بهترین هتل های 4 ستاره توکیو؛ مرکز اقتصادی ژاپن

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره توکیو؛ مرکز اقتصادی ژاپن

آیا در تلاش هستید که در زمان بازدید از توکیو در بهترین هتل‌های 4 ستاره اقامت داشته باشید تا هم سفری لوکس را تجربه کنید هم نسبت به هتل‌های 5 ستاره، کمی در هزینه خود صرفه جویی کنید؟! مطمئن باشید جای درستی آمده‌اید.

هتل ‌های توکیو هتل‌هایی جذاب با تلفیق مدرنتیه و سنت در ژاپن هستند که بی‌شک در تور ژاپن با موارد متنوعی روبه رو خواهید شد. با به‌زبان آوردن نام ژاپن، سامورایی‌ها، لباس‌های سنتی و شکوفه‌های گیلاس در ذهن ما تداعی می‌شود. توکیو پایتخت این کشور پیشرفته سالانه گردشگران بسیاری را برای آشنایی با فرهنگ ژاپنی و دیدن جاذبه‌های منحصربه‌فردش به سمت خود روانه می‌کند. این شهر نورانی و درخشان با پتانسیل بالایی که در صنعت، مد و پوشاک و غذاهای متنوع دارد پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای است.

در ادامه قصد داریم بهترین هتل‌ های 4 ستاره توکیو را به شما معرفی کنیم تا در سفر خود به این شهر دچار سردرگمی نشوید؛ همراه ما باشید.

هتل 4 ستاره توکیو

فهرست هتل‌ها:

هتل اداکیو سنچری تاور (Odakyu Hotel Century Southern Tower)

هتل اداکیو سنچری تاور (Odakyu Hotel Century Southern Tower)

هتل اداکیو سنچری تاور یکی از هتل‌های 4 ستاره و مدرن در توکیو است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این هتل مجلل در برجی باشکوه قرار دارد که مناظر پاناروما از شهر را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. مدیریت این هتل تمام تلاش خود را برای رضایت مهمانان خود لحاظ کرده و کارمندانی حرفه‌ای از همان مراحل ورود در کنار مهمانان هستند و پس از پذیرش، آن‌ها را به اتاق‌هایشان هدایت می‌کنند.

اتاق‌های هتل دکوری مدرن دارند و بسیار دلباز هستند. مهمانان با دکوری جذاب و با رنگ خاکی روبه رو خواهند شد؛ اتاق‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مسافرین اقامت راحتی را داشته باشند. اتاق‌ها پنجره‌هایی بزرگ دارند و چشم‌اندازی جذاب از شهر را به مهمانان نشان می‌دهند. همه چیز در اتاق‌ها کامل است و همه آن‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار و حمامی مجهز به لوازم بهداشتی هستند.

صبحانه هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و غذاهای فوق‌العاده ژاپنی با منویی فوق‌العاده که سرآشپز تهیه کرده است به مهمانان پیشنهاد می‌شود؛ غذاهای بین‌المللی نیز برای مهمانان سرو می‌شود. بار این هتل یکی از بخش‌هایی است که برای تست نوشیدنی‌های مختلف باید به آن سربزنید.

از این هتل تا معبد میجی حدود ۱٫۳ کیلومتر، تا برج توکیو ۵٫۱ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۹٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 151-8583 Tokyo Prefecture, Shibuya-ku, Yoyogi 2-2-1, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۳۷۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ماساژ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل رویال پارک شیدومه (The Royal Park Hotel Tokyo Shiodome)

هتل رویال پارک شیدومه (The Royal Park Hotel Tokyo Shiodome)

هتل رویال پارک شیدومه هتلی مدرن و لوکس است که در برجی زیبا قرار دارد و در سال ۲۰۱۳ بازسازی شده است. از این هتل با طی کردن ۳ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشید. این هتل با بهترین امکانات و گزینه‌های متنوع از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

هتل اتاق‌های مختلفی دارد و مهمانان با توجه به تعداد نفرات و بودجه خود می‌توانند از اتاق‌های این هتل انتخاب کنند. دکور اتاق‌ها با رنگ‌های ملایم است و آرامش را به مهمانان خود منتقل می‌کنند. بیشتر از رنگ‌های سفید و کرم در اتاق‌ها استفاده شده است که گاها در بعضی از اتاق‌ها تک رنگ‌های سبز کم‌رنگ یا بنفش نیز در تک صندلی‌ها به چشم می‌خورد. اتاق‌ها به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی مجهز است.

رستوران هتل نیز با غذاهای متنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل دارای مرکز ماساژ و تناسب اندام است که مهمانان در اوقات فراغت خود و ریلکس کردن می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. از این هتل تا معبد میجی حدود ۱٫۳ کیلومتر، تا برج توکیو ۱٫۵ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۶٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 105-8333 Tokyo Prefecture, Minato-ku, Higashishimbashi 1-6-3, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۹۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل دای ایچی توکیو (Dai-ichi Hotel Tokyo)

هتل دای ایچی توکیو (Dai-ichi Hotel Tokyo)

هتل دای ایچی توکیو هتلی زیبا و با تجهیزات و امکانات مجلل و عالی است که در محله Ginza قرار دارد. دکوراسیون داخلی این هتل کلاسیک است و از شیک‌ترین مبلمان‌ها و دکورها در آن استفاده شده است.

اتاق‌های هتل شما را مجذوب خود می‌کند؛ دکور کلاسیک و مبلمان‌هایی با پارچه‌ها و روکش‌های زیبا با طرح‌های زیبا و فضای دلباز حس آرامش را به شما می‌دهد. همه عناصر در اتاق‌ها در بهترین شکل ممکن است و لوکس بودن آن کاملا مشهود است. اتاق‌ها به گونه‌ای برای مهمانان حاضر شده است که کمترین کمبودی نداشته باشند. حمام اتاق‌ها نیز بسیار مجلل و زیبا و مجهز به لوازم بهداشتی و شوینده‌های لوکس هستند. در همه بخش‌های هتل نیز اینترنت بی‌سیم در دسترس است.

از ویژگی‌های برجسته توکیو فرهنگ و آداب غذایی آن است که امروزه فراتر از مرزها قدم نهاده و برای بسیاری از مردم جهان غذاهای اصیلی و محلی ژاپنی واژه‌ای آشنا است و کمتر کسی پیدا می‌شود که لااقل اسم سوشی به گوشش نخورده باشد.

این هتل رستوران‌های متنوعی دارد و شما می‌توانید بهترین سوشی‌ها و غذاهای ژاپنی را در آن تست کنید. به شما توصیه می‌کنیم که صبح‌ها کمی زودتر بیدار شوید تا با صبحانه فوق‌العاده و رنگارنگی که روزانه برای شما چیده می‌شود، روز خود را آغاز کنید. در بار هتل نیز با نوشیدنی‌های سنتی و نوشیدنی‌های معروف از شما پذیرایی می‌شود. از این هتل تا برج توکیو ۱٫۶ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۶٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 105-8621 Tokyo Prefecture, Minato-ku Shinbashi 1-2-6, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۹۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل میلینیوم میتوسی گاردن (Millennium Mitsui Garden Hotel Tokyo)

هتل میلینیوم میتوسی گاردن (Millennium Mitsui Garden Hotel Tokyo)

اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در محیطی باشکوه و بی‌همتا سپری کنید هتل میلینیوم میتوسی گاردن، گزینه‌ای عالی و شاهانه خواهد بود. این هتل جدید است و در سال ۲۰۱۴ بازگشایی شده و با بهترین امکانات و کارمندانی حرفه‌ای کار خود را آغاز کرده است. این هتل در مرکز تجاری شهر قرار دارد و می‌تواند یک گزینه عالی برای علاقه‌مندان به بازدید از مراکز خرید متنوع باشد.

اتاق‌های مدرن هتل با رنگ بادمجانی دکور شده است و پنجره‌هایی رو به خیابان پرتردد رو به هتل دارد؛ البته نگران این موضوع نباشید، چون اتاق‌ها عایق صدا هستند و شما به راحتی می‌توانید در اتاق‌های خود استراحت کنید و از این تردد به‌خصوص در نور شب لذت ببرید. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار و حمامی با لوازم مورد نیاز هستند.

صبحانه هر روزه به‌صورت بوفه‌ای به سبک ژاپنی و اروپایی هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود که قطعا باید از آن تست کنید و روز خود را با انرژی در این شهر زیبا و دیدنی شروع کنید. برای دیگر وعده‌های غذایی نیز با منویی متنوع از غذاهای محلی و بین‌المللی از شما پذیرایی می‌شود. از این هتل تا برج توکیو ۱٫۶ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۶٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 105-8621 Tokyo Prefecture, Minato-ku Shinbashi 1-2-6, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۹۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل ریچموند پریمیر اوشیگا (Richmond Hotel Premier Tokyo Oshiage)

هتل ریچموند پریمیر اوشیگا (Richmond Hotel Premier Tokyo Oshiage)

هتل ریچموند پریمیر اوشیگا هتلی 4 ستاره و شیک در توکیو است که در سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل در کنار امکانات عالی دارای موقعیت جغرافیایی عالی است و مهمانان تنها با طی کردن ۳ دقیقه پیاده‌روی می‌توانند به ایستگاه مترو دسترسی داشته باشند و دسترسی به فرودگاه نیز با مترو امکان‌پذیر است.

بعد از یک روز طولانی گردش در میان جاذبه‌ها می‌توانید به سراغ اتاق گرم و شیک‌تان بروید و کمی ریلکس کنید. اتاق‌های مدرن هتل نه تنها رضایت شما را بدست خواهند آورد، بلکه با نورپردازی حرفه‌ای که در گوشه و کنار آن انجام شده است، آرامش شما را بیشتر خواهد کرد. در همه اتاق‌ها اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار و حمامی با لوازم بهداشتی وجود دارد.

صبحانه‌ای از میوه‌های تازه، آبمیوه‌های سرد و گرم، نان‌های تازه و هر چیزی که برای صبحانه فوق‌العاده لازم است در رستوران هتل به‌صورت بوفه‌ای برای شما حاضر می‌شود. غذاهای ژاپنی و بین‌المللی نیز برای دیگر وعده‌های غذایی شما با بهترین دستورات غذایی حاضر می‌شود.

این هتل دارای اتاق کنفرانس و جلسه نیز است و شما اگر برای اهداف کاری به این شهر سفر کرده‌اید، می‌توانید از امکانات این بخش‌ استفاده کنید. از این هتل تا برج توکیو ۸٫۴ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۱٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 131-0045 Tokyo Prefecture, Sumida-ku Oshiage 1, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۶۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل گیت آساکوسا کامیناریمون بای هولیک (The Gate Hotel Asakusa Kaminarimon by Hulic)

هتل گیت آساکوسا کامیناریمون بای هولیک (The Gate Hotel Asakusa Kaminarimon by Hulic)

هتل گیت آساکوسا کامیناریمون در سال ۲۰۱۲ فعالیت خود را به‌عنوان هتلی 4 ستاره در توکیو ژاپن شروع کرده و با ارائه خدمات بی‌نقص توانسته است نظر بسیاری از گردشگران و مهمانان تجاری را کسب کند. مهمانان از این هتل شروع خوبی را در شهر خواهند داشت و با نزدیک بودن مترو به این هتل، دسترسی را برای مهمانان راحت کرده است.

اتاق‌های هتل با رنگ‌های تیره دکور شده است و کسانیکه دوست دارند در محیطی آرام و با دکوری این چنینی اقامت داشته باشند که نورپردازی ظریفی داشته باشد، این هتل می‌تواند از انتخاب‌های مناسب باشد. اتاق‌ها در شب‌ها و با نور آباژورها فضایی رمانتیک و مملو از آرامش دارد. همه اتاق‌ها به تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و حمام مجهز هستند.

غذاهای فوق‌العاده ژاپنی و فرانسوی در رستوران‌های این هتل برای مهمانان سرو می‌شود و غذاهای شما با زیباترین دکور برای شما سرو می‌شود. حتما از میز سالاد و دسر نیز گزینه‌هایی را انتخاب کنید. در بار هتل با دوستان خود می‌توانید شبی خاص را تجربه کنید؛ در بار هتل نوشیدنی‌های متنوعی برای شما سرو می‌شود. از این هتل تا برج توکیو ۷٫۴ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۰٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 111-0034 Tokyo Prefecture, Taito-ku, Kaminarimon 2-16-11, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۳۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل بل کلاسیک توکیو (Hotel Bellclassic Tokyo)

هتل بل کلاسیک توکیو (Hotel Bellclassic Tokyo)

هتل بل کلاسیک توکیو هتلی مناسب برای سفر به این شهر است و با قرار گرفتن در کنار ایستگاه مترو Otsuka شما می‌توانید به بسیاری از بخش‌های شهر دسترسی داشته باشید. اتاق‌های این هتل دکوری ساده دارند و در هر اتاق از رنگ‌های متنوع آبی، خاکستری و سرخابی استفاده شده است. همه چیز به گونه‌ای طراحی شده است که هیچ کمبودی را در مدت اقامت خود نخواهید داشت.

رستوران ژاپنی و فرانسوی این هتل با غذاهای فوق‌العاده از مهمانان خود میزبانی می‌کنند. شما اگر در انتخاب غذای خود دچار تردید شده‌اید می‌توانید از کارمندان این بخش کمک بخواهید تا آن‌ها شما را با ترکیبات هر یک از غذاها آشنا کنند. بار هتل نیز برای اوقات فراغت و دورهمی‌های دوستانه پیشنهادی عالی است. از این هتل تا برج توکیو ۸٫۳ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۶٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 170-0005 Tokyo Prefecture, Toshima-ku, Minamiotsuka 3-33-6, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۵۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل ریومیکان توکیو (Hotel Ryumeikan Tokyo)

هتل ریومیکان توکیو (Hotel Ryumeikan Tokyo)

هتل ریومیکان توکیو آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم؛ این هتل 4 ستاره منظره‌ای پاناروما از شهر را به مهمانان خود هدیه می‌دهد و با اتاق‌های زیبا و دلباز از مهمانان خود میزبانی می‌کند. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی تمیز و شیک هستند.

در رستوران هتل غذاهای ژاپنی سرو می‌شود. برای شما ظرف‌های کوچک با غذاهای خوش‌رنگ پر می‌شود و شما با مزه‌ای از غذاهای محلی در رستوران هتل آشنا می‌شوید. از این هتل تا برج توکیو ۳٫۶ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۴٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 103-0028 Tokyo Prefecture, Chuo-ku Yaesu 1-3-22, Japan
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۳۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ماساژ، مرکز تناسب اندام، سونا، امانت بار، تبادل ارز، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کارمندان چندزبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل 4 ستاره توکیو

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره توکیو بوده است؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و کیفیت بهترین باشد تا شما با خیال راحت‌تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. شما می‌توانید به هر یک از این هتل‌ها که در این لیست به شما معرفی کردیم، در صفحه‌ی مربوط به هر هتل رای دهید و نظرات خود را بنویسید تا بقیه کاربران نیز با تجربیات شما آشنا شوند.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه