بهترین هتل های 4 ستاره وان؛ شهری مناسب برای خرید در ترکیه

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره وان؛ شهری مناسب برای خرید در ترکیه

قصد سفر به شهر وان را دارید و در انتخاب هتلی مناسب دچار تردید شده‌اید؟! در این مقاله لیستی از بهترین هتل‌های 4 ستاره وان را به شما معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت محل اقامت خود را تعیین کنید.

وان یکی از شهرهای شرقی ترکیه است که از لحاظ مسافت به ایران و استان‌های شمال غرب کشور نزدیک است. وان شهری تاریخی است و چندین جاذبه گردشگری دارد و می‌توان گفت قدمت این شهر به ۵۰۰ هزار سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد و تا به امروز تمدن‌ها و پادشاهی‌های بسیاری را به خود دیده‌ است. صبحانه‌های این شهر یکی از غنی‌ترین و مشهورترین صبحانه‌های شهر ترکیه است و گربه‌های وان هم شهرت جهانی دارند و از جاذبه‌های اصلی گردشگری این شهر محسوب می‌شوند. وان از شهرهای محبوب ایرانیان است و ازاین‌رو انتخاب هتلی مناسب برای هموطنان ما حائز اهمیت است.

در این مقاله قصد داریم هتل‌های 4 ستاره وان را به شما معرفی کنیم؛ ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

هتل 4 ستاره وان

هتل بویوک اورارتو (Buyuk Urartu Hotel)

هتل بویوک اورارتو (Buyuk Urartu Hotel)

هتل بویوک اورارتو هتلی در قلب وان است که نام این هتل، برگرفته از نام تمدن اورارتو به وجود آمده است که قدمتی ۳۰۰ ساله دارد. این هتل در سال ۱۹۷۷ به‌عنوان هتلی 3 ستاره افتتاح شد و در سال ۱۹۹۸ با افزایش خدمات به هتلی 4 ستاره تبدیل شد. این هتل تمام امکانات لازم برای توریستان یا مسافرانی که به قصد کار به این شهر سفر می‌کنند را فراهم می‌کند.

اتاق‌های هتل با رنگ‌های خاکی و قهوه‌ای دکور شده است و دکوراسیون آن شما را راضی نگه می‌دارد. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی تمیز و زیبا با لوازم بهداشتی هستند.

صبحانه‌ای با رنگ و به شیوه ترکی برای مهمانان هر روزه تهیه می‌شود و مهمانان می‌توانند از خوردن غذاهای خوش‌طعم و لذیذ ترکی در رستوران هتل لذت ببرند. شما در این هتل می‌توانید از امکانات اتاق جلسه نیز بهره‌مند شوید.

  • آدرس: Cumhuriyet Cad No:60 Merkez Van , 65100 Van, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۷۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، کلاب شبانه،‌ نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، ترکی)

هتل تامارا (Tamara Hotel)

هتل تامارا (Tamara Hotel)

هتل تامارا هتلی در مرکز شهر است که در سال ۲۰۰۵ با عنوان هتلی 4 ستاره فعالیت خود را آغاز کرد. در این هتل مهمانان بسیار راحت هستند و به‌گونه‌ای است که گویی در خانه خود اقامت دارند. این هتل می‌تواند رضایت مهمانان خود را کسب کند و اقامت خوبی را برای آنان فراهم کند.

اتاق‌های هتل دارای دکوری مدرن و زیبا هستند و سوئیت‌های مجللی نیز در این هتل برای کسانی‌که با خانواده سفر می‌کنند وجود دارد. اتاق‌های هتل دکوری جذاب دارند که هم با رنگ‌های گرم دکور شده‌اند هم با رنگ‌های سرد. طرح روتختی‌ها با پرده‌های نصب شده هماهنگی دارد. سرویس‌های بهداشتی این مجموعه و حمام آن تمیز و مرمرین است و هر روزه لوازم بهداشتی شارژ می‌شود. تمام اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار هستند.

اگر دوست دارید با صبحانه‌های ترکی آشنا شوید، هر روزه میزی فوق‌العاده و هوس‌انگیز برای مهمانان سرو می‌شود و غذاهایی که در این رستوران برای مهمانان سرو می‌شود، یکی از بهترین مکان‌ها برای تست غذاهای ترکی برای ناهار و شام است. بار هتل فضایی دلچسب و آرام دارد و اگر به‌دنبال محیطی برای استراحت هستید یا دوست دارید با دوستان خود به گفت‌وگو بپردازید، این فضا گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

این هتل دارای مرکز اسپا و سلامت است و برای کسانی که به‌دنبال ریلکس کردن هستند، مناسب است.

  • آدرس: Yüzbaşı Oğlu Sok No 1 Merkez, 65100 Van, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۶۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، کلاب شبانه،‌ موزیک زنده، شبکه تلویزیونی کودکان، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت ماه عسل، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، ترکی، فارسی)

هتل منوآ (Menua Hotel)

هتل منوآ (Menua Hotel)

همیشه هتلی که در یک موقعیت عالی قرار داشته باشد، هتلی مناسب برای گردشگران خواهد بود. از  هتل منوآ به‌راحتی می‌توان به مراکز خرید وان و جاذبه‌های مختلف شهر دسترسی داشت. این هتل از هتل‌های خوب و مناسب برای اقامت در شهر است.

این هتل با اتاق‌های شیک و تمیز از مهمانان خود میزبانی می‌کند و دکور اتاق‌ها نیز مدرن است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی‌بار با حمامی شیک است.

صبحانه هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود و شما روز خود را با صبحانه‌ای ترکی در این هتل شروع می‌کنید. با غذاهای محلی ترکی برای وعده‌های ناهار و شام از شما پذیرایی می‌شود.

  • آدرس: Serefiye Mahallesi, Zerbank Sk. No: 15, Van, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۵۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، کلاب شبانه،‌ موزیک زنده، شبکه تلویزیونی کودکان، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت ماه عسل، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، ترکی، فارسی)

هتل رویال میلانو (Royal Milano Hotel)

هتل رویال میلانو (Royal Milano Hotel)

هتل رویال میلانو هتلی 4 ستاره در مرکز شهر است و تنها ۴ کیلومتر با قلعه وان فاصله دارد. شما از این هتل به‌راحتی به ایستگاه اتوبوس دسترسی دارید و می‌توانید از این طریق به بخش‌های مختلف بروید. اتاق‌های این هتل زیبا و مدرن هستند و با داشتن اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام اختصاصی اقامت راحتی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

نگران وعده‌های غذایی خود نباشید؛ بهترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای ترکی در این هتل برای شما سرو می‌شود.

  • آدرس: Serefiye Mahallesi, Zerbank Sk. No: 15, Van, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، کلاب شبانه،‌ موزیک زنده، شبکه تلویزیونی کودکان، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، ترکی، فارسی)

هتل گرند وان (Grand Hotel Van)

هتل گرند وان (Grand Hotel Van)

هتل گرند وان یکی از هتل‌های فوق‌العاده و لوکس است که علاوه بر اقامت عالی، موقعیت جغرافیایی خوبی دارد. اتاق‌های این هتل دارای تجهیزات بسیاری از جمله تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی‌بار، حمام و توالت بزرگ با کف پوش سرامیک و اینترنت بی‌سیم است. رستوران این هتل نیز با غذاهای ترکی از شما پذیرایی می‌کند.

  • آدرس: Irfan Bastug cad. Valilik Yani No:2, Van 65100, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز اسپا و سلامت، اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، تلویزیونی کودکان، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت ماه عسل، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، ترکی، فارسی)

هتل هالدی (Haldi Hotel)

هتل هالدی (Haldi Hotel)

هتل هالدی هتلی زیبا و درخشان است که می‌توان گفت یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره در وان است که توانسته است نظر مثبتی از سوی مهمانان خود را جلب کند. با ورود به لابی زیبای هتل با لوسترهای زیبا و جذابش در کنار برخورد صمیمی با کارکنان آن، از انتخاب خود مطمئن خواهید شد.

اتاق‌ها دارای دکوری زیبا هستند و کاغذدیواری اتاق‌ها با روتختی‌ها بسیار هماهنگ هستند و در شب با روشن کردن آباژورها، زیبایی اتاق‌ها بیشتر نمایان می‌شود. اتاق‌ها با کفپوش چوبی پوشیده شده‌اند و با رنگ قهوه‌ای تخت‌ها و دکور اتاق محیط زیبایی را ایجاد کرده است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند.

صبحانه‌ای متنوع هر روزه سرو می‌شود و از خوردن غذاهای لذیذ ترکی در رستوران هتل لذت ببرید. این هتل دارای خدمات ماساژ و مرکز اسپا نیز است و پس از گشت‌وگذار در شهر می‌توانید از امکانات این مرکز لذت ببرید.

  • آدرس: Cumhuri̇yet Cad.Demi̇rci̇ler Sok.No:4, 65100 Van, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۸۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز اسپا و سلامت، جکوزی، سونا، اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، کلاب شبانه،‌ موزیک زنده، شبکه تلویزیونی کودکان، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت ماه عسل، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، ترکی، فارسی، ایتالیایی، فرانسوی، آذربایجانی، روسی)

هتل رویال برک (Royal Berk Hotel)

هتل رویال برک (Royal Berk Hotel)

هتل رویال برک هتلی 4 ستاره در وان است که امکانات مناسبی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل زیبا و دلنشین هستند که رنگ آجری، خردلی و زرشکی از رنگ‌هایی است که در آن‌‌ها استفاده شده است. کاغذدیواری‌های طرح‌دار با دکوراسیون اتاق‌ها هماهنگ است و مهمانان در اتاق‌های خود هیچ کمبودی نخواهند داشت. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند.

  • آدرس: Bahcivan Mahallesi Cumhuriyet Caddesi 6.Sokak No:5, 65000 Van, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۴۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، مرکز اسپا و سلامت، جکوزی، سونا، اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، کلاب شبانه،‌ موزیک زنده، شبکه تلویزیونی کودکان، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت ماه عسل، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، ترکی، فارسی، آذربایجانی)

هتل رسمینا (Resmina Hotel)

هتل رسمینا (Resmina Hotel)

هتل رسمینا آخرین هتل 4 ستاره‌ای است که در این لیست به شما معرفی می‌کنیم. این هتل می‌تواند یکی از انتخاب‌های عالی در سفر به وان باشد. اتاق‌های زیبا و تمیز در این هتل در انتظار شما است. اتاق‌هایی که بهترین امکانات در آن‌ها برای شما فراهم است. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام هستند.

در رستوران این هتل می‌توانید از خوردن غذاهای لذیذ ترکی لذت ببرید. صبحانه نیز هر روزه برای مهمانان سرو می‌شود.

  • آدرس: Zubeyde hanım cad.no :17, 65100 Van, Turkey
  • این هتل 4 ستاره است و دارای ۶۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، اینترنت بی‌سیم، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، کلاب شبانه،‌ موزیک زنده، شبکه تلویزیونی کودکان، کرایه خودرو، اتاق‌های خانوادگی، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، تبادل ارز، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شست‌و‌شو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانات، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (انگلیسی، ترکی)

هتل 4 ستاره وان

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 4 ستاره وان بود؛ تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات و موقعیت جغرافیایی بهترین باشند. اگر به این شهر سفر کردید، ما را با تجربه‌های محل اقامت خود آشنا کنید. اگر در هر یک از این هتل‌ها اقامت داشتید، شما می‌توانید به هر یک از این هتل‌ها که در این لیست وجود دارد رای دهید.

 

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه