بهترین هتل های 5 ستاره توکیو؛ شهر شکوفه ها در سرزمین آفتاب

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره توکیو؛ شهر شکوفه ها در سرزمین آفتاب

اگر قصد سفر به شهر شکوفه‌های گیلاس را دارید و می‌خواهید سفری لوکس را تجربه کنید هتل‌های 5 ستاره توکیو تمام آنچه که برای سفری مجلل و خاص نیاز دارید برای شما فراهم می‌کند.

هتل‌های توکیو هتل‌هایی جذاب با تلفیق مدرنتیه و سنت در ژاپن است که بی‌شک در تور ژاپن با هتل‌های متنوعی روبه رو خواهید شد. در با به زبان آوردن نام ژاپن در ذهن ما سامورایی‌ها، لباس‌های سنتی و شکوفه‌های گیلاس تداعی می‌شود. توکیو پایتخت این کشور پیشرفته سالانه گردشگران بسیاری را برای آشنایی با فرهنگ ژاپنی و دیدن جاذبه‌های منحصربه‌فردش به سمت خود روانه می‌کند. این شهر نورانی و درخشان با پتانسیل بالایی که در صنعت، مد و پوشاک و غذاهای متنوع دارد پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای است.

در ادامه قصد داریم بهترین هتل‌های 5 ستاره توکیو را به شما معرفی کنیم تا در سفر خود به این شهر دچار سردرگمی نشوید؛ همراه ما باشید.

هتل 5 ستاره توکیو

فهرست هتل‌ها:

هتل پارک حیات توکیو (Park Hyatt Tokyo)

هتل پارک حیات توکیو (Park Hyatt Tokyo)

هتل پارک حیات توکیو یکی از هتل‌های 5 ستاره و مجلل در شهر زیبا و پرتکاپوی توکیو است که بالای خیابان معروف Shinjuku قرار دارد. از این هتل زیبا منظره کوه فیجی به خوبی دیده می‌شود. این هتل لوکس که در مرکز تجاری قرار دارد نه تنها برای مسافرانی که به قصد سفر کاری به این شهر سفر می‌کنند مناسب است، بلکه برای گردشگران نیز می‌تواند شروع خوبی باشد.

این هتل با اتاق‌های متنوعی از مهمانان خود میزبانی می‌کند؛ اتاق‌های دلباز و بزرگ برای خانواده‌ها تا اتاق‌های دو نفره کوچک برای زوج‌های جوان. دکوراسیون اتاق‌ها ترکیبی از رنگ‌های تیره و روشن است. مبلمان کرمی رنگ در کنار دیوارهای طوسی با آباجورها و نورهای ظریف محیط آرامی را ایجاد کرده است. اتاق‌های این هتل پنجره‌هایی بزرگ رو به چشم‌انداز شهری دارند و دیدن این چشم‌انداز به خصوص در شب بسیار مهیج و جذاب است. همه اتاق‌های این مجموعه دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، میز کار و حمامی با سشوار و لوازم بهداشتی است.

میز صبحانه این هتل را باید دید و از آن چشید؛ صبحانه‌ای از نان‌های تازه و انواع ژامبون‌ها با تنوعی بسیاری از نوشیدنی‌ها. غذاهای مدرن ژاپنی در رستوران‌ هتل سرو می‌شود، البته غذاهای بین‌المللی نیز در منوی این رستوران وجود دارد. در کافه هتل کیک‌های پرطرفدار و شیرینی‌های فرانسوی سرو می‌شود که تست آنان با قهوه‌ای خوش‌طعم خالی از لطف نخواهد بود.

در اوقات فراغت خود اول به استخر بروید و کمی شنا کنید، سپس به مرکز اسپا و ماساژ بروید و ریلکس کنید؛ بهترین خدمات ماساژ در این بخش برای شما ارائه می‌شود. اگر دوست دارید در مدت سفر خود به آرامش بیشتری برسید به کلاس‌های یوگا بروید و در محیطی سرشار از آرامش تمرنیات را انجام دهید. از این هتل تا معبد میجی حدود ۱٫۴ کیلومتر، تا برج توکیو ۶٫۸ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۱۰٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 163-1055 Tokyo Prefecture, Shinjuku-ku, Nishishinjuku 3-7-1-2, Japan
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۱۷۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، بار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، کلاس‌های یوگا، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه، کتابخانه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، کتاب و سی دی مخصوص کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (اوکراینی، روسی، هلندی، آلمانی، کره‌ای، ژاپنی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی)

هتل کپیتال توکیو (The Capitol Hotel Tokyu)

هتل کپیتال توکیو (The Capitol Hotel Tokyu)

هتل کپیتال توکیو هتلی 5 ستاره و مجلل است که سبک طراحی آن از معماری و طراحی ژاپنی الهام گرفته است. این طراحی نه تنها در داخل این هتل نمایان است بلکه در محوطه باغ مانند هتل و با استفاده از درخت‌ها و عناصر طبیعی که در طراحی ژاپنی به چشم می‌خورد در این مجموعه مشهود است. مهمانان در این هتل به راحتی می‌توانند به خط ۴ مترو دسترسی داشته باشند و از آن به بخش‌های مختلف شهر و مراکز خرید بروند.

اتاق‌ها تلفیقی از مدرنیته و سنت هستند و هارمونی رنگ‌های قهوه‌ای با کاغذ دیواری‌ها بسیار ظریف و هنرمندانه انتخاب شده است. از اتاق‌ها نمایی پاناروما از شهر را خواهید داشت بخصوص اگر در طبقات بالایی هتل باشید این منظره چشم‌گیرتر خواهد بود. در اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی شامل اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی مجهز با لوازم بهداشتی که هر روزه شارژ می‌شوند برای مهمانان مهیا است.

این هتل دارای ۳ رستوران است و هر کدام از آن‌ها منویی متنوع از غذاهای ژاپنی، آسیایی و غربی را سرو می‌کنند. اگر دوست دارید لحظات متفاوتی را سپری کنید به بار هتل بروید؛ در بار هتل امکان این را دارید که با نوشیدنی‌های سنتی ژاپنی آشنا شوید.

مرکز اسپا و سونای این هتل فضای آرام و فوق‌العاده‌ای دارد. استخر هتل نیز برای علاقه‌مندان به شنا گزینه‌ای عالی است و شما علاوه بر شنا کردن می‌توانید از دیدن منظره شهر نیز لذت ببرید. از این هتل تا معبد میجی حدود ۱٫۴ کیلومتر، تا برج توکیو ۱٫۸ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۶٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 100-0014 Tokyo Prefecture, Chiyoda-ku Nagatacho 2-10-3 , Japan
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۵۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، بار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، کلاس‌های یوگا، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه، کتابخانه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل ایمپریال توکیو (Imperial Hotel Tokyo)

هتل ایمپریال توکیو (Imperial Hotel Tokyo)

هتل ایمپریال توکیو هتلی فوق لوکس و مجلل در شهر توکیو است که از یک موقعیت جغرافیایی خوب برخوردار است. این هتل قدمتی دیرینه دارد و از سال ۱۸۹۰ کار خود را با ارائه بهترین خدمات شروع کرده است. ایستگاه‌های مختلفی در نزدیکی این هتل قرار دارد و دسترسی مستقیم به مکان‌های مختلف از شهر را برای مهمانان راحت کرده است.

اتاق‌های این هتل با ظرافت خاصی طراحی شده‌اند و دکوراسیون مدرنی دارند. در طراحی داخلی اتاق‌ها از رنگ‌های گرم استفاده شده است و نور آباجورها در شب فضای آرام‌بخشی را ایجاد کرده است. اتاق‌ها پنجره‌های بزرگ و قدی دارند و چشم‌انداز شهر به خوبی از اتاق‌ها قابل رویت است. شما در اتاق‌های خود می‌توانید در هر موقع که دوست دارید چای یا قهوه خود را با استفاده از چای یا قهوه‌ساز تهیه کنید. اینترنت بی سیم در همه جای اتاق‌ها در دسترس است و حمام با لوازم بهداشتی هر روزه شارژ و تمیز می‌شود.

تنوع رستوران‌های این مجموعه شما را هیجان زده خواهد کرد و شاید انتخاب را برای شما سخت کند. این هتل دارای ۱۳ رستوران است و شما هر غذایی که علاقه داشته باشید در رستوران‌های این هتل پیدا خواهید کرد. فراموش نکنید که حتما به میز دسر که در هر وعده غذایی برای مهمانان چیده می‌شود سر بزنید. این هتل ۳ بار، با دکورهای متفاوت دارد که مطمئنا سر زدن به آن و تست نوشیدنی‌های متنوع که مسئول بار سرو می‌کند خالی از لطف نخواهد بود.

همیشه وجود یک مرکز سلامتی و اسپا درون هتل باعث افزایش رضایت خاطر مشتریان می‌شود و استقبال زیادی از این مراکز می‌شود پس اگر اهل شنا هستید به استخر هتل و سپس به مرکز اسپا بروید و از امکانات ماساژ که با افراد حرفه‌ای انجام می‌گیرد خستگی را از تن بیرون کنید. از این هتل تا برج توکیو ۲ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۵٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 100-8558 Tokyo Prefecture, Chiyoda-ku Uchisaiwai-cho 1-1-1, Japan
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۹۳۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، بار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه، کتابخانه، اتاق بازی برای کودکان، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل پالاس توکیو (Palace Hotel Tokyo)

هتل پالاس توکیو (Palace Hotel Tokyo)

هتل پالاس توکیو درست در منطقه تجاری Marunouchi قرار دارد و هتلی فوق لوکس و مجلل است. این هتل با تلفیق طراحی ژاپنی و بکارگیری هنر مدرن فضای خاص و جذابی را خلق کرده است که از همان ابتدای ورود و حضور در لابی هتل تا باغ‌ و محوطه سرسبز هتل با درختچه‌های کوچک مینیاتوری کاملا مشهود است. این مجموعه با کادری حرفه‌ای و خدماتی بی‌نقص به میزبانی از مهمانان خود می‌پردازد و توانسته است رضایت مهمانان خود را در همه بخش‌ها کسب کند.

اتاق‌های این هتل با دقت تمام و در بالاترین سطح و زیبایی دکور شده است. اتاق‌های متنوعی برای ارائه به مهمانان در نظر گرفته شده است و می‌تواند هر گروهی را در خود و با توجه به هدفی که مهمانان دارند و به این شهر سفر کرده‌اند در خود اقامت دهد. دکوراسیون جذاب اتاق‌ها در کنار گلدا‌ن‌هایی از گل‌های طبیعی محیط باطراوات‌تری را خلق کرده است. تمام امکانات رفاهی از اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، حمام مجلل و تهویه مطبوع در اتاق‌ها لحاظ شده است.

این هتل با ۷ رستوران با منوهای متنوع با بهترین سرآشپزها از مهمانان خود پذیرایی می‌کند؛ شما در رستوران‌های این مجموعه فرصت تست بهترین سوشی‌ها را خواهید داشت و غذاهای معروف ژاپنی در ظرف‌های رنگارنگ و سنتی برای شما سرو می‌شود. غذاهای فرانسوی و غذاهای بین‌المللی نیز در رستوران‌های دیگر طبخ می‌شود. شما می‌توانید نوشیدنی خود را در فضای باز و هوای مطبوع میل کنید و در کنار دوستان خود به گپ و گفتگو بپردازید.

برای بسیاری از گردشگران موضوع ورزش از اهمیت بسزایی برخوردار است و حتی در مدت سفر نیز از این قضیه غافل نمی‌شوند. هتل پالاس مجموعه‌ای از بهترین تجهیزات بدنسازی را در مرکز تناسب خود گرد هم آورده است. در مرکز اسپای هتل بهترین روش‌های درمانی و ماساژهای تخصصی ارائه می‌شود. استخر هتل در بخشی قرار دارد که دور تا دور آن را شیشه احاطه کرده و می‌توانید علاوه بر شنا کردن از دیدن برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها لذت ببرید. از این هتل تا برج توکیو ۳٫۳ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۴٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 100-8558 Tokyo Prefecture, Chiyoda-ku Uchisaiwai-cho 1-1-1, Japan
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۹۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، بار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل فور سیزن توکیو (Four Seasons Hotel Tokyo at Marunouchi)

هتل فور سیزن توکیو (Four Seasons Hotel Tokyo at Marunouchi)

هتل فور سیزن توکیو یکی از هتل‌های معروف در شهر است که همیشه بسیاری از گردشگران آن را به عنوان انتخاب اول خود قرار می‌دهند. کارمندان این هتل با رفتاری دوستانه و خوش‌آمدگویی گرمشان از همان ابتدای ورود رضایت قلبی مهمانان را به دست می‌آورند. این هتل به عنوان یکی از ۲۵ هتل برتر در مجله تریپ ادوایزر در میان هتل‌های ژاپن در سال ۲۰۱۴ اعلام شد.

اتاق‌های هتل مدرن است و با کفپوش‌های زیبا پوشیده شده است. پنجره‌های بزرگ و قدی، اتاق‌ها را در برگرفته است و با پرده‌های حریر کاور شده است. رنگ‌های کرم و روشن فضای دلبازی را ایجاد کرده است. محیط آرام اتاق‌ها مهمانان را با اشتیاق بیشتری به سمت اتاق‌هایشان هدایت می‌کند. اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، میز کار و تهویه مطبوع در اتاق‌ها لحاظ شده است.

تفریحات متعددی برای مهمانان در نظر گرفته شده است؛ امکانات اسپا و ماساژ در محیطی سنتی و اتاق بازی برای کودکان بخشی از امکانات رفاهی مهمانان در این هتل است. مرکز تناسب اندام نیز در طبقات فوقانی هتل با منظره‌ای پاناروما پیشنهادی عالی برای ورزش کردن است.

صبحانه متنوعی هر روزه برای مهمانان از میوه‌های تازه، کیک‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد برای مهمانان سرو می‌شود. رستوران هتل با غذاهای فرانسوی و محلی از مهمانان پذیرایی می‌کند. بار هتل نیز تا نیمه شب باز است و با نوشیدنی‌های مهیج و نشاط آور در محیطی آرام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. از این هتل تا برج توکیو ۲٫۹ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۴٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 100-6277 Tokyo Prefecture, Chiyoda-ku Pacific Century Place Marunouchi 1-11-1 Marunouchi , Japan
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، بار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل گرند حیات توکیو (Grand Hyatt Tokyo)

هتل گرند حیات توکیو (Grand Hyatt Tokyo)

هتل گرند حیات توکیو از هتل‌های 5 ستاره برتر در توکیو است که در Roppongi Hills قرار دارد و جوایز بسیاری را تحت عنوان‌های مختلف کسب کرده است. این هتل در یک موقعیت عالی قرار دارد و بسیاری از جاذبه‌ها، مراکز خرید و رستوران‌های سنتی در اطراف آن قرار دارد.

در اتاق‌های این هتل رنگ و شکل فرهنگ ژاپنی کاملا مشهود است و عناصر سنتی در آن بکار رفته است و آن را به محل اقامتی جذاب تبدیل کرده است. بهترین امکانات رفاهی برای مهمانان در نظر گرفته شده است؛ حمام در اتاق‌ها بسیار لوکس و مجلل است و بهترین لوازم بهداشتی در آن لحاظ شده است. اینترنت پر سرعت در همه جای هتل با بهترین آنتن‌دهی در دسترس مهمانان است. مینی بار اتاق‌ها نیز هر روزه با آب معدنی و نوشیدنی‌‌های مختلف شارژ می‌شود.

در این هتل ۱۰ رستوران وجود دارد و ممکن است کمی سردرگم شوید. بهتر است با توجه به ذائقه‌ای که دارید از کارمندان این بخش کمک بگیرید تا شما را به بهترین رستوران برای شما هدایت کنند. طیف وسیعی از غذاهای اروپایی، ایتالیایی، چینی و استیک‌های فوق‌العاده و خوش‌طعم در رستوران‌های هتل در انتظار شماست. اگر دوست دارید در فضای باز غذای خود را میل کنید به بار هتل بروید و در کنار موسیقی زنده از خوردن غذای خود لذت ببرید.

در شب‌ها باغ این هتل گزینه‌ای عالی برای قدم زدن است. مطمئنا هتلی با این سطح کیفیت دارای مرکز اسپا و سونای بی‌نظیری است و می‌تواند تمام خستگی را از تن شما بیرون کند. استخر نیز برای علاقهمندان به شنا پیشنهادی فوق‌العاده است. از این هتل تا برج توکیو ۱٫۵ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۸٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 106-0032 Tokyo Prefecture, Minato-ku Roppongi 6-10-3 , Japan
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۸۷ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، بار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی، چینی، کره‌ای، فرانسوی، اسپانیایی)

هتل کونراد (Conrad Tokyo)

هتل کونراد (Conrad Tokyo)

هتل کونراد در یکی از مناطق معروف توکیو به نام Ginza قرار دارد که به منطقه‌ای معروف برای سرگرمی و تفریح است. ایستگاه مترو و قطار نیز در نزدیکی این هتل قرار دارد و مسافرین به راحتی می‌توانند به هر بخشی که قصد داشته باشند دسترسی داشته باشند.

اتاق‌های هتل منظره فوق‌العاده‌ای از شهر و باغ Hamarikyu را شامل می‌شوند. طراحی داخلی اتاق‌ها کاملا مدرن و مجهز به جدیدترین سیستم‌ها به خصوص سیستم تهویه است که خود مهمانان نیز می‌توانند آن را تنظیم کنند. اینترنت بی‌سیم، حمامی مجلل و شیک با لوازم بهداشتی، مینی‌بار و تلویزیون بخشی از امکانات اتاق‌ه است.

رستوران هتل در یک فضای رمانتیک و آرام با چشم‌انداز پانارومیک از خلیج توکیو بهترین غذاهای ژاپنی بخصوص سوشی را برای مهمانان خود سرو می‌کند. خدمات درمانی ویژه‌ای برای مهمانان در مرکز اسپای هتل ارائه می‌شود که حتما باید از آن‌ها استفاده کرد. مرکز تناسب اندام و استخر نیز از دیگر امکانات تفریحی هتل است. از این هتل تا برج توکیو ۱٫۶ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۶٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 105-7337 Tokyo Prefecture, Minato-ku, Higashi-Shinbashi 1-9-1, Japan
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۹۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، بار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، گالری هنری، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، دوچرخه، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton)

هتل ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton)

هتل ریتز کارلتون هتلی در منطقه Roppongi واقع در یکی از بلندترین ساختما‌ن‌های توکیو است که چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را به مهمانان خود هدیه می‌دهد؛ منظره چشم‌گیری که هیجان مهمانان را در اقامت در این هتل بیشتر می‌کند. این هتل در ساختمانی لوکس با طراحی داخلی فوق‌العاده و در منطقه‌ای لوکس‌تر قرار دارد و بی‌شک اگر دنبال سفری لوکس هستید این هتل پیشنهادی بی‌نقص خواهد بود.

اتاق‌ها با دکوری مدرن محیطی سرشار ازآرامش را برای مهمانان خود فراهم کرده است و با ارائه بهترین خدمات و امکانات از اینترنت بی‌سیم تا تهویه مطبوع و حمامی مجلل شرایط رفاهی حال مهمانان را بهتر فراهم کرده است. چشم‌انداز شهر نیز از ویژگی‌های برجسته اتاق‌ها است.

اگر به دنبال آرامش هستید و دوست دارید کمی استراحت کنید به مرکز اسپای هتل بروید که بیشتر امکانات درمانی را ارائه می‌دهد. سونا و استخر نیز از دیگر بخش‌های مناسب برای تفریح و آرامش مهمانان است.

گزینه‌های غذاخوری متعددی در این هتل آماده سرو غذاهای مختلف برای مهمانان است. ۸ رستوران در این هتل وجود دارد که رستوران غذاهای فرانسوی از همه بخش‌ها بیشتر مورد توجه گردشگران است. بار هتل اجرای زنده موسیقی را هر شب ارائه می‌دهد و لحظات نابی را برای شما و همراهان خود فراهم می‌کند. از این هتل تا برج توکیو ۱٫۵ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 105-7337 Tokyo Prefecture, Minato-ku, Higashi-Shinbashi 1-9-1, Japan
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۴۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موزیک زنده، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی، چینی)

هتل پنینسولا توکیو (The Peninsula Tokyo)

هتل پنینسولا توکیو (The Peninsula Tokyo)

اگر می خواهید تعطیلات خود را در محیطی باشکوه و بی همتا سپری کنید هتل پنینسولا توکیو هتلی ایده‌آل برای شما خواهد بود. این هتل می‌تواند به طرز شگفت‌انگیزی رضایت هر نوع سلیقه را فراهم کند و با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد سفری با خاطرات شیرین را برای مهمانان خود فراهم کند.

طراحی لوکس اتاق‌ها با دکور ژاپنی و چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر شما را متحیر خواهد کرد. مطمئناً از اقامتتان در یکی از اتاق‌های دونفره‌ای که به شیوه‌ای سنتی طراحی شده لذت خواهید برد. تمام تجهیزاتی که یک گردشگر مدرن نیاز دارد در طراحی این اتاق‌ها پوشش داده شده و می‌توانید از اینترنت رایگان و تلویزیونش بهره‌مند شوید.

رستوران هتل منویی از غذاهای ژاپنی و بین‌المللی را برای مهمانان تهیه کرده است و آن‌ها می‌توانند با توجه به ذائقه خود غذای خود را سفارش و میل کنند. اگر دوست دارید چای را به سبک ژاپنی میل کنید به کافه هتل بروید و طعم اقامت در این هتل را برای خود دلچسب‌تر کنید.

اگر هنوز برای انتخاب اینجا قانع نشده‌اید باید سری به قسمت آب‌درمانی و ماساژ بزنید. مربی‌های حرفه‌ای و ماساژورهای درمانی در این مجموعه بهترین خدمات را برای شما در نظر گرفته‌اند. از این هتل تا برج توکیو ۲٫۳ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۵٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 105-7337 Tokyo Prefecture, Minato-ku, Higashi-Shinbashi 1-9-1, Japan
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۱۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، سونا، خدمات آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، موزیک زنده، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، امکانات وی آی پی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی)

هتل شانگری لا (Shangri-La Hotel)

هتل شانگری لا (Shangri-La Hotel)

هتل شانگری لا آخرین هتل معرفی شده در این مقاله است که در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های مهم شهر قرار دارد. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و دسترسی را برای مهمانان راحت کرده است. اتاق‌های فوق مدرن با جدیدترین امکانات برای مهمانان این هتل مبله شده است و تمام پرسنل این مجموعه در جهت رضایت کامل مشتریان تمام تلاش خود را می‌کنند.

اگر صبح‌ها کمی زود بیدار شوید به صبحانه وسوسه‌کننده می‌رسید؛ صبحانه‌ای از میوه‌های و نوشیدنی‌های گرم و سرد و هر چیزی که برای یک صبحانه فوق‌العاده در تصور شماست. غذاهای ژاپنی نیز در رستوران هتل سرو می‌شود به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از سوشی‌ها و سوپ‌های که در رستوران ژاپنی هتل سرو می‌شود تست کنید.

این هتل نیز مانند همه هتل‌های نام برده دارای مرکز اسپای حرفه‌ای و استخری جذاب برای شنا کردن است. از این هتل تا برج توکیو ۳٫۵ کیلومتر و تا معبد سنسُوجی ۴٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 100-8283 Tokyo Prefecture, Chiyoda-ku, Marunouchi Trust Tower Main, 1-8-3 Marunouchi,, Japan
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۲۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اتاق‌های سیگار ممنوع، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، شاتل فرودگاهی، استخر روباز، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، سونا، خدمات آرایشی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، رستوران، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، صبحانه در اتاق، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهداری از کودک، سرویس روزانه اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس / فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سوئیت عروس، امکانات وی آی پی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (ژاپنی، انگلیسی، ایتالیایی، کره‌ای، فرانسوی)

هتل 5 ستاره توکیو

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 5 ستاره توکیو بوده است؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و کیفیت بهترین باشد تا شما با خیال راحت‌تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. شما می‌توانید به هر یک از این هتل‌ها که در این لیست به شما معرفی کردیم، در صفحه‌ی مربوط به هر هتل رای دهید و نظرات خود را بنویسید تا بقیه کاربران نیز با تجربیات شما آشنا شوند.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه