال سیدنی

همان‌طور که از اسم رستوران پیدا است، رستوران دربند یک رستوران ایرانی است. این رستوران ساده، غذایی باکیفیت و لذیذ دارد و اگر در سیدنی هوس غذای ایرانی کردید، این رستوران را فراموش نکنید. بهترین کباب کوبیده، کباب برگ با پلوی زعفرانی و عطر و طعم آشنای زرشک، برایتان سرو می‌شود. باقالی‌پلو و قیمه از دیگری غذاهای منو است که حتما باید امتحان کنید. کشک بادمجان از غذاهای محبوب منو است.

رستوران Himalaya

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Himalaya یک رستوران غذای حلال است که خانوادگی اداره می‌شود و البته پنج شعبه در سراسر سیدنی دارد. در این رستوران انواع غذاهای هندی و پاکستانی سرو می‌شود. غذای مخصوص منو، غذایی به نام Beef Nihari است؛ یک غذای سنتی پاکستانی که نوعی خوراک گوشت گوساله است که با پیازداغ و زنجبیل طعم‌دار می‌شود. غذایی به نام Paratha انتخاب خوبی برای گیاه‌خواران است. این غذا در واقع سبزیجات یا سیب‌زمینی شکم‌پر است که به خوبی طعم‌دار می‌شود و عطر و طعمی فراموش‌نشدنی دارد.

رستوران Cairo Takeaway

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Cairo Takeaway یک رستوران مصری است که می‌توانید آنجا غذا سفارش دهید و بیرون از رستوران نوش جان کنید. درست همانطور که غذاها در غرفه‌های خیابانی قاهره، سرو می‌شوند. فلافل اصیل و کوشاری که غذای ملی مصر است، دو مورد از بهترین و مهم‌ترین غذاهای منو است که مشتریان زیادی را به سوی این رستوران می‌کشد. انواع خوراک‌های لذیذ، سوپ‌های تهیه شده با نودل و سایر غذاهای سنتی مصری در منو وجود دارد و منوی رستوران بسیار متنوع است و تنوع آن، همه‌ی سلیقه‌ها را راضی می‌کند.

رستوران It’s Time For Thai

رستوران های حلال سیدنی

رستوران It’s Time For Thai غذاهایی از جنوب و مرکز تایلند را سرو می‌کند. این رستوران، یک رستوران خانوادگی است که شعبه‌های زیادی دارد. انواع برنج و خوراک تایلندی در منو وجود دارد و حتی غذای دریایی نیز در آن پیدا می‌شود. ماهی سرخ شده یا بخارپز طعم‌دار شده با چیلی و تمرهندی از محبوب‌ترین غذاهای رستوران است. انواع سالاد سنتی در منو وجود دارد که عطر و طعمی متفاوت از سایر سالادهای رایج دارند.

رستوران Ipoh on York

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Ipoh on York در خیابان شلوغ یورک‌استریت قرار دارد و بهترین رستوران شهر برای خوردن غذاهای کلاسیک مالزیایی است و انواع کاری و خوراک مرغ و گوشت در منو وجود دارد. این رستوران گواهینامه‌ی حلال دارد و با خیال راحت می‌توانید از غذاهای مختلف آن امتحان کنید. این رستوران روزهای یکشنبه تعطیل است و از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر و شنبه‌ها از ۱۱ صبح تا ۳ بعدازظهر باز است.

رستوران Funky Pies

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Funky Pies دور از هیجان و هیاهوی منطقه‌ی تجاری شهر سیدنی قرار دارد.

غذاهای منوی رستوران شامل انواع پای‌های کلاسیک و رول‌های وگان است

در خیابانی آرام و دنج که رستوران‌های زیادی در آن واقع شده است. رستوران Funky Pies یک رستوران وگان است و برای کسانی مناسب است که حتی موقع غذا خوردن نیز به فکر حفظ سیاره‌ هستند. غذاهای منوی رستوران شامل انواع پای‌های کلاسیک و رول‌های وگان است. منوی رستوران چند غذای محبوب دارد که مشتریان را به اینجا می‌کشد و بین اهالی شهر بسیار محبوب است. این رستوران از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۷ صبح تا ۸ و نیم شب و روزهای شنبه و یکشنبه از ۱۱ صبح تا ۸ و نیم شب باز است و از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

رستوران Sadhana Kitchen

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Sadhana Kitchen در ساحل بوندی یکی از مناطق ساحلی شهر قرار دارد و فضایی آرام و دنج دارد. اینجا می‌توانید بهترین غذاهای ارگانیک را نوش جان کنید و البته برای خوردن شام، باید زودتر به این رستوران سر بزنید. این رستوران هفت روز هفته باز است و از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. غذاهای رستوران شامل غذاهای بدون گلوتن و بدون شکر است و برای کسانی که رژیم غذایی سالم خود را حتی در طول سفر نمی‌خواهند ترک کنند، انتخاب خوبی است.

رستوران Rubyfruit

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Rubyfruit در واقع یک نانوایی و کافه‌ی گیاهی است. منوی این کافه پر از انواع غذاهای گیاهی است که از بین آن‌ها می‌توان به برگرهای گیاهی اشاره کرد. همه‌ی غذاهای منو، بدون لبنیات و بدون تخم مرغ است و برای کسانی که رژیم غذای گیاهی دارند و وگان هستند، انتخابی ایده‌آل است. این رستوران هفت روز هفته فعالیت می‌کند و از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان خود است.

رستوران Efendy

رستوران های حلال سیدنی

رستوران Efendy یکی از رستوران‌های حلال سیدنی است که طرفداران زیادی دارد.

اگر از علاقه‌مندان به غذاهای ترکی هستید، بدون هیچ تردیدی این رستوران را انتخاب کنید

اگر از علاقه‌مندان به غذاهای ترکی هستید، بدون هیچ تردیدی، این رستوران را انتخاب کنید. فضایی بزرگ و آرام دارد. محیط آن بسیار دلپذیر و زیبا است و بهترین غذاهای اصیل ترکی با بهترین کیفیت و عطر و طعم، سرو می‌کند. بهترین خوراک‌ها، کباب‌های متنوع و غذاهای کلاسیک ترکی در منو وجود دارد و تنوع آن بسیار قابل توجه است و سلیقه‌های مختلف را راضی می‌کند. این رستوران روزهای دوشنبه تعطیل است. از سه‌شنبه تا جمعه از ساعت ۵ عصر تا ۱۰ شب باز است و روزهای شنبه و یکشنبه از ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر و از ۵ بعدازظهر تا ۱۰ شب، آماده‌ی پذیرایی از مهمانان است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه