بهترین هتل های 5 ستاره کوالالامپور؛ هتل‌ های بی‌نظیر و رویایی در مالزی

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی شنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 5 ستاره کوالالامپور؛ هتل‌ های بی‌نظیر و رویایی در مالزی

اگر می‌خواهید در بین هتل‌های لوکس و 5 ستاره کوالالامپور، گزینه‌ای باب میلتان را انتخاب کنید که خاطرات بی‌نظیری برایتان باقی بگذارد، در این راهنما پیشنهادهای خوبی از بهترین هتل‌های 5 ستاره در این شهر را خواهید یافت.

کوالالامپور پایتخت جذاب مالزی، امروزه یکی از مهم‌ترین مقاصد آسیایی است که در هر فصل از سال، گردشگران با تورهای مالزی عازم این شهر می‌شوند. این شهر زیبا با داشتن جاذبه‌های رنگارنگ، آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده و معابد پر رمز و رازش از مهمانان خود میزبانی می‌کند. بنابراین کوالالامپور پاسخگوی هر سلیقه‌ای است که هم از عاشقان غذا با تنوع غذاهای محلی در رستوران‌های فوق‌العاده خود پذیرایی کند و هم از علاقه‌مندان به خرید و گشت و گذار شهری خدمات مناسبی را ارائه دهد.

هر مسافری که به این شهر پا می‌گذارد، با تعداد بسیاری از هتل‌ها روبرو می‌شود که اگر برای بار اول به آنجا سفر کرده باشد، این تعدد هتل‌ها برایش سردرگم‌کننده خواهد بود. هتل‌های 5 ستاره و لوکس در این شهر از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و در این مقاله برای شما لیستی از بهترین هتل‌های 5 ستاره کوالالامپور را حاضر کرده‌ایم که با خیال راحت‌تری هتل خود را انتخاب کنید.

هتل 5 ستاره کوالالامپور

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور (Fraser Residence Kuala Lumpur)

هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور (Fraser Residence Kuala Lumpur)

شهر کوالالامپور از جمله شهرهایی است که جاذبه‌های چشم‌گیر آن باعث شده است که کمتر کسی مدت زمان خود را در هتل‌ها سپری کند، اما داشتن یک محل اقامت لوکس بی‌شک سفر را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور هتلی لوکس و 5 ستاره است که در مرکز شهر و در یک موقعیت فوق‌العاده قرار دارد و گزینه‌ای مطلوب هم برای گردشگران است و هم کسانیکه به قصد تجارت و کار به این شهر سفر می‌کنند.

این هتل در سال ۲۰۱۴ به‌طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت و از آن پس خدماتی لوکس را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل در محله‌ای آرام و زیبا که پر از مغازه‌های متعدد است، قرار دارد و اقامتی عالی را برای مهمانان خود ایجاد می‌کند.

تمام اتاق‌های این هتل شیک و مدرن هستند و بیشتر از رنگ‌های خنثی در آن استفاده شده است. روزانه اتاق‌ها تمیز می‌شوند و حوله تمیز در حمام‌ها قرار می‌گیرد و لوازم بهداشتی شارژ می‌شود. اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی دارند و نور کافی را به اتاق‌ها می‌رسانند؛ بعضی از اتاق‌ها نیز دارای تراس هستند و مهمانان می‌توانند از منظره زیبای شهر لذت ببرند.

امکانات تفریحی همچون استخر روباز و مرکز تناسب اندام نیز در این هتل وجود دارد که در اوقات فراغت می‌تواند تفریح نشاط‌آوری باشد. از این هتل تا مسجد نگارا یا مسجد ملی مالزی ۰٫۸ کیلومتر، تا برج‌های دوقلو پتروناس ۰٫۷ کیلومتر، تا برج منارا کوالالامپور ۰٫۶ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۱٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 10 Jalan Cendana Off Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۴۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق خانوادگی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اسنک بار، رستوران، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، انگلیسی)

هتل مجستیک کوالالامپور (The Majestic Hotel Kuala Lumpur)

هتل مجستیک کوالالامپور (The Majestic Hotel Kuala Lumpur)

هتل مجستیک کوالالامپور هتلی فوق مجلل و باشکوه است که تنها نیم‌نگاهی به یک بخش آن کافی است تا متوجه شوید در چه هتل لوکسی قصد اقامت دارید. این هتل در سال ۱۹۳۲ ساخته شد و از همان ابتدا تبدیل به هتلی جذاب و دلربا شد. سبک معماری این هتل اروپایی است و ساختمان سفید رنگ آن برای مجذوب کردن شما کافی است. لابی این هتل حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و دیدن گل‌های رنگارنگ ارکیده که به هر کجا نگاه کنید مشاهده می‌کنید، سخن از لوکس‌بودن این هتل دارد و جذابیت این هتل را دوچندان کرده است. این هتل در سال‌های مختلف بازسازی شده است تا امکانات مدرن نیز برای مهمانان خود به بهترین شکل فراهم باشد. مهمانان با توجه به علاقه خود می‌توانند در بخش‌های کلاسیک یا مدرن اقامت داشته باشند.

همانطور که گفته شد، شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود در یکی از اتاق‌های مدرن یا کلاسیک اقامت داشته باشید. هر کدام از این اتاق‌ها انقدر زیبا و دقیق دکور شده‌اند که انتخاب را برای شما سخت خواهند کرد. همه عناصری که در اتاق‌ها به کار رفته است شیک و مجلل هستند و حضور گل‌های تازه و ارکیده در اتاق‌های شما حس طروات و شادابی را به شما می‌بخشد. دسترسی به اینترنت در همه جای اتاق‌ها به راحتی امکان‌پذیر است و لوازم بهداشتی داخل حمام و مینی‌بار نیز هر روزه شارژ می‌شود.

اگر از پرواز خود خسته هستید یا در مدت سفر خود پس از گشت و گذار در شهر احساس خستگی می‌کنید، حتما به مرکز اسپا و سونای هتل سر بزنید و از امکانات خوب و فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید. استخر این هتل بی‌نظیر است، حتی اگر علاقه به شنا ندارید، می‌توانید در کنار استخر روی صندلی‌های مخصوص آفتاب بگیرید و از این فضای آرام‌بخش لذت ببرید.

در این هتل عصرها چای به سبک انگلیسی سرو می‌شود که اگر دوست دارید چنین تجربه‌ای داشته باشید، باید از قبل میز رزرو کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم میزی در کنار گلخانه را رزرو کنید که از دیدن گل‌های ارکیده بیشتر حظ ببرید.

رستوران هتل منویی اروپایی سنتی دارد و می‌توانید با توجه به ذائقه خود از غذاهای خوش‌طعمی که سرو می‌شود، انتخاب کنید. از دسرهای این رستوران غافل نشوید که بی‌شک با تست آن متوجه تفاوت آن با بسیاری از دسرها که خورده‌ای خواهید شد.

از این هتل تا مسجد نگارا یا مسجد ملی مالزی ۰٫۳ کیلومتر، تا برج‌های دوقلو پتروناس ۳ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۲٫۹ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 5, Jalan Sultan Hishamuddin, City Centre, 50000 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۰۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق خانوادگی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اسنک بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، مرکز تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، نگهداری از کودک (پرداخت اضافه بها)، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی.

هتل له مریدین کوالالامپور (Le Meridien Kuala Lumpur)

هتل له مریدین کوالالامپور (Le Meridien Kuala Lumpur)

هتل له مریدین کوالالامپور هتلی لوکس و زیبا است که در موقعیت خوبی قرار دارد و در یک فاصله کم از خیابان معروف بوکیت بینتانگ (Bukit Bintang) قرار دارد که مسافرین به راحتی می‌توانند با طی کردن فاصله‌ای اندک به این خیابون معروف دسترسی داشته باشند و به مراکز خرید متعدد بروند.

اتاق‌ها همه منظره‌ای رو به شهر یا استخر و محوطه هتل دارند. دکور اتاق‌ها مدرن است و سعی شده از دکوری ساده استفاده شود که در کنار تابلوهای طرح‌دار یا کاغذ دیواری‌های مختلف توازن خوبی برقرار شود. مطمئنا اتاق‌ها رضایت شما را بدست خواهند آورد. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی شیک و زیبا هستند.

رستوران این هتل بسیار معروف است، به‌خصوص برای استیک‌های خوش‌طعمی که سرو می‌کند. طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها در این رستوران سرو می‌شود که حتما از آن‌ها در کنار غذای اصلی خود سفارش دهید. در این رستوران حتی غذاهای فست‌فودی نیز سرو می‌شود که در مدت اقامت خود حتما از منوی متنوع این غذاها نیز تست کنید.

مرکز اسپا و سلامت این هتل مجهز به امکانات عالی است و می‌تواند برای ریلکس کردن گزینه‌ی هوشمندانه‌ای باشد. استخر روباز هتل با طراحی زیبایش نیز می‌تواند تفریح خوبی برای شما و همراهان باشد.

این هتل دارای اتاق کنفرانس نیز است که اگر به قصد سفر کاری به این شهر سفر می‌کنید، می‌تواند برای جلسات شما مناسب باشد. از این هتل تا مسجد نگارا یا مسجد ملی مالزی ۰٫۹ کیلومتر، تا برج‌های دوقلو پتروناس ۳٫۷ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۳٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: N 2 Jalan Stesen Sentral, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۲۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق خانوادگی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اسنک بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، مرکز تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، نگهداری از کودک (پرداخت اضافه بها)، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی.

هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental, Kuala Lumpur)

هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental, Kuala Lumpur)

هتل ماندارین اورینتال یکی از هتل‌های بی‌نظیر و لوکس در کوالالامپور است که وقتی وارد آن می‌شوید، قطعا خواهید گفت عجب هتل فوق‌العاده‌ای است. همه چیز در این هتل مجلل است و در کنار برخورد صمیمانه کارمندان و راهنمایی‌هایی که می‌کنند، اقامتی خاص و فراموش‌نشدنی را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. این هتل در نزدیکی برج‌های پتروناس و در فضایی سرسبز قرار دارد و دسترسی را برای شما راحت خواهد کرد.

اتاق‌های شیک و زیبای هتل دارای دکوری مدرن هستند و با چشم‌اندازی که از برج‌های پتروناس دارد، جذابیت آنان را دوچندان کرده است. رنگ‌های خنثی در کنار رنگ‌های سبز و آبی و کفپوش‌های طرح‌دار زیبا، اتاق‌ها را دلرباتر کرده است. اتاق‌ها تمام امکانات رفاهی را در بهترین حالت ممکن همچون اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمامی شیک و مینی‌بار فراهم کرده‌اند.

گزینه‌های غذاخوری متعددی با دکورهای متفاوت و زیبا در این هتل وجود دارد و می‌توانید بهترین غذاهای بین‌المللی و محلی مالزی را در آنجا بچشید. این هتل رستوران چینی نیز دارد که اگر ذائقه شما با این غذاها سازگار است، می‌توانید بهترین غذاهای چینی را در آن تست کنید. کافه این هتل بی‌نظیر است و در اوقات فراغت خود یا در یک بعدازظهر دلنشین خود را به یک نوشیدنی فوق‌العاده و دسرهای رنگارنگ و خوش‌رنگ مهمان کنید.

مرکز اسپا و ماساژ این هتل دارای کادری مجرب است و فضای آرام‌بخش آن حس فوق‌العاده‌ای به شما خواهد داد و تمام خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. این هتل به تفریحات و شادی مهمانان خود توجه ویژه‌ای دارد و زمین تنیس، گلف و بیلیارد وجود دارد و مراسم‌های شبانه نیز در این هتل برگزار می‌شود.

از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۰٫۲ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۰٫۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۶۴۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، جکوزی، اروبیک، کلاب شبانه، گلف، زمین تنیس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق خانوادگی، امکانات وی‌آی‌پی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اسنک بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، مرکز تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، نگهداری از کودک، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چندزبانه (فیلیپینی، مالایی، ژاپنی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی)

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور (JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur)

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور (JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur)

هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور در منطقه پرتردد کوالالامپور در یکی از بهترین موقعیت‌های شهر قرار دارد و مستقیما به فروشگاه‌های مختلف، مراکز خرید متعدد، بهترین رستوران‌ها و تفریحگا‌ها فاصله نزدیک دارد. این هتل از گروه هتل‌های جی دبلو ماریوت است و همیشه روی ارائه بهترین سرویس‌ها با بکارگیری کادری مجرب که اقامتی دلپذیر را فراهم کند، تمرکز داشته است.

اتاق‌های لوکس و مدرن هتل با بکارگیری رنگ‌های ملایم و طراحی بی‌نظیر فضایی آرام و رویایی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. طراحی خاص و زیبا در کنار پنجره‌های بزرگ با چشم‌انداز خیره‌کننده از شهر، زیبایی این اتاق‌ها را بیشتر کرده است. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و مینی‌باری است که هر روزه شارژ می‌شود.

امکانات تفریحی این هتل بسیار است و حتی برای مسافرانی که با خانواده و کودکان خود سفر می‌کنند، پیشنهاداتی دارد. استخر هتل فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به شنا است که استخر مخصوص کودکان نیز وجود دارد. اگر به گلف علاقه دارید، زمین مخصوصی در کنار هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

رستوران‌های متنوع این هتل برای شما بی‌شک هیجان‌انگیز خواهد بود. شما انتخابی در میان رستوران‌های بین‌المللی، چینی، ژاپنی، اسپانیایی و محلی در این هتل خواهید داشت که در فضایی گرم و دوست‌داشتنی با دکورهای جذاب و خوراکی‌های لذیذ از شما پذیرایی خواهد شد.

از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۱٫۱ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۰٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 183 Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۵۶۱ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، جکوزی، اروبیک، کلاب شبانه، گلف، زمین تنیس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق خانوادگی، امکانات وی‌آی‌پی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اسنک بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، مرکز تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، نگهداری از کودک (پرداخت اضافه بها)، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چندزبانه (فیلیپینی، مالایی، ژاپنی، انگلیسی، عربی، آلمانی)

هتل گرند میلینیوم کوالالامپور (Grand Millennium Kuala Lumpur)

هتل گرند میلینیوم کوالالامپور (Grand Millennium Kuala Lumpur)

هتل گرند میلینیوم کوالالامپور هتلی شیک و نوساز است که در امتداد خیابان معروف بوکیت بین تانگ که یک منطقه‌ی تجاری و تفریحی است و مراکز خرید زیادی دارد، واقع شده است. ساختمانی شیک و مجلل با ارائه خدمات بی‌نظیر در کنار سهولت در تردد این هتل را به هتلی مناسب برای سفر به کوالالامپور تبدیل کرده است.

همه‌ی اتاق‌ها به زیبایی تمام دکور شده‌اند و ظاهری مدرن دارند. همه‌ی پنجره‌ها بزرگ و قدی‌اند و می‌توانید از چشم‌انداز زیبای شهر لذت ببرید. شما با توجه به قصدی که دارید، می‌توانید از میان‌ اتاق‌های متنوع هتل انتخاب کنید. اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم در همه جای اتاق، تلویزیون، صندوق امانات، مینی‌بار، حمامی شیک با لوازم بهداشتی هستند. امکانات تهیه چای و قهوه در اتاق‌ها وجود دارد تا در اتاق شیک و زیبایتان و در مدت استراحت خود، را به نوشیدنی مهمان کنید.

هتل رستوران‌های شیک و زیبایی دارد و با توجه به ذائقه خود می‌توانید از خدمات و غذاهای خوشمزه آن‌ها بهره‌مند شوید. غذاهای ژاپنی، مدیترانه‌ای، چینی و غذاهای محلی کوالالامپور در کافه‌ها و رستوران‌ها سرو می‌شود. خاطر نشان می‌شویم که هر کدام از رستوران‌ها دارای دکوری شیک و خاص هستند که کارمندان حرفه‌ای آن‌ها را اداره می‌کنند و بی‌شک می‌توانید یک غذای خوش‌طعم را در محیطی آرام و دوست‌داشتنی میل کنید.

هتل استخری زیبا در فضایی آرام‌بخش دارد که در استخر آن می‌توانید شنایی لذت‌بخش در آبی خنک و شفاف داشته باشید. در گوشه‌‌ای از هتل باشگاه تناسب اندام قرار دارد که اگر دوست دارید در مدت سفر خود به تمرینات خود بپردازید، برای شما مناسب خواهد بود. مرکز اسپا و سلامت نیز بسیار حرفه‌ای و عالی برای برطرف کردن خستگی خواهد بود.

از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۱٫۱ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۰٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 160 Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۸۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، جکوزی، اسکواش، شبکه تلویزیونی کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق خانوادگی، امکانات وی‌آی‌پی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اسنک بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، مرکز تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، نگهداری چمدان، نگهداری از کودک، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، ژاپنی، انگلیسی، عربی، آلمانی، اندونزی)

هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور (InterContinental Kuala Lumpur)

هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور (InterContinental Kuala Lumpur)

هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور از هتل‌های مجلل و معروف در کوالالامپور است که دارای امکانات ایده‌آل است و از موقعیت خوب برخوردار است و می‌تواند یک شروع خوب برای گشت و گذار در شهر باشد. در این هتل سرویس حمل و نقل نیز برای مهمانان فراهم شده است که اگر قصد رفتن به مکان‌های دورتر را دارند، شرایط راحتی داشته باشند.

محیط آرام و لوکس این هتل، اتاق‌های خاص و زیبا دارد که اقامت خوب و بی‌نقصی را برای شما فراهم خواهد کرد. همه اتاق‌ها دکوراسیون داخلی مدرن دارند و ترکیب رنگ‌ها نشان از هارمونی دقیقی دارد که اتاق‌ها را جذاب‌تر کرده است. همه اتاق‌ها به امکاناتی چون اینترنت بی‌سیم، تهویه، میز کار و مینی بار مجهز هستند.

رستوران‌های مختلف با منوهایی متنوع از غذاهای ملل گوناگون آماده سرو خوشمزه‌ترین و لذیذ‌ترین غذاها برای شما هستند. شما می‌توانید یک شام رویایی را در رستوران‌های شیک این هتل میل کنید. اگر دوست دارید زمانی را با دوستان و همراهان خود در آرامش بیشتری سپری کنید و نوشیدنی متفاوت را میل کنید، به بار هتل بروید.

این هتل نیز همانند هتل‌های لوکس و مجلل این شهر استخری فوق‌العاده دارد که شنا کردن در آن لذت‌بخش خواهد بود. بخش اسپا و ماساژ نیز می‌تواند پیشنهاد هوشمندانه‌ای برای استراحت و رفع خستگی شما باشد.

از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۰٫۸ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۰٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 165, Jalan Ampang, 50450 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۴۷۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا، اتاق بخار، جکوزی، شبکه تلویزیونی کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق خانوادگی، امکانات وی‌آی‌پی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اسنک بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی کودکان، مرکز تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، تبادل ارز، نگهداری چمدان، نگهداری از کودک، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، ژاپنی، انگلیسی، آلمانی)

هتل شرایتون ایمپریال کوالالامپور (Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel)

هتل شرایتون ایمپریال کوالالامپور (Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel)

هتل شرایتون ایمپریال کوالالامپور هتلی لوکس و مجلل است که هم برای مسافران تجاری مناسب است و هم برای مسافرانی که به قصد تفریح به این شهر سفر می‌کنند. در این هتل از ترکیب بسیار زیبا از فرهنگ و معماری آسیایی در کنار دکوراسیون مدرن استفاده شده و این توازن به خوبی مشهود است. بسیاری از جاذبه‌ها و مکان‌های پرطرفدار در نزدیکی هتل قرار دارد و همین موضوع آن را به هتلی محبوب تبدیل کرده است.

اتاق‌های مدرن هتل دارای وسایل و تکنولوژی به روز همراه با مناظر زیبا و چشم‌انداز فوق‌العاده است. در دکور اتاق‌ها بیشتر از رنگ‌های خنثی استفاده شده است که با پارچه‌های طرح‌دار و رنگی پرده‌ها و روکش تخت‌ها هماهنگی خوبی دارد. قطعا پس از گشت و گذار در شهر با اشتیاق بسیار به اتاق خود باز می‌گردید. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، مینی‌بار، میز کار و حمامی زیبا هستند.

استخر بزرگ روباز هتل در تراسی با منظره تماشایی قرار دارد و کافه‌ای با نوشیدنی‌های گوارا در کنار آن قرار دارد. اگر اهل شنا نیستید، می‌توانید در سکوی دور استخر که با تخت‌های آفتاب‌گیر مبله شده استراحت کنید. مرکز اسپا و ماساژ این هتل نیز با خدمات خوب و درمانی که ارائه می‌کند، یکی از بخش‌های پرطرفدار در این هتل است.

گزینه‌های متنوعی برای غذاخوری مهمانان وجود دارد که غذاهای بین‌المللی و محلی را برای مهمانان سرو می‌کنند. کافه‌ای با اجرای متداول موسیقی زنده در این هتل وجود دارد که می‌تواند لحظات خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۱٫۳ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۱٫۶ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۳۸۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا، شبکه تلویزیونی کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق خانوادگی، امکانات وی‌آی‌پی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اسنک بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، مرکز تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، تبادل ارز، نگهداری چمدان، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، انگلیسی)

هتل شانگری لا کوالالامپور (Shangri-La Hotel Kuala Lumpur)

هتل شانگری لا کوالالامپور (Shangri-La Hotel Kuala Lumpur)

هتل شانگری لا کوالالامپور آخرین هتلی است که در لیست بهترین هتل‌های 5 ستاره کوالالامپور به شما معرفی می‌کنیم و هتلی لوکس و مدرن در ساختمانی نوساز است و خدمات عالی را به مهمانان خود عرضه می‌کند. در کنار اقامت عالی و خدماتی که ارائه می‌دهد، این هتل باغی زیبا دارد که می‌تواند برای اوقات فراغت شما گزینه‌ای مطلوب باشد.

اتاق های بزرگ هتل که در دکوراسیون آن‌ها بیشتر از رنگ‌های گرم استفاده شده است، پنجره‌های قدی دارند که در آن چشم‌انداز بسیار خوبی از شهر خواهید داشت. هر اتاق شامل تلویزیونی مدرن، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمامی شیک و همچنین قهوه/چای‌ساز برقی است.

۶ رستوران در این هتل وجود دارد که غذاهای چینی، ژاپنی، محلی و بین‌المللی را در فضایی زیبا و آرام سرو می‌کند. اگر هنوز در مورد انتخاب این هتل شک دارید، باید سری به مرکز اسپا و استخر زیبای آن بزنید تا با اطمینان بیشتری این هتل را برای مدت اقامت خود برگزینید.

از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس ۰٫۷ کیلومتر و تا آکواریوم کوالالامپور ۰٫۸ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 11 Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur, Malaysia
  • این هتل 5 ستاره است و دارای ۶۶۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، استخر روباز، استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا و سلامت، سونا، شبکه تلویزیونی کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، اتاق خانوادگی، امکانات وی‌آی‌پی، اجرای زنده موسیقی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، اسنک بار، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، مرکز تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، تبادل ارز، نگهداری چمدان، سرویس اتاق، خدمات شستشو و خشکشویی، کارمندان چندزبانه (چینی، مالایی، انگلیسی، ژاپنی، عربی)

هتل 5 ستاره کوالالامپور

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل‌های 5 ستاره در شهر کوالالامپور بود؛ در این لیست تلاش شد تا هتل‌هایی ذکر شود که در نوع خود بهترین هستند و از نوع امکانات و موقعیتی که دارند، بی‌نقص باشند. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع Booking

دیدگاه