بهترین هتل های 4 ستاره کیپ تاون؛ پایتخت دیدنی آفریقای جنوبی

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره کیپ تاون؛ پایتخت دیدنی آفریقای جنوبی

هتل‌های 4 ستاره در کیپ تاون، هتل‌هایی بسیار لوکس و مجلل است و با انتخاب این هتل‌ها نه تنها اقامتی راحت خواهید داشت بلکه می‌توانید نسبت به انتخاب هتل‌های 5 ستاره هزینه کم‌تری را صرف کنید.

کیپ‌تاون ملقب به شهر مادر، دومین شهر بزرگ و مهم آفریقای جنوبی و پایتخت آن است. سالانه توریست‌های فراوانی از سرتاسر دنیا با تور کیپ تاون یا تور آفریقای جنوبی راهی این شهر زیبا می‌شوند تا از طبیعت بکر، اسکله‌های شلوغ، اماکن فرهنگی، باغات زیبا، سواحل بسیار زیبا و جاذبه‌های دیدنی خاص این شهر پرطرفدار قاره آفریقا دیدن کنند. تاریخ غنی و فرهنگ مدرن، از کیپ‌تاون یک کلان‌شهر ساحلی واقعی ساخته است. شهری بسیار محبوب در میان گردشگران که کاملا گران به‌شمار می‌رود. شما در این شهر با انتخاب هتل‌های 4 ستاره هم می‌توانید سفری لوکس را تجربه کنید و هم کمی از هزینه‌های خود را کاهش دهید.

در این مقاله لیستی از بهترین هتل‌های 4 ستاره کیپ تاون را به شما معرفی می‌کنیم تا راهگشای شما در سفر به این شهر باشد.

هتل 4 ستاره کیپ تاون

هتل پورتز وود (The Portswood Hotel)

هتل پورتز وود (The Portswood Hotel)

هتل پورتز وود هتلی مجلل و باشکوه در کیپ تاون است که زیبایی‌های آن شما را هیجان‌زده خواهد کرد. در این هتل تمام آنچه که برای سفری لوکس نیاز دارید، برای شما مهیا است و در کنار برخورد عالی و حرفه‌ای کارمندان اقامتی راحت و عالی را برای شما فراهم می‌کنند. شما از این هتل به راحتی می‌توانید به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشید.

اتاق‌های هتل سبکی دریایی دارند و رنگ سرمه‌ای و آبی بیشتر از هر رنگ دیگری در آن به چشم می‌خورد. استفاده از این رنگ با تلفیق دکوراسیون مدرن و انتخاب مبلمان و تخت شیک و زیبا، ظرافت و آرامش اتاق‌ها را تکمیل کرده است. اینترنت در همه جای اتاق‌ها در دسترس است و شما نگران آنتن‌دهی اینترنت در اتاق‌های خود نباشید. حمام اتاق‌ها شیک و تمیز است و لوازم بهداشتی هر روزه در آن شارژ می‌شود. اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، میز کار و مینی‌باری است که هر روزه شارژ می‌شود.

صبحانه متنوع و فوق‌العاده‌ای هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود. مهمانان می‌توانند صبحانه خود را در تراس زیبا و سرسبز هتل میل کنند یا در رستوران هتل که دارای سقف چوبی و محیطی آرام است، صبحانه خود را نوش جان کنند. در رستوران هتل غذاهای آفریقایی و هندی برای مهمانان سرو می‌شود که حتما باید آن‌ها را تست کنید. اگر دوست دارید نوشیدنی‌های خاص و نشاط‌آور را امتحان کنید به بار هتل بروید.

این هتل برای تفریح و استراحت مهمانان خود استخر زیبا در فضای باز و مرکز اسپا و ماساژ را پیشنهاد می‌دهد که در اوقات فراغت، مهمانان می‌توانند از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوند. مرکز تناسب اندام هتل با تجهیزات کامل برای ورزشکاران و کسانیکه قصد دارند در طول سفر به ورزش خود بپردازند مناسب است.

از این هتل تا کوه تیبل ۵٫۱ کیلومتر، تا اسکله V&A حدود ۰٫۵ کیلومتر و تا آکواریوم تو اوشنز ۰٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Portswood Road, Waterfront, 8001 Cape Town, South Africa
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۰۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، تورهای پیاده‌روی، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، پارکینگ، امانت بار، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهدراری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق.

هتل کیپ تاون لژ (Cape Town Lodge Hotel)

هتل کیپ تاون لژ (Cape Town Lodge Hotel)

هتل کیپ تاون لژ هتلی لوکس و زیبا است که تمام مظاهر لوکس بودن را به نمایش گذاشته و استفاده از رنگ‌های شجاعانه و با کنتراست بالا محیط متفاوتی را ایجاد کرده است. هتل در مرکز شهر قرار دارد و این هتل می‌تواند یک شروع فوق‌العاده برای گشت و گذار در شهر باشد. این هتل که در سال ۲۰۰۱ افتتاح شده است، تمام تلاش خود را برای رضایت مهمانان خود و افزایش کیفیت خدمات انجام می‌دهد.

دکور اتاق‌ها شاد و جذاب است. استفاده از رنگ‌های مختلف چون بنفش، سبز مغز پسته‌ای و طوسی محیط شاد و زیبایی را ایجاد کرده است. استفاده از تابلوهای زیبا، فضای هنری را نیز به این اتاق‌ها بخشیده است. پنجره‌های بزرگ و قدی شرایط دیدن شهر و چشم‌انداز زیبای آن را برای مهمانان فراهم کرده است.

رستوران هتل با کباب‌ها و استیک‌های بی‌نظیر از مهمانان خود پذیرایی می‌کند که این غذاها در این رستوران طرفداران بسیاری دارد و این مکان یکی از بهترین‌های تست استیک، در کیپ تاون است. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود.

استخر هتل در تراس، مکانی مفرح و شاد را برای تفریح و هم برای استراحت کردن ایجاد کرده است. شما اگر به شنا علاقه ندارید، می‌توانید روی صندلی‌های آفتاب‌گیر به استراحت بپردازید. از این هتل تا کوه تیبل ۳٫۳ کیلومتر و تا اسکله V&A حدود ۲٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 101 Buitengracht Street, 8001 Cape Town, South Africa
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۵۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، مرکز اسپا و سلامت، مرکز تناسب اندام، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، تورهای پیاده‌روی، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، پارکینگ، امانت بار، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهدراری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق.

هتل کیپ تاون هالو بوتیک (Cape Town Hollow Boutique Hotel)

هتل کیپ تاون هالو بوتیک (Cape Town Hollow Boutique Hotel)

هتل کیپ تاون هالو بوتیک هتلی باشکوه و دیدنی به سبک مینیمالیستی است که منظره‌ای از کوه تیبل و طبیعت فوق‌العاده را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. همه امکانات در این هتل در حد عالی است و مهمانان در مدت اقامت خود هیچ کمبودی نخواهند داشت. کارمندان این هتل تمام تلاش خود را برای رضایت مهمانان خود انجام می‌دهند و توانسته‌اند به رضایت بالایی در میان گردشگران دست یابند.

اتاق‌های راحت هتل زمینه‌ای طوسی دارند و با کاغذ دیواری‌هایی با همان رنگ و با استایل راه‌راه محیط زیبایی را ایجاد کرده است. اتاق‌ها بواسطه پنجره‌های بزرگ نور کافی دارند. اتاق‌های مجلل هتل به اینترنت بی‌سیم مجهز هستند که در تمام محیط اتاق در دسترس است. شما بی‌شک از حمام تمیز و سرویس بهداشتی زیبای اتاق خود راضی خواهید بود. امکانات تهیه چای و قهوه به همراه تلویزیون در اتاق‌ها برای مهمانان فراهم شده است.

صبحانه این هتل را نباید از دست دهید، صبحانه‌ای متنوع از آبمیوه‌های طبیعی، نوشیدنی‌های گرم و انواع ژامبون‌ها با نان‌های تازه. شما بی‌شک از خوردن غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران این هتل لذت خواهید برد. بار این رستوران دارای باریستا و مسئول حرفه‌ای بار است که شما خوش‌طعم‌ترین قهوه و نوشیدنی‌ها را در این بار تجربه خواهید کرد.

استخر هتل پیشنهادی مناسب برای اوقات فراغت شما خواهد بود. این هتل دارای اتاق کنفرانس و جلسه است که شما می‌توانید از قبل و با رزرو آن از امکانات آن برای جلسات کاری خود استفاده کنید. از این هتل تا کوه تیبل ۲٫۷ کیلومتر  و تا اسکله V&A حدود ۲٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 88 Queen Victoria Street, 8001 Cape Town, South Africa
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۵۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، کتابخانه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، پارکینگ، امانت بار، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهدراری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آلمانی، انگلیسی)

هتل پریمیر کیپ تاون (Premier Hotel Cape Town)

هتل پریمیر کیپ تاون (Premier Hotel Cape Town)

هتل پریمیر کیپ تاون هتلی 4 ستاره و عالی برای سفری فراموش‌نشدنی در این شهر است. شما از این هتل به راحتی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید و تنها با طی کردن ۶ دقیقه پیاده‌روی و در هر موقع از شبانه‌روز از قدم زدن در ساحل لذت ببرید.

اتاق‌های هتل با چشم‌انداز فوق‌العاده از دریا شما را هیجان‌زده خواهد کرد. اتاق‌هایی که دکور جذاب و زیبایی دارند و با دکوراسیون فوق‌العاده و استفاده از رنگ‌های گرم در کنار نورپردازی محیط آرامی را برای مهمانان خود ایجاد کرده است. در همه اتاق‌ها اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، امکانات تهیه چای و قهوه و حمامی شیک با لوازم بهداشتی وجود دارد.

صبح‌ها کمی زودتر از خواب بیدار شوید تا به صبحانه  متنوع و رنگارنگ این هتل برسید. صبحانه هر روزه با محصولات تازه در محیطی زیبا با دکوری فوق‌العاده سرو می‌شود. دور رستوران کاملا شیشه‌ای است و شما از غذای خود در این محیط لذت خواهید کرد. در رستوران هتل برای سایر وعده‌های غذایی با منویی از غذاهای آفریقایی و بین‌المللی از مهمانان میزبانی می‌شود. برای تست نوشیدنی‌های مختلف به بار هتل مراجعه کنید.

اگر اهل مطالعه هستید، این مجموعه کتابخانه‌ای با فضای آرام دارد. استخر هتل نیز برای شنا کردن و سپری کردن لحظاتی مهیج مناسب است. این هتل دارای اتاق کنفرانس و سمینار نیز است. از این هتل تا کوه تیبل ۴٫۷ کیلومتر  و تا اسکله V&A حدود ۳٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 1 Marais Road, Sea Point, Sea Point, 8001 Cape Town, South Africa
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۱۳۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، کتابخانه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، پارکینگ، امانت بار، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهدراری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آفریقایی، انگلیسی)

هتل وینیارد (Vineyard Hotel)

هتل وینیارد (Vineyard Hotel)

شاید در نگاه اول پذیرفتن اینکه آنجا هتل است، سخت باشد و شما فکر کنید وارد ویلایی زیبا شده‌اید، اما باید گفت خیلی هم اشتباه فکر نکرده‌اید و هتل وینیارد، یک مکان آرام در دل شهر است که شما را مدهوش می‌کند. این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفری با خاطرات شیرین خواهد بود. باغ این هتل و مناظر چشمگیرش شما را مجذوب خود می‌کند. ساختمان این هتل با معماری زیبایش و پنجره‌های چوبیش در همان بدو ورود، شما را به انتخاب‌تان مطمئن می‌کند.

اتاق‌های هتل با طراحان حرفه‌ای آفریقایی در بهترین سبک و طراحی دکور شده و فضای دلباز آن اقامت را برای مهمانان راحت‌تر کرده است. اتاق‌ها دارای تراسی با چشم‌انداز نفس‌گیر هستند و مهمانان در تراس هتل می‌توانند خود را با چای یا قهوه‌ای تازه‌دم دعوت کنند. از رنگ‌های متنوعی در اتاق‌های هتل استفاده شده است و سخت‌ترین سلیقه‌ها را نیز راضی نگه می‌دارد. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار و حمامی با بهترین لوازم بهداشتی هستند.

گزینه‌های غذاخوری زیبا و شیکی با بهترین طراحی‌ها و دکوراسیون در این هتل وجود دارد. صبحانه رنگارنگ و وسوسه‌کننده‌ای در این هتل هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود. رستوران هتل با سرآشپزی حرفه‌ای و منویی متنوع از پیش‌غذاها و غذاهای اصلی از مهمانان پذیرایی می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در اوقات فراغت خود به باغ هتل که با صندلی‌های زیبا دکور شده است، بروید و با دوستان و همراهان خود با سفارش یک نوشیدنی، لحظات فراموش‌نشدنی را ایجاد کنید.

خدمات ماساژ و اسپای این هتل فوق‌العاده و عالی است. بهترین خدمات ماساژ و آرایشی در این هتل برای مهمانان ارائه می‌شود. اگر دوست دارید کمی ریلکس کنید، حتما به این بخش بروید. در این مجموعه تورهای جذاب پیاده‌روی و کلاس‌های آشنایی با فرهنگ آفریقایی نیز برگزار می‌شود. از این هتل تا کوه تیبل ۵٫۹ کیلومتر  و تا اسکله V&A حدود ۹٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Colinton Road, Newlands , Newlands, 7725 Cape Town, South Africa
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۰۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، خدمات حرفه‌ای و متنوع آرایشی، کتابخانه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، پارکینگ، امانت بار، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهدراری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آفریقایی، انگلیسی)

هتل کومودور (The Commodore Hotel)

هتل کومودور (The Commodore Hotel)

هتل کومودور هتلی لوکس و مجلل است و با هتل‌های 5 ستاره در این شهر برابری می‌کند. اقامت در این هتل و با توجه به امکانات تفریحی و اتاق‌های فوق‌ لوکسی که ارائه می‌کند، انتخابی هوشمندانه در این شهر است. باغ این هتل با حوض‌ها و آب‌نماهای هنری و زیبایی که دارد برای قدم زدن و گپ و گفتگوی شبانه عالی است.

رنگ آبی از رنگ‌هایی است که آرامش را به بیننده خود منتقل می‌کند. اتاق‌های این هتل با دکور مدرن و زیبایی که دارد و با استفاده از رنگ‌های آبی که دکور شده، محیطی با آرامش مطلق را برای اقامت مهمانان خود فراهم کرده است. همه اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع که مهمانان می‌توانند خود تنظیم کنند، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم، حمامی زیبا و مینی‌بار هستند.

صبحانه در رستوران هتل هر روزه برای مسافرین سرو می‌شود. دکور رستوران هتل با صندلی‌های چوبی و چراغ‌های مدرن به همراه موسیقی که در فضای آن پخش می‌شود، لذت غذاخوردن را دوچندان می‌کند. فراموش نکنید که به پیشنهادات کارمندان رستوران، برای نوشیدنی‌هایی که سرو می‌شود توجه کنید.

همیشه وجود یک مرکز سلامتی و اسپا درون هتل باعث افزایش رضایت خاطر مشتریان می‌شود و استقبال زیادی از این مراکز می‌شود. این هتل نیز مرکز اسپا و ماساژ حرفه‌ای دارد. استخر روباز هتل برای علاقه‌مندان به شنا یا کسانی که قصد آفتاب گرفتن دارد، گزینه‌ای عالی است.

این هتل کافی را برای مهمانان خود در نظر گرفته و اتاق جلسه و کنفرانس نیز برای جلسات کاری برای مهمانان فراهم است. از این هتل تا کوه تیبل ۵٫۱ کیلومتر  و تا اسکله V&A حدود ۰٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Portswood Road, Waterfront, 8001 Cape Town, South Africa
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۲۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، خدمات حرفه‌ای و متنوع آرایشی، تورهای دوچرخه سواری، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، پارکینگ، امانت بار، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهدراری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، آلمانی، انگلیسی)

هتل وینچستر مانسیونز (Winchester Mansions Hotel)

هتل وینچستر مانسیونز (Winchester Mansions Hotel)

هتلی با معماری بی‌نظیر که همچون کاخی می‌درخشد و درختان و گل‌ها آن را احاطه کرده و تا چشم می‌بیند گل‌های رونده بر دیوارهای آن آویزان هستند، آیا هتلی جذاب برای اقامت نیست؟ هتل وینچستر مانسیونز نه تنها تمام این ویژگی‌ها را دارد، بلکه در کنار خدمات فوق‌العاده و بی‌نقصی که ارائه می‌کند، اقامت را برای مهمانان خود شیرین و با خاطرات فراموش‌نشدنی همراه می‌کند. از این هتل تا ساحل تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله است، بنابراین مهمانان با کمی پیاده‌روی می‌توانند از زیبایی‌ها ساحل لذت ببرند.

اتاق‌های مجلل و سویئت‌های دلباز با دکورهای اروپایی و حرفه‌ای باعث شده است که مهمانان با اشتیاق بسیار به اتاق‌ها خود بازگردند. اغلب اتاق‌ها دارای تراس و فضای نشیمن هستند و می‌توانند از دیدن چشم‌انداز هتل لذت ببرند. اتاق‌ها به امکانات اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمامی کامل با لوازم بهداشتی و مینی‌بار مجهز هستند.

صبحانه به سبک انگلیسی در رستوران هتل سرو می‌شود. گل‌های تازه و نورپردازی رستوران هتل، با سرو غذاهای مختلف بین‌المللی و محلی خدمات این هتل را تکمیل می‌کند. شما اگر دوست دارید در فضای باز غذای خود را میل کنید، به محوطه این هتل در کنار رستوران بروید و از این فضا با دکور زیبایش لذت ببرید. در بعضی از روزها در لابی هتل موسیقی زنده پخش می‌شود که اگر بخت با شما یار باشد، می‌توانید از شنیدن این موسیقی در فضای دوستانه لذت ببرید.

مرکز درمانی و اسپای هتل مانند سایر بخش‌ها در بهترین شکل ممکن به ارائه خدمات می‌پردازد؛ این مرکز می‌تواند برای ریلکس و استراحت کردن شما مناسب باشد. استخر این هتل نیز برای عاشقان شنا مناسب است. از این هتل تا کوه تیبل ۴٫۷ کیلومتر  و تا اسکله V&A حدود ۲٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 221 Beach Road, Sea Point, 8005 Cape Town, South Africa
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۷۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، خدمات حرفه‌ای و متنوع آرایشی، تورهای دوچرخه سواری، کتابخانه، ساحل، کرایه دوچرخه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، پارکینگ، امانت بار، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهدراری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، آلمانی، انگلیسی)

هتل مانا بی فاین بوتیک (MannaBay Fine Boutique Hotel)

هتل مانا بی فاین بوتیک (MannaBay Fine Boutique Hotel)

هتل مانا بی فاین بوتیک آخرین هتلی است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل تمام شکل و شمایل یک هتل لوکس را دارا است و یکی از انتخاب‌های عالی در سفر به این شهر است و بسیاری از گردشگران این هتل را برای اقامت خود برمی‌گزینند. امکانات تفریحی، چشم‌انداز و طبیعت فوق‌العاده به همراه خدمات و کارمندان حرفه‌ای این هتل را به انتخاب خاص و ایده‌آل تبدیل کرده است.

اتاق‌های مدرن و مینیمالیستی این هتل با منظره فوق‌العاده رو به محوطه هتل و طبیعت زیبای این منطقه اقامت را برای مهمانان دلچسب کرده است. هر کدام از اتاق‌ها سبک و رنگ متفاوتی دارد؛ طراحی که برای شما جدید خواهد بود. استفاده از رنگ‌های مختلف و کاغذ دیواری‌های طرح‌دار دکوراسیون اتاق‌ها را جذاب کرده است. بعضی از اتاق‌ها با فرش‌هایی با طرح‌های سنتی پوشیده شده است که برای ما بی‌شک خاص‌تر خواهد بود. همه اتاق‌ها به اینترنت بی‌سیم و سیستم تهویه قابل تنظیم، مجهز هستند.

صبحانه با آبمیوه‌های تازه و فصلی در کنار نان و شیرینی‌های تازه و هر چیزی که برای یک صبحانه کامل نیاز دارید هر روزه برای شما سرو می‌شود؛ پس صبحانه این هتل را از دست ندهید. بار هتل با نوشیدنی‌های تازه برای شما سرو می‌شود و شما می‌توانید در فضای باز از خوردن نوشیدنی خود با همراهان خود لذت ببرید.

مرکز تناسب اندام با بهترین وسایل و تجهیزات برای ورزشکاران مجهز شده است. استخر هتل نیز در فضای باز برای تفریحی مهیج مناسب است. از این هتل تا کوه تیبل ۱ کیلومتر  و تا اسکله V&A حدود ۴٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 8 Bridle Road, Oranjezicht, 8001 Cape Town, South Africa
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، خدمات حرفه‌ای و متنوع آرایشی، تورهای دوچرخه سواری، کتابخانه، ساحل، کرایه دوچرخه، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، بار، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، منوی ویژه افراد رژیمی، پارکینگ، امانت بار، خدمات تور و بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات وی‌آی‌پی، شبکه تلویزیونی کودکان، نگهدراری کودک، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، صندوق امانات، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (آفریقایی، انگلیسی)

هتل 4 ستاره کیپ تاون

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره کیپ تاون بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت جغرافیایی بهترین باشند. اگر به این شهر سفر کردید، ما را با تجربیات محل اقامت خود آشنا کنید. اگر در هر یک از این هتل‌ها اقامت داشتید، شما می‌توانید به هر یک از این هتل‌ها که در این لیست وجود دارد رای دهید و راهنمای گردشگران دیگر برای محل اقامت‌شان باشید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه