بهترین هتل های 5 ستاره زوریخ؛ هتل‌هایی جذاب و رویایی در سوئیس

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین هتل های 5 ستاره زوریخ؛ هتل‌هایی جذاب و رویایی در سوئیس

هتل‌های زوریخ هتل‌هایی با مناظر فوق‌العاده و امکانات عالی است و کسانی که قصد دارند سفری لوکس را در این شهر تجربه کنند، هتل‌های 5 ستاره در این شهر انتخابی مناسب خواهد بود.

هتل های زوریخ هتل‌هایی فوق‌العاده با بهترین امکانات هستند که اغلب چشم‌انداز‌ی زیبا از شهر یا طبیعت زیبا و کوه‌های آلپ را به مهمانان خود هدیه می‌دهند و مطمئنا در تور سوئیس با آن‌ها آشنا خواهید شد. زوریخ، مرکز مالی کشور سوئیس بوده و شهری است که بانک‌های آن شهرت بسیار دارد؛ همچنین بزر‌گ‌ترین و شلوغ‌ترین فرودگاه بین‌المللی را در کشور سوئیس دارا است و این شهر یکی از بیشترین نرخ ورود گردشگران خارجی را به خود اختصاص داده است. زوریخ شهری بسیار پاک و بهره‌ور است و به این دلیل شهرت جهانی دارد. از این شهر غالبا به‌عنوان مرغوب‌ترین شهر دنیا از نظر ارزش زندگی نام برده می‌شود.

در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های 5 ستاره زوریخ را به شما معرفی کنیم، بنابراین همراه ما باشید.

هتل 5 ستاره زوریخ

معرفی هتل

هتل زوریخ ماریوت (Zurich Marriott Hotel)

هتل زوریخ ماریوت (Zurich Marriott Hotel)

تل زوریخ ماریوت هتلی لوکس و مجلل در قلب شهر زوریخ است که فاصله کمی از منطقه تجاری و مراکز خرید شهر دارد. این هتل با طراحی ظریف و زیبایی که دارد در مجاورت رودخانه لیمات قرار دارد و به ایستگاه مترو بسیار نزدیک است و بخاطر همین موضوع دسترسی را برای مهمانان خود راحت کرده است. همچنین برای بازدید از این هتل که در سال ۱۹۷۲ ساخته شده است، تنها با طی کردن چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به بخش تاریخی و قدیمی شهر دسترسی داشته باشید.

اتاق‌های مدرن هتل با پنجره‌های بزرگ، نور کافی را به اتاق‌ها می‌رسانند و مهمانان با چشم‌انداز پانارومیک از دریاچه و شهر از اتاق‌هایشان در هر موقع از شبانه‌روز می‌توانند از دیدن این منظره لذت ببرند. اتاق‌های این هتل عایق صدا هستند و شما در آرامش کامل در اتاق‌های خود استراحت خواهید کرد. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار و حمامی با لوازم بهداشتی هستند که هر روزه شارژ می‌شوند.

صبحانه فوق‌العاده‌ای هر روزه برای مهمانان تا ساعت ۱۱ سرو می‌شود. ۲ رستوران در این هتل آماده سرو غذاهای مختلف برای مهمانان است، یکی از آن‌ها غذاهای محلی و سنتی سوئیسی را سرو می‌کند؛ حتما از فوندوی پنیر این رستوران تست کنید که طعمی بی‌نظیر دارد. رستوران دیگر در این هتل غذاهای تایلندی را سرو می‌کند که برای علاقه‌مندان به این نوع غذاها پیشنهاد مناسبی خواهد بود. کافه این هتل نیز که طراحی داخلی نزدیک به کافه‌های نیویورک دارد با تنقلات، شیرینی‌ها و میان‌وعده‌های مختلف همراه نوشیدنی‌های خوش‌طعم از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

این هتل گزینه‌هایی را برای اوقات فراغت مهمانان خود در نظر گرفته است؛ مرکز تناسب اندام هتل برای علاقه‌مندان به ورزش و کسانیکه در سفر نیز دوست دارند ورزش‌های صبحگاهی خود را انجام دهند مناسب است. همچنین پس از گشت و گذار در شهر، برای آرامش و استراحت، سری به سونای هتل بزنید و کمی ریلکس کنید.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۰٫۴ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۱٫۵ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۲٫۱ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۲٫۶ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۷٫۹ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۰٫۱ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۰٫۵ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۷ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Neumühlequai 42, City Centre, 8006 Zürich, Switzerland
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۶۶ اتاق است
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، مرکز اسپا و سلامت، اتاق بخار، حمام، مرکز تناسب اندام، سونا، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، غذای کودکان در صورت درخواست، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (عربی، ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی)

هتل پارک هایت زوریخ (Park Hyatt Zurich)

هتل پارک هایت زوریخ (Park Hyatt Zurich)

هتل پارک هایت زوریخ از هتل‌های لوکس و مجلل است که در بافت قدیمی شهر قرار دارد و همین موضوع آن را به هتلی با دسترسی عالی تبدیل کرده است. امکانات عالی و باکیفیت، آن را به یکی از بهترین هتل‌های زوریخ تبدیل کرده است که بسیاری از گردشگران آن را به‌عنوان محل اقامت خود برمی‌گزینند.

اتاق‌های هتل مدرن و شیک هستند و با ترکیب رنگ چوبی و قهوه‌ای مبلمان و تخت‌ها با رنگ پارچه مبلمان‌ها هارمونی جذابی را ایجاد کرده است. پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها، نور کافی را به اتاق‌ها می‌رسانند، البته اگر دوست دارید که اتاق خود را تاریک کنید، پرده‌های ضخیم‌تری نیز در اتاق‌ها نصب شده است. این اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجلل و شیک هستند.

رستوران هتل غذاهای بی‌نظیری را برای مهمانان سرو می‌کنند؛ غذاهای محلی و غذاهای بین‌المللی با منویی متنوع که سرآشپز تهیه کرده است به مهمانان ارائه می‌شود. محیط رستوران و آرامش آن، لذت غذاخوردن را برای شما دوچندان خواهد کرد. اگر دوست دارید در فضای باز غذای خود را میل کنید، در بیرون از هتل، محیطی برای مهمانان در نظر گرفته شده است که غذای خود را نوش جان کنید. اگر دوست دارید که با نوشیدنی‌های جذاب بیشتری آشنا شوید یا شبانگاهی خاص را تجربه کنید، به بار هتل بروید و از نوشیدنی‌هایی که سرو می‌شود امتحان کنید.

مرکز اسپا و سلامت هتل برای ریلکس کردن و برطرف کردن خستگی گزینه‌ای عالی است و شما در این بخش از هتل با بهترین خدمات ماساژ روبه رو خواهید شد و قطعا از بخش‌هایی خواهد بود که در مدت اقامت خود به‌صورت متوالی به آن سر خواهید زد.

 از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۰٫۴ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۱ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۰٫۸ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۳٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۹٫۷ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۰٫۱ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۱٫۴ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۱ کیلومتر فاصله است.

  •  آدرس: Beethovenstrasse 21, Enge, 8002 Zürich, Switzerland
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۳۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، مرکز اسپا و سلامت، اتاق بخار، حمام، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، سونا، کتابخانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، غذای کودکان در صورت درخواست، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، کتاب و سی دی برای کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل دولدر گرند (The Dolder Grand)

هتل دولدر گرند (The Dolder Grand)

اگر به دنبال آرامشی وصف‌نشدنی، اقامتی خاص و رویایی و هتلی فوق لوکس و مجلل هستید، هتل دولدر گرند هر آنچه که از یک هتل شاهانه و مدرن انتظار دارید، برای شما مهیا می‌کند. البته باید این را هم بدانید که این هتل از گران‌ترین هتل‌های زوریخ است و هزینه بسیاری را برای شما به دنبال دارد، ولی مطمئن باشید این هتل فراتر از هزینه‌ای که می‌کنید برای شما جذاب و عالی خواهد بود. ساختمان این هتل همانند کاخ‌های داستان‌های افسانه‌ای می‌درخشد و با دیدن آن از دور، محو آن خواهید شد.

اتاق‌های این هتل با این توصیفاتی که شده است قطعا اتاق‌هایی راحت خواهد بود که رضایت شما را بدست خواهد آورد. اتاق‌های این هتل بسیار متنوع هستند و شما با توجه به تعداد نفرات و بودجه‌ای که دارید، می‌توانید از اتاق‌های استاندارد تا سوئیت‌های فوق لوکس انتخاب کنید. بسیاری از اتاق‌ها دارای تراس هستند و شما می‌توانید تا ساعت‌ها از دیدن منظره هتل و طبیعت زیبایش لذت ببرید. همه امکانات رفاهی در بهترین شکل ممکن برای شما در اتاق‌ها فراهم شده است.

غذاهای فوق‌العاده سوئیسی، بهترین غذاهای بین‌المللی، دسرهای متنوع و وسوسه‌انگیز خوش رنگ و جذاب، همه و همه در رستوران‌های این مجموعه در انتظار شما است. پیشنهاد ما به شما این است که حتما به تراس هتل بروید و در محیطی با هوای عالی و نسیم خنک غذای خود را نوش جان کنید. صبحانه هر روزه برای شما تهیه می‌شود و چه بهتر که در فضای باز و با خوردن این صبحانه متنوع روز خود را آغاز کنید. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های متنوع در هر موقع از شبانه‌روز بهترین نوشیدنی‌ها را برای شما سرو می‌کند.

آرامش بیشتر را در مرکز اسپای این هتل تجربه خواهید کرد و چه بهتر که حتما تنی به آب بزنید و کمی در استخر زیبای هتل با نورپردازی ظریف و حرفه‌ایش شنا کنید. این هتل دارای اتاق جلسه و کنفرانس نیز است و شما برای قرارهای کاری خود می‌توانید به این بخش مراجعه کنید. 

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۲٫۵ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۱٫۸ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۲٫۲ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۳٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۸٫۸ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۲٫۵ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۲٫۶ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Kurhausstrasse 65, Zürichberg, 8032 Zürich, Switzerland
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۷۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، مرکز اسپا و سلامت، اتاق بخار، حمام، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، سونا، کتابخانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اسنک بار، غذای کودکان در صورت درخواست، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، کتاب و سی دی برای کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

هتل آلدن سوئیت اسپلوجن شلوس زوریخ (Alden Suite Hotel Splügenschloss Zurich)

هتل آلدن سوئیت اسپلوجن شلوس زوریخ (Alden Suite Hotel Splügenschloss Zurich)

هتل آلدن سوئیت اسپلوجن شلوس زوریخ هتلی عالی برای کسانی است که علاقه‌مند به هتل‌هایی هستند که اتاق‌های کمتری دارد و مهمانان آن به مراتب کمتر هستند. این هتل در یک ساختمان تاریخی و متعلق به سال ۱۸۹۵ است که در یک محله عالی قرار دارد. شما به راحتی از این هتل می‌توانید به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشید. همه چیز در این هتل لوکس و مجلل است و با انتخاب آن، سفری خاص را برای خود رقم خواهید زد.

این هتل کلاسیک اتاق‌های خاص با دکوری سنتی دارد و کاغذ دیواری‌های نقره‌ای با کفپوش بنفش و دکوری بیشتر با همین رنگ، اتاق‌هایی زیبا و سرشار از آرامش را ایجاد کرده است. نورپردازی اتاق‌ها و آباژورها به جذابیت اتاق‌ها افزوده و آن را برای مهمانان دلچسب‌تر کرده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل با سقف گچبری شده و تابلوهای هنری زیبا با غذاهای محلی و فصلی که با بهترین ترکیبات تهیه می‌شود آماده سرویس دهی به مهمانان خود است. صبحانه عالی سوئیسی نیز هر روزه برای شما سرو می‌شود. شما عاشق غذاها و محیط دلربای این رستوران خواهید شد. در کافه هتل دسرهای فوق‌العاده و نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز برای شما سرو می‌شود.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۱٫۶ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۱٫۳ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۲٫۲ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۳٫۷ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۱۰ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۰٫۵ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۲٫۶ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Splugenstrasse 2, Enge, 8002 Zürich, Switzerland
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، مرکز اسپا و سلامت، اتاق بخار، حمام، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، سونا، کتابخانه، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، کتاب و سی دی برای کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی)

 هتل رنسانس زوریخ تاور (Renaissance Zurich Tower Hotel)

هتل رنسانس زوریخ تاور (Renaissance Zurich Tower Hotel)

هتل رنسانس زوریخ تاور هتلی مدرن و 5 ستاره است که در برج Mobimo قرار دارد و در محله‌ای در غرب زوریخ واقع شده است. بسیاری از دفاتر و مراکز تجاری در نزدیکی این هتل قرار دارد و می‌تواند پیشنهادی عالی برای کسانی باشد که به قصد سفرهای تجاری به این شهر سفر می‌کنند.

اتاق‌ها با پنجره‌های پانارومیک و منظره‌ای از شهر از مهمانان میزبانی می‌کند. اتاق‌ها با دکوری مدرن و استفاده از رنگ‌های شاد فضایی عالی را فراهم کرده‌اند. همه چیز بی‌نقص طراحی شده و بهترین امکانات برای مهمانان در اتاق‌هایشان لحاظ شده است.

غذاهای بین‌المللی در رستوران هتل برای شما سرو می‌شود که از پرطرفدارترین آن‌ها استیک‌هایی است که در این رستوران سرو می‌شود و حتما باید از آن تست کنید. بار هتل نیز با نوشیدنی‌های عالی و نشاط‌آور از شما پذیرایی می‌کند.

اتاق بخار و سونا در این هتل برای مهمانان وجود دارد و شما می‌توانید به آن مراجعه کنید. خاطر نشان می‌شویم که در این هتل کلاس‌های یوگا نیز برگزار می‌کند و شما می‌توانید در این تمرینات شرکت کنید.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۲٫۳ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۳٫۳ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۲٫۲ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۴٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۸ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۰٫۷ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۲٫۲ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Turbinenstrasse 20, Escher Wyss, 8005 Zürich, Switzerland
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، مرکز اسپا و سلامت، اتاق بخار، حمام، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، سونا، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، کتاب و سی دی برای کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی)

هتل ویدر (Widder Hotel)

هتل ویدر (Widder Hotel)

هتل ویدر در محله‌ای آرام و در بخش قدیمی شهر قرار دارد و مهمانان یک ماجراجویی جذاب را می‌توانند از این هتل در بخش‌های شهر تجربه کنند و با اشتیاق بسیار به هتل خود بازگردند. هر بخش از این هتل جذابیت و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که مهمانان را غافلگیر می‌کند. در این هتل از عناصر چوبی استفاده شده است و ارتباط با طبیعت به خوبی در آن حس می‌شود.

اتاق‌ها با دکوری چوبی و تیره مبله شده‌اند که گاها با یک تک رنگ، مانند سبز مغز پسته‌ای به آن رنگ و شکل دیگری داده است. شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از اتاق‌های مجلل این هتل را انتخاب کنید.

غذاهای خوش‌عطر سوئیسی در رستوران هتل برای مهمانان سرو می‌شود و در تابستان و زمانی که هوا مطلوب است مهمانان می‌توانند غذای خود را در تراس هتل میل کنند. بار هتل نیز با دکور فوق‌العاده‌ای که دارد مکانی عالی و گزینه‌ای بی‌نقص برای دورهمی‌های شبانه خواهد بود.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۰٫۷ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۰٫۷ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۱ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۴٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۹ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۰٫۲ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۰٫۶ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Rennweg 7, City Centre, 8001 Zürich, Switzerland
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، مرکز اسپا و سلامت، اتاق بخار، حمام، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، سونا، کلاس‌های یوگا، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، کتاب و سی دی برای کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، امکانات وی‌آی‌پی، سوئیت ماه عسل، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی، پرتغالی)

هتل کامها گرند زوریخ - اتوگراف کالکشن (Kameha Grand Zurich, Autograph Collectio)

هتل کامها گرند زوریخ - اتوگراف کالکشن (Kameha Grand Zurich, Autograph Collectio)

هتل کامها گرند زوریخ - اتوگراف کالکشن آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل لوکس که در سال ۲۰۱۵ ساخته شده، هتلی مدرن و جدید است و توسط طراحان معروف طراحی شده است.

اتاق‌های هتل مدرن و دکوری خاص دارد که رنگ قرمز و مشکی بیشتر از هر رنگ دیگری در دکوراسیون آن به چشم می‌خورد. همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه قابل تنظیم، اینترنت بی‌‌سیم، تلویزیون و حمامی با لوازم بهداشتی هستند.

گزینه‌های غذاخوری این هتل متنوع است و شما می‌توانید بهترین پاستاها را در رستوران ایتالیایی این هتل تست کنید و غذاهای فرانسوی نیز برای علاقه‌مندان سرو می‌شود.

از این هتل تا موزه ملی سوئیس ۵٫۱ کیلومتر، تا موزه کونستهاوس زوریخ ۰٫۷ کیلومتر، تا خانه اپرای زوریخ ۶٫۶ کیلومتر، تا باغ وحش زوریخ ۴٫۴ کیلومتر، تا فرودگاه زوریخ ۳٫۳ کیلومتر، تا رودخانه لیمات ۶ کیلومتر، تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی زوریخ ۵٫۲ کیلومتر و تا دریاچه زوریخ ۰٫۱ کیلومتر فاصله است.

  • آدرس: Dufaux-Strasse 1, 8152 Glattbrugg, Switzerland
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۴۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: باغ، تراس، پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل فرودگاهی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، مرکز اسپا و سلامت، اتاق بخار، حمام، خدمات آرایشی، مرکز تناسب اندام، سونا، کلاس‌های یوگا، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، خدمات دربانی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، نگهداری کودک، کتاب و سی دی برای کودکان، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و شستشو، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، اتاق‌های عایق صدا، اتاق‌های خانوادگی، روزنامه، سرویس روزانه، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی، فیلیپینی)

    هتل 5 ستاره زوریخ

    آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 5 ستاره زوریخ بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و کیفیت بهترین باشد تا شما با خیال راحت‌تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. شما می‌توانید به هر یک از این هتل‌ها که در این لیست به شما معرفی کردیم، در صفحه‌ی مربوط به هر هتل رای دهید و نظرات خود را بنویسید تا بقیه کاربران نیز با تجربیات شما آشنا شوند.

    مطالب مرتبط:

    منبع Booking

    دیدگاه